חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בהפתעה לאמא ליום הולדת 60 כולל מצגת וידאו מושקעת במתנה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים דרך להפתיע את אמא ביום הולדת 60 שלה? אולפני לי-רון מציעים לכם לעשות קליפ במתנה לאמא לכבוד היום הולדת ולשלב תמונות שמעבירות את סיפור חייה במצגת וידאו מושקעת שתעניקו לה בהפתעה.

איך עושים שיר עם קליפ ומצגת תמונות? כל הפרטים לפניכם!

הדבר הראשון שאתם צריכים הוא לבחור איזה שיר תקליטו ותשירו. שיר שמסמל את אמא? שיר שמסמל את האישה של הבית? שיר שמסמל תקופה מסוימת בחייה? יש המון שירים ודוגמאות ואתם יכולים לבחור כל שיר שרק תרצו להקדיש לאמא ולאישה שלכם.

הדבר השני שאתם צריכים לבחור הוא מי ישתתף. האם יגיעו רק מבוגרים או גם ילדים. האם יגיעו כל המשפחות או רק חלק מצומצם. מי ישתתף זה קריטי למהלך הקליפ כי הוא צריך לשיר ולהכיר את השיר טוב במהלך ההקלטה והצילומים.

הדבר השלישי והחשוב לא פחות הוא להתאמן לפני. אתם צריכים לבחור את השיר, לבחור מי ישתתף ולקבוע חזרות ביחד על השיר שבחרתם כדי שתוכלו להגיע לאולפן ההקלטה ולעשות את הביצוע הטוב ביותר שתוכלו כדי שהתוצאה תצא טובה יותר וכך ההפתעה תצא איכותית יותר.
לאחר שעשיתם את 3 השלבים הללו אתם מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן לסשן הקלטות וצילומים מיוחד במינו.

תחילה אנו מקליטים רק את השיר. אם תגיעו יותר מ-4 אנשים אז אנו נחלק אתכם לקבוצות שונות. הקבוצה הראשונה מתחילה להקליט את השיר ואנו נעבוד איתה בצורה מקצועית ונסביר להם כיצד לבצע זאת טוב יותר, נערוך את הקול שלהם ונוסיף את מגע הקסם שלנו בתיקוני הזיופים. בזמן שהקבוצה הראשונה מקליטה שאר האנשים עומדים או יושבים בחדר השני ורואים אותם דרך חלון הזכוכית האקוסטי שמפריד בין 2 החדרים, בזמן זה הם צריכים להתאמן לקראת ההקלטה של הקבוצה שלהם. אחרי שהקבוצה ה-1 סיימה להקליט את כל השיר כמו שצריך, אנו עושים חילוף, הקבוצה השניה נכנסת להקליט את השיר וכך הלאה אם יש קבוצה שלישית , רביעית, חמישית וכו'.

אחרי ההקלטה אנו נלטש את הסאונד ונוסיף עוד מעט אפקטים שיוסיפו לכם המון צבע לקול וירימו את השיר לגבהים חדשים שיפתיעו אתכם!

מוזמנים לצפות בדוגמא שבה הקלטנו שיר במתנה לאמא ולאישה של הבית של הלקוחות שלנו וגם צילמנו אותם שרים וערכנו וידאו קליפ עם מצגת במיוחד עבורה:

לחזור למשהו ספציפי?