חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה מהכלה לחתן

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בן זוגך בקרוב יצעד איתך לחופה ואת רוצה להפתיע אותו ברגע המרגש ביותר בחייך?

קליפ בהפתעה מהכלה לחתן

נגן וידאו
נגן וידאו

רוצה להפתיע את בן זוגך ביום המרגש ביותר בחייך? רוצה לתת לו ולאורחים מתנה שהם לא ישכחו לעולם?

הגיעי לאולפני לי-רון כדי להקליט שיר לחתונה ולצלם קליפ אותו תקריני לאורחים באולם במהלך החתונה. הקליפ יוכל להופיע במהלך הכניסה והצעידה לחופה, יוכל להופיע במהלך הכניסה הראשונה שלכם לאולם, יוכל להופיע לאחר מסיבת הריקודים הראשונה, יוכל להופיע במהלך ריקוד הסלואו ואפילו ניתן לשלב..את יכולה לאחוז מיקרופון סגור ו"כאילו" לשיר לייב (כי כבר השיר מוקלט מראש) ובנתיים במסכים יוקרן הקליפ שבו את באולפן שלנו.

אז איך זה קורה?

את צריכה לבחור שיר שאת אוהבת ומכירה ורוצה להקדיש אותו במיוחד לחתן, שיר שיכול לסמל את הזוגיות שלכם, שיר שאת והוא מאוד אוהבים, שיר שיש לו ערך מעבר לעוד סתם שיר קאבר.

לאחר בחירת השיר חשוב להתאמן ולהרגיש מוכנה ושלמה עם הבחירה במאה אחוז.

באולפן יעבוד איתך המפיק המוזיקלי באופן צמוד ויסייע לך להוציא את המיטב מהקול שלך. כמובן, אנו נוסיף המון אפקטים ונשפר את הקול שלך כדי להביא אותך לרמת דיוק גבוהה במיוחד.

חושבת שאת לא יודעת לשיר ושאין לך קול יפה?
דווקא את צריכה לבוא אלינו לאולפן כדי שנוציא אותך זמרת הרבה יותר טובה וכך תוכלי להוכיח לבעלך העתידי כי את יודעת ויכולה לשיר יפה וטוב, תאמיני לנו שהוא וכל האורחים יהיו גאים בך כל כך!

לאחר ההקלטה תגיע לאולפן צלמת שתצלם אותך רוקדת, שרה, שמחה ואנרגטית. יש לנו כל מיני אביזרים שאת תוכלי להצטלם איתם ולהעשיר את הקליפ וההנאה שלך ושל הצופים.

לבסוף, אנו נחבר את הצילום מהאולפן, את ההקלטה ונשלב תמונות שתעבירי לנו שלך ושל בן זוגך ואנו נשלב אותן במהלך הקליפ.

ביום החתונה את תוכלי להקרין את הקליפ, להופיע עם השיר, ולהפתיע את כל האורחים ובמיוחד את החתן בכך שאת הפכת בן רגע לזמרת, וכוכבת הערב!

רוצה לתת לחתן מתנה שהוא לא ישכח ויופתע מכך עד השמיים? בואי לעשות קליפ במתנה לחתונה מהכלה לחתן - רק באולפני לי-רון!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור