חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לאמא

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אמא שלכם חוגגת יום הולדת? מחפשים רעיונות למתנה מקורית לאמא? מצאתם נכון - חבילת קליפ במתנה ליום הולדת!

לנו יש את המתנה המיוחדת שתצליח לגרום לאמא שלכם לומר "וואו לא האמנתי".. איך זה הולך לקרות? מאוד פשוט!

קצת על התהליך של הפקת קליפ במתנה ליום הולדת של אמא: התהליך מתחלק לשלושה שלבים -

שלב 1 לפני הגעה לאולפן

לפני ההגעה לאולפן חשוב שתבחרו שיר שאמא שלכם נורא אוהבת, כדי שהשיר הזה יסמל עבורה משהו. אך זה לא חובה, ניתן גם לעשות כל שיר שרק תרצו – כי כל הרעיון בקליפ במתנה לאמא הוא שאתם מקדישים לה שיר במיוחד עבורה. לאחר שבחרתם שיר שתרצו לבצע חשוב לתאם עם אולפן הקלטות.

שלב 2 יום ההגעה לאולפן

ביום שאתם מגיעים לאולפן אתם צריכים להקליט את השיר שלכם לאמא וגם להצטלם באולפן. לכן רצוי לבוא בבגדים יפים, אך נוחים. קחו בחשבון שמדובר בתהליך אשר יכול לקחת כשעתיים עד שלוש (בהתאם לגודל הקבוצה). בשלב הראשוני אתם תקליטו את השיר ותעבדו מול מפיק מוזיקלי אשר יעבוד איתכם בצורה אינטנסיבית ויגרום לכם להישמע טוב יותר ולהוציא ממכם את מיטב הכישרון החבוי בכם. לאחר מכן תגיע צלמת לאולפן עם ציוד צילום מתקדם ותצלם אתכם שרים, רוקדים ומכייפים. חשוב בשלב הצילומים להיות אנרגטים ותוססים כדי שאמא שלכם תצפה בקליפ ותהיה מאושרת שכל המשפחה מאוחדת ושמחה במיוחד עבורה.

שלב 3 אחרי הגעה לאולפן

אחרי ההגעה שלכם באולפן אנו עובדים בצורה מדוקדקת וקפדנית על עריכת השיר ועריכת הוידאו קליפ. תהליך זה לוקח כ-7 ימי עבודה אשר בסופו אתם תקבלו קובץ מקורי וערוך של הקליפ שלכם לאמא, המתנה שלכם ליום הולדת שלה בחיים לא הייתה כל כך מקורית – והיא תעריך כל רגע מהסרטון שאתם תעניקו לה!

בסוף החוויה שלכם באולפן הכוללת הקלטה והרגשה כזמרים ביום אחד וגם ככוכבים ליום אחד לאחר סשן הצילומים אתם תזכו להעניק לאמא שלכם מתנה מקורית, מיוחדת במינה שהיא תעריך ולא תשכח אותה לעולם!

רוצים לתת קליפ במתנה לאמא לכבוד היום הולדת? צרו איתנו קשר!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור