חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לבר מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הילד שלכם גדל והפך לנער? אתם חייבים לעשות קליפ לבר מצווה ולהפתיע אותו בצורה הכי מקורית שרק אפשר!

קיימות 2 אופציות לקליפ בר מצווה מושקע ומקורי, להלן האפשרויות העומדות בפניכם:

נגן וידאו
נגן וידאו

אופציה 1 הילד הוא כוכב הקליפ

הילד אשר חוגג בר מצווה יהיה כוכב הקליפ –
חתן בר המצווה יהיה השחקן הראשי בקליפ של הבר מצווה שלו, מה הכוונה?

הוא יבחר איזה שיר הוא רוצה לעשות ולהקליט באולפן, לאחר מכן יגיע לאולפן כדי להקליט אותו, במהלך ההקלטה המפיק המוזיקלי באולפן יעבוד איתו בצורה מקצועית כדי להוציא את המקסימום מהקול שלו (למרות שהקול בגיל זה מתחלף) בעזרת ציוד ומכשור מתקדם לתיקון זיופים ועריכת סאונד וקול. לבסוף תגיע צלמת לאולפן אשר תצלם אותו רוקד, שר, קופץ ושמח עם מגוון אביזרים מגניבים ומרשימים הקיימים אצלנו באולפן.

נגן וידאו
נגן וידאו

אופציה 2 אתם מפתיעים, ובענק!

אתם תהיו הכוכבים הראשיים בקליפ בר מצווה

מה הכוונה? אתם תפתיעו את חתן בר המצווה עם קליפ!

רוצים להפתיע את חתן בר המצווה בענק? אנו ממליצים לכם לקחת חבילת קליפ במתנה לבר מצווה שבה תוכלו לככב עם בני המשפחה, החברים, החברות וכל מי שירצה להשתתף בקליפ.

אתם צריכים לבחור שיר מבעוד מועד שאיתו תרצו להפתיע אותו, זה יכול להיות שיר שהוא נורא אוהב או שיר שהוא מכיר או שיר שמסמל אותו..האופציות רבות.

לאחר מכן תגיעו לאולפן עם מי שאמור להקליט (אבא, אמא , אחים , אחיות, סבתא , סבא, דודים, דודות, בני דודים, בנות דודות ועוד..) ניתן גם להגיע עם חברים וחברות לכיתה.

באולפן ההקלטות המפיק המוזיקלי יעבוד איתכם בצורה צמודה, יחלק אתכם לקבוצות לפי כמות האנשים שתגיע וכמובן יעזור לכם להוציא את הביצוע הכי טוב שאתם יכולים לפי רמת הכישרון שלכם.

לאחר מכן אנו נצלם אתכם באולפן ההקלטות עם שלל אביזרים ואקססוריז מגניבים כמו כלי נגינה קטנים, בלונים, כובעים, משקפיים, פאות ועוד..

לבסוף, אנו נערוך את הקליפ הכולל את השיר, הצילומים ותמונות של הילד ושלכם מילדות ועד בגרות ונשלב את הכל יחדיו בקליפ במתנה לבר מצווה – מתנה מקורית ומרגשת שתישאר למזכרת לכל החיים גם לכם וגם לחתן בר המצווה!

נגן וידאו
נגן וידאו

רוצים להיות הכוכבים של הערב הגדול? בואו לעשות קליפ בר מצווה באולפן ההקלטות המוביל ברמת גן!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור