חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בת מצווה במתנה מההורים, האחיות והאח הקטן | ברבי בת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קליפ בת מצווה בהפתעה שניתן לכלת בת המצווה לאירוע מההורים ומהאחיות ומהאח הקטן.

אז איך זה התבצע?

הם פנו אלינו כדי שנפיק להם קליפ בת מצווה מיוחד, כיפי ומקפיץ. אנו בחרנו את השיר ברבי אשר מתאים כל כך לילדת בת המצווה.

שלחנו להם שאלות מיוחדות שעליהן הם היו צריכים לענות (מאפיינים שלה, מה היא אוהבת, מה היא שונאת וכו'), לאחר שקיבלנו את המידע עליה כתבנו את השיר על הלחן של השיר ברבי והתאמנו אותו לילדת בת המצווה המדהימה!

לאחר מכן שלחנו למשפחה סקיצה ואת המילים להתאמן ולעשות חזרות לפני ההקלטה בביתם (כמובן בלי שהילדה החוגגת תשמע זאת). לאחר שהם התאמנו והרגישו מוכנים הם הגיעו לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן בכדי להקליט את שיר בת המצווה אותו הם מעניקים לכלת בת המצווה בהפתעה! אנו עבדנו איתם בצורה מקצועית והקלטנו אותם בסולואים, ביחד, בנפרד, בזוגות – בהתאמה למבנה של השיר.

כמובן, הוספנו שלל אפקטים לקול שלהם וערכנו את השיר עד לרמת המיקס המושלם ביותר בין הקולות ובין המוזיקה. לאחר ההקלטה הגיעה צלמת הבית שלנו לאולפן, אשר צילמה אותם עם שלל אביזרים שיש לנו באולפן (כפי שתוכלו לראות מיקרופונים, אוזניות, כובעים, חצוצרה, גיטרה ועוד). לבסוף קיבלנו מהלקוחות גם תמונות מהבוק בת מצווה של הילדה והכנסנו את התמונות הללו במהלך הקליפ בצורה מיוחדת וחדשנית.

התוצאה פשוט מושלמת – אנו בטוחים שהילדה הופתעה עד השמיים כאשר היא ראתה את הקליפ שהכינו הוריה, אחיותיה ואחיה הקטן.. שיהיה מזל טוב!

צפו כעת:

לחזור למשהו ספציפי?