חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לברית/ה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

נולד לכם ילד? נולדה לכם ילדה? מזל טוב!! רוצים להכין קליפ במתנה לברית או לבריתה שיישאר כמזכרת לכל החיים עבורם? זה הזמן להכין זאת בכדי שתוכלו להקרין או להשמיע את זה באירוע הברית או הבריתה!


תחשבו איזה מרגש זה יהיה שתשמיעו לילד/ה שלכם בפעם הראשונה את השיר שהקלטתם לו לפני עשרות שנים..למשל להשמיע לו את השיר בבר מצווה..להשמיע את השיר במסיבת הגיוס..להראות את הקליפ בחתונה וכו'..

אז איך מכינים שיר עם קליפ לבריתה או לברית ? להלן:

1. אתם בוחרים שיר – אתם צריכים לבחור שיר אותו תרצו להקדיש לרך שרק נולד/ה. יש המון שירים שאבא ואמא יכולים לשיר לילדים שלהם, יש המון שירים שאבא יכול להקדיש לילדה ואמא לילד..אתם צריכים לבחור שיר שאתם תאהבו..שיר שתתחברו אליו ושיר כמובן שידבר על אהבה לילדים שלכם. למשל אמא יכולה להקדיש שיר לילדה הקטנה שלה את השיר של משה פרץ ואגם בוחבוט "ילדה קטנה"..אבא יכול להקליט שיר לבן שלו את השיר של מוקי ילד של אבא..וכך האלה. יש אפשרות לשינוי המילים בכדי שיתאימו בדיוק לאירוע שלכם. בכדי לעשות שיר בהזמנה לבריתה לחצו כאן
2. אחרי הבחירה אתם עושים חזרות – אתם מתאמנים על השיר שבחרתם , מנסים לעשות את הביצוע הכי טוב שאפשר..בכדי שבאולפן תדעו איפה נקודות החולשה שלכם ונוכל לעזור לכם לבצע אותם טוב יותר.
3. מגיעים להקליט – אתם מגיעים להקלטה כאשר אתם מרגישים מוכנים עם השיר ועם החזרות שביצעתם. באולפן תפגשו את המפיק המוזיקלי אשר ידריך אתכם בכל שלב..אנו נמקם אתכם ליד המיקרופון, ניתן לכם אוזניות ונתחיל להקליט אתכם..שלב אחר שלב..נבנה את השיר בחלקים..תחילה נקליט את הבית הראשון של השיר, אחר כך את הפזמון ואחר כך את הבית השני וכך הלאה..אם חילקתם בניכם קטעי סולו אז נקליט כל אחד בנפרד ואחר כך נשלב את זה יחדיו..ככה בונים שיר באופן מקצועי..לכן זה ממש שונה מקריוקי שבו שרים פעם אחת מההתחלה ועד הסוף.
4. שלב העריכה – אנו עורכים את הקול שלכם, מוסיפים כל מיני פלאגינים לשיפור הקול שלכם ומבצעים תיקוני זיופים שיגרמו לכם להשמע כמו זמרים מקצועיים..אולי לא תקבלו את הקול של ריטה ורמי קליינשטיין אבל בהחלט אנו נשפר באופן משמעותי את הקול שלכם מאיך שהוא נשמע במציאות.
5. מצטלמים – אחרי ההקלטה של השיר אנו נביא צלמת מקצועית לאולפן שהיא תעמיד אתכם ותביים אתכם..נצלם אתכם שרים את השיר, נחלק לכם כל מיני אביזרים מגניבים שאיתם תוכלו להצטלם..כל מה שתצטרכו לעשות זה רק להזיז את השפתיים לפי מילות השיר והקצב וכמובן לרקוד ולשמוח. אם אתם לא רוצים להצטלם אפשר כמובן לעשות רק מצגת של תמונות.
6. עריכת וידאו – אנו נקבל את כלל חומרי הגלם (קובץ השמע של השיר, קבצי הוידאו שצילמנו אתכם באולפן וכן תמונות שאתם תעבירו לנו) ונערוך אותם לסרטון וידאו מרגש ומקורי עבור הברית או הבריתה. אפשר להוסיף גם הקדשה מסוימת או להוסיף את סרטון הלידה.

אתם תוכלו להקרין את הקליפ שהכנתם לברית/ה באירוע או אפילו בבית למשפחה וכמובן לשמור אותו לכל החיים בכדי להראות לילד/ה שהם יגדלו..אם אתם לא רוצים לשיר ולהקליט בקול שלכם אפשר לעשות שיר בהזמנה לברית עם זמרת שלנו..
מתנה מושלמת מאבא ואמא לילד/ה שרק נולד/ה!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור