חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך עושים קליפ בהפתעה מכל המשפחה ליום הולדת של סבא או סבתא?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

משפחות רבות מחפשות קליפ בהפתעה מכל המשפחה ליום ההולדת של סבא או סבתא, היום כבר לא צריך להשקיע יותר מדי ואולפן הקלטות מקצועי אחד יכול לספק לכם הקלטת שיר באיכות גבוהה מאוד עם עריכת קליפ מקצועית.
למה משפחות בוחרות להקליט שיר משפחתי לסבא וסבתא? איך מקליטים שיר קבוצתי? ואיך הופכים שיר לסבא או סבתא לקליפ מרגש בעריכה מקצועית?

איזו מתנה מתאימה ליום ההולדת של סבא? מה יכול להפתיע את סבתא?

אם אתם מחפשים מתנה מקורית לסבא או סבתא, כנראה שנתקלתם בלהיט המבוקש של השנים האחרונות, הקלטת שיר לאירוע ושדרוג שלו לקליפ מרגש מכל המשפחה.
קליפ בהפתעה מכל המשפחה יכול להתאים ליום ההולדת של סבתא או סבא או חתונת הזהב וכזה שתמיד יהיה מקורי ומרגש.

אולפן הקלטות מקצועי שמתאים להקלטות קבוצתיות הוא "אולפני לי-רון" אולפן הקלטות ברמת גן עם מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון בהקלטות לכל סוגי האירוע ולכל כמות של מקליטים.
רגע לפני שמגיעים לאולפן ההקלטות, חשבו על איזה שיר קבוצתי הכי מתאים עבורכם ואיזה שיר ירגש את סבא או סבתא, בחנו האם אתם רוצים להשאיר את מילות השיר המקוריות או האם אתם מבצעים שינוי קל במילים ובהתאם ללחן, כמה משתתפים עתידים להגיע לאולפן ההקלטות וציינו בפני אולפן ההקלטות לגבי הרצון שלכם להפוך את השיר לקליפ בהפתעה לסבתא או סבתא.

יום הקלטת שיר קבוצתי באולפן הקלטות מקצועי

הקלטת השיר מבוצעת באולפן הקלטות מקצועי, המפיק המוזיקלי עתיר ניסיון בהקלטות מכל הסוגים ובכל כמות משתתפים בהקלטה, הקלטת שיר משפחתית יכולה להתבצע במכה אחת באולפן ההקלטות ובמידה ומדובר בקבוצה גדולה ניתן יהיה לחלק אתכם לקבוצות הקלטה ולאחד את ההקלטות בשלב עריכת השיר.

במהלך ההקלטה המפיק המוזיקלי ידע לכוון ולהדריך אתכם בכל שורה בבית ובפזמון – למרות שאין צורך לדעת לשיר ומרבית המקליטים שיר לאירוע משמח אינם זמרים או בעלי יכולות ווקאליות מיוחדות כלשהן, המטרה היא למצות את הפוטנציאל המוזיקלי שלכם.
ציוד ההקלטה מתקדם והבידוד האקוסטי איכותי יובילו לאיכות סאונד גבוהה, לאחר ההקלטה המפיק יערוך את קולכם לשיפור התוצאה הסופית של השיר.

הופכים את השיר הקבוצתי לקליפ משפחתי לסבתא או סבא
השלב הבא הוא לצלם קליפ מכל המשפחה ליום הולדת של סבא או סבתא, הדבר לא דורש מכם מאמץ וכל מה שצריך לעשות הוא לשיר בתנועות שפתיים את השיר שהקלטתם, השיר יוטמע יחד עם צילומי הקליפ בשלב העריכה המקצועית של הקליפ.
בקליפ תוכלו לבחור להשתמש באבזרים מיוחדים מהבית או מהאולפן, להתלבש בצורה מיוחדת או אחידה ואפילו לרקוד אם תרצו.
בסיום תקבלו קליפ מקצועי בשילוב השיר שהקלטתם באולפן ההקלטות, את שלב ההפתעה אתם בוחרים ותוכלו להפתיע את סבא או סבתא בהקרנה בבית שלהם או שלכם ועד בהקרנה באירוע מיוחד עבורם.

לחזור למשהו ספציפי?