חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה לעשות קליפ לשיר?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רוצים לדעת כמה עולה לעשות קליפ לשיר שאותו תוכלו לתת במתנה לאהוב/ת ליבכם? כמה עולה קליפ יום הולדת או קליפ חתונה? או אפילו מה המחיר של קליפ לבר/בת מצווה?

כמה עולה לעשות קליפ באולפני לי-רון? מה המחירים של קליפים לאירועים באולפני לי-רון? לחצו כאן לצפייה במחירון הקליפים שלנו!

להלן ההסבר בנושא התמחור והמחירים של הפקת קליפ לשיר במתנה!

תחילה, חשוב להסביר מה זה קליפ לשיר?

יש לכם אפשרות להעניק לאדם שאתם אוהבים קליפ. קליפ שיבוצע על ידכם, בקול שלכם! אתם תבחרו שיר מוכר ותחליפו את המילים ותחליפו את הזמר והתוצאה תהיה שייראו אתכם שרים, ויישמעו אתכם שרים. המילים של השיר ידבר על האדם החוגג ובכך ההפתעה תהיה מושלמת!

איך עושים קליפ לשיר?

מקליטים ומצלמים באולפן. אתם באים לאולפן ההקלטות ובהתחלה רק מקליטים את השיר. המפיק המוזיקלי שבאולפן יעבוד איתכם על הביצוע..ישפר את הקול שלכם, יוסיף לו כל מיני אפקטים שעוזרים להימנע מזיופים ויעבוד איתכם באופן הדוק על ההגשה של הטקסט. לאחר מכן תתחילו בצילומים. הצלמת תצלם אתכם באולפן עם כל מיני אביזרים וכל מיני אקססוריז מיוחדים שיש לנו..כמו כובעים, גיטרות, דרבוקות, חצוצרות, כובעים, משקפי שמש וכל מיני דברים זוהרים וצבעוניים. אחרי הצילומים אנו ניקח את כל הטייקים שעשיתם בזמן הצילום ונערוך אותם בשילוב השיר שהקלטתם. אפשר להוסיף גם תמונות לקליפ וגם להוסיף כתוביות (כמו בקריוקי) שרצות למטה עם מילות השיר. רצוי ואפשר להוסיף גם שקופית פתיחה ושקופית סיום ובהם תהיה הקדשה מסוימת לחוגג/ת.

אז כמה עולה לעשות קליפ לשיר בסגנון הזה?

המחירים תלויים בכמות המשתתפים. ככל שיש יותר משתתפים המחיר יעלה. אם מדובר בקליפ שבו משתתף רק אדם אחד, המחיר יהיה שונה מקליפ שבו משתתפים 20 איש. למה אתם שואלים? מכיוון שאת ההקלטה ואת הצילומים אנו מקליטים ומצלמים בנפרד. לכן, בקבוצות גדולות אנו מחלקים אתכם לקבוצות הקלטה וצילום קטנות יותר – בין 3-5 אנשים בכל קבוצה. כל קבוצה אמנם תצטלם ותקליט, אך בנפרד. משמע , קבוצה 1 תכנס להקלטה, קבוצה 2 תכנס להקלטה ואז קבוצה 3..כך גם בצילומים.


בעקבות זאת, ככל שיש יותר אנשים, יש יותר קבוצות והזמן שלכם באולפן לעשיית השיר והפקת הקליפ ייקח יותר זמן. אם קליפ של אדם אחד יכול לקחת שעה – שעה וחצי הרי שצילום והקלטה של קליפ לקבוצה של 20 איש יכול לקחת 3 שעות ואף יותר.

לכן, המחיר צריך להיות תלוי בכמות המשתתפים בהפקת הוידאו קליפ.

כמה עולה לעשות קליפ באולפני לי-רון? מה המחירים של קליפים לאירועים באולפני לי-רון? לחצו כאן לצפייה במחירון הקליפים שלנו!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור