חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה כדאי ומומלץ להפוך כל שיר לקליפ?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הקלטת שיר לאירועים באולפן הקלטות מקצועי הפכה לדבר שבשגרה: יחידים, זוגות וקבוצות מגיעים להקליט שיר לחתונה, יום הולדת, בר/בת מצווה, מסיבות רווקות/רווקים, פרידה מעובד מהעבודה ואירועים נוספים המצריכים מתנה מקורית וייחודית. חלק בלתי מבוטל מהמקליטים שיר לאירוע, בוחרים להפוך אותו לקליפ שהופך את כל החוויה למומלצת וכדאית לכל אחד.

זה כדאי: ההיתרונות מאחורי הקלטת קליפ במתנה לאירוע

משפחה וחברים טובים וקרובים לא מסתפקים במתנה חומרית לאירועים או בכסף בלבד כמתנה לאירוע. בחיפוש אחר המתנה המקורית והייחודית ביותר הקיימת כיום בשוק, רבים פיצחו את אתגר המתנה המושלמת ובוחרים בהקלטת שיר באולפן הקלטות לאירוע לבחירתם, חלקים גדולים מהמקליטים שיר באולפן הקלטות מקצועי משדרגים לקליפ במתנה לאירוע ליצירת היבט ויזואלי מרשים ומרגש.

הקלטת שיר במתנה מאפשרת לכם להעניק מתנה מקורית הנצרבת בזיכרון לטווח ארוך מאוד, אפקט הזיכרון יחד עם המקוריות והייחודיות שבשיר מתעצמים במידה רבה בהקלטת קליפ שמשתלב עם השיר לויזואליות חשובה ומהנה.
אם בעבר הקלטת שיר הייתה שמורה רק לזמרים, כיום הקלטת שיר מתאפשרת לכל אחד ואחת והמקליטים שיר לאירוע אינם זמרים כלל, את אפקט הנוחות לכל אחד ולכל כיס "אולפני לי-רון" תרגמו גם לתחום הקליפים וכיום מאפשרים יצירת קליפ במתנה לשיר המוקלט במחירים סבירים ונוחים לכל כיס.

אירועים נפוצים בהם מקליטים שיר וקליפ כמתנה לכל אירוע

סיבה למסיבה לעולם לא נגמרת, "אולפני לי-רון" המומחים בהקלטות לאירועים ראו מגוון עצום של הקלטות לאירועים ובניהן ניתן למצוא הקלטת שיר וקליפ ליום הולדת, מסיבת רווקות/רווקים, חתונת זהב, קליפ פרידה מעובד מהעבודה, יום האהבה, שיר וקליפ לבר/בת מצווה ואירועים נוספים המצריכים הקלטת שיר והפיכתו לקליפ מושקע ואיכותי.

איך מקליטים קליפ במתנה? מהקלטת השיר ועד לצילום הקליפ

תהליך הקלטת השיר וצילום הקליפ אינם רק נוחים לכל כיס אלא גם לא דורשים מכם מאמץ מיוחד או השקעת זמן גדולה.
בתחילה אתם בוחרים שיר ואם אתם משנים את מילות השיר או משאירים אותן כפי שהן, יוצרים קשר עם "אולפני לי-רון" ומתאמים יום ושעת הקליפ ליחיד, זוגות או קבוצות – כבר במעמד שריון שעת ההקלטה, סוגרים על צילום הקליפ ומקבלים את כל הפרטים אודות הקליפ עצמו.

בהגעה לאולפנים תפגשו את המפיק המוזיקאלי בעל ניסיון רב שנים בתחום הקלטות לאירועים, המפיק המוזיקאלי יבצע התאמות ובדיקות טרם ההקלטה וילווה אתכם בכל תהליך ההקלטה ועריכת השיר.
חדר ההקלטה המקצועי של "אולפני לי-רון" ראה אלפי שעות הקלטת שירים וקליפים לאירועים, תוכלו להתרשם מציוד הקלטה מתקדם, בידוד אקוסטי מקיר לקיר ופשוט ליהנות מתהליך ההקלטה שכולו חוויה אחת גדולה.
אין מה לחשוש מזיופים, המפיק המוזיקאלי ידאג לערוך את קולכם ולהוסיף אפקטים לצורך יצירת שיר לאירוע ברמה גבוהה.

לצורך צילום הקליפ במתנה לאירוע יחכו לכם באולפן אביזרים שונים לצילום כמו כלי נגינה שונים וכן גם אתם תוכלו להביא חפצים משלכם.
את הקליפ תצלמו בתנועות שפתיים למצלמה וגם במהלך צילום הקליפ תוכלו להמשיך ולזייף כמה שתרצו, הדברים החשובים ביותר הם ההנאה והחוויה שלכם מכל מתהליך הקלטת השיר וצילום הקליפ במתנה.
קליפ במתנה הוא לא רק מתאים לכל אירוע מרגש, מקורי וייחודי כל פעם מחדש ולכל בן משפחה או חבר – אלא גם חוויה עבור מי שמגיע להקליט.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור