חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה ליום נישואין

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יש לכם יום נישואין ואתם מחפשים מתנה מקורית, מרגשת ורומנטית? יש לנו את המתנה וההפתעה המושלמת! הפקת קליפ מתנה ליום נישואין!

כאן תוכלו לראות דוגמא של משפחה אשר הגיעה אלינו על מנת להקליט ולצלם סרטון וידאו קליפ ליום נישואין 50! מתנה מקורית, אישית ומפתיעה מכל המשפחה!

נגן וידאו

אז מה זה אומר?

אתם בוחרים שיר שאתה או היא אוהבים, שיר שמסמל את הזוגיות ואת הנישואין שלכם..רצוי לבחור שיר רומנטי או שיר שאתם מזדהים איתו שיש לו משמעות רבה. לאחר בחירת השיר אתם נדרשים להתאמן בבית ולעשות חזרות עם הפלייבק שבחרתם לבצע – חשוב להתאמן על הלחן, על המילים, על הדיקציה, על הגשת הטקסט וכו'..

לאחר מכן, נתאם מועד הקלטה באולפן ההקלטות שלנו. ביום זה אנו גם נקליט את השיר שבחרתם לבצע וגם נצלם אתכם באולפן.

בשלב הראשון רק נקליט את השיר. אתם תעבדו מול מפיק מוזיקלי מנוסה בהפקות שירים במתנה מסוג זה ליום נישואין אשר יודע להוציא מזמרים חובבניים את המקצועיות החבויה בהם. לאחר עבודה קשה ולא פשוטה באולפן מול רף גבוה שאנו נדרוש, ואף נצליח להוציא אותו ממכם אנו נערוך ונלטש את הקול שלכם ובכך נתקן זיופים ונסדר את הסאונד הכללי בפעולת מיקסינג.

לאחר מכן, צלמת מקצועית תגיע לאולפן עם ציוד צילום איכותי ותצלם אתכם במספר זוויות צילום שרים, רוקדים עם מספר אביזרים ואקססוריז שנמצאים באולפן ומבצעים את השיר בפעולת ליפסינק. רצוי לזכור בזמן הצילום חלק נכבד מהמילים בכדי למנוע את המצב שתצטרכו כל הזמן להסתכל אל הדף ולא אל המצלמה.

לבסוף, אנו נערוך את הצילום מהאולפן ביחד עם תמונות שתעבירו לנו מהקשר הזוגי שלכם וכמובן נוסיף את השיר ברקע בהתאמה מושלמת!

לאחר קבלת הקליפ הרומנטי שערכתם יחד איתנו אתם תוכלו להקרין באירוע, להראות לה במסעדה, או אפילו סתם בבית..בכל דרך שתרצו תוכלו לתת את המתנה המיוחדת הזו ליום הנישואין שלכם!

נגן וידאו

לפניכם דוגמה לקליפ בהפתעה ליום נישואין אשר ניתן במתנה באירוע גדול שהבעל ערך לאישה, ולצורך כך הוא הקרין את הקליפ במסכים מול כל האורחים..צפו בתוצאה המרגשת והמיוחדת שבסרטון הבא:

דוגמא נוספת ליום נישואין 50 שנה אשר הוקלט וצולם באולפני לי-רון, אך כאן לא מדובר בבעל ששר לבד אלא במשפחה שלמה שהגיעה אלינו בכדי להפיק שיר וקליפ במתנה ליום נישואין של הוריהם, קליפ 50 שנות נישואין:

נגן וידאו

לחזור למשהו ספציפי?

סגור