חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ מצגת הפתעה לבר מצווה עם שיר וצילומים באולפן

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לילד הקטן של המשפחה יש בר מצווה? כל המשפחה מחפשת רעיון מקורי לבר מצווה שישמח ויפתיע אותו? יש לנו את ההפתעה המושלמת! הפקת מצגת עם שיר וקליפ מצולם במתנה לחתן בר המצווה מכל בני המשפחה!

מה זה אומר לעשות קליפ באולפן עם שיר וצילומים?

קליפ מצגת לבר מצווה

אתם בוחרים שיר שאיתו אתם תרצו להפתיע אותו..אתם יכולים לבחור שיר שהוא אוהב או מכיר, שיר שהמשפחה שרה בטיולים, שיר שהוא היה שומע מאז שהוא היה קטן או סתם לעשות שיר שהוא שונא כדי שזה יצחיק אותו שדווקא המשפחה שרה את השיר הזה בשבילו.
לאחר בחירת השיר אתם צריכים להחליט לגבי המילים של השיר..מה יהיה כתוב, מי ישיר איזה משפט, האם זה יהיה סולו או כמה אנשים ישירו יחדיו..אחרי שהחלטתם וכתבתם את המילים אתם מוזמנים להגיע אלינו לסשן הקלטות וצילומים במועד שנקבע.
ביום שתגיעו אלינו , בהתחלה אנו רק נעבוד איתכם על השיר, עוד לא מצלמים..
אתם תפגשו את המפיק המוזיקלי שידריך ויכוון אתכם בכל תהליך ההקלטה ויעזור לכם להוציא ביצועים מהקול שלכם שאתם אפילו לא האמנתם שאתם מסוגלים..אנו נערוך לכם את הקול, נוסיף מגוון אפקטים ונסביר לכם כיצד לשיר טוב יותר..גם אם תשירו יחדיו וגם אם תשירו לבד סולו..אנו כאן כדי לסייע מבחינת ההפקה המוזיקלית!
לאחר ההקלטה והעריכה של השיר, תגיע לאולפן ההקלטות צלמת הבית שלנו..היא תפתח את ציוד התאורה שאיתו היא מגיעה, תדליק את המצלמה..וקדימה להצטלם! כמו כן, אנו נחלק לכם מספר אביזרים מיוחדים שאיתם תוכלו לרקוד ולהצטלם כמו כובעים, שרשראות, משקפי שמש, מיקרופונים, גיטרות, חצוצרות, דרבוקות ועוד..אנו ממליצים לכל אחד לקחת לפחות 2 אביזרים כדי שהקליפ יקבל אנרגיות צבעוניות וכיפיות.
אחרי הצילומים אנו נקבל ממכם מספר תמונות שנוכל לשלב בכל מיני מקומות בשיר..במיוחד בקטעי מעבר מסומים.
לבסוף, אתם תקבלו מאיתנו קליפ בהפתעה שתוכלו להקרין באירוע או להקרין במסעדה, בבית, בשבת חתן, או לשלוח בוואטאפ לכל המשפחה או האורחים או לאיפה שרק תרצו..קליפ בהפתעה עם שיר, צילומים באולפן ומצגת תמונות – המתנה המושלמת שתפתיע את חתן בר המצווה!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור