חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לחתן כלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

החבר הכי טוב שלכם מתחתן ואתם רוצים לתת לו מתנה שהוא לא ישכח לעולם?

החברה הכי טובה שלכן עומדת להינשא ואתם רוצים להפתיע אותה בענק?

כל המשפחה מתרגשת מכך שהחתן או הכלה שלהם עומדים להכנס יחדיו מתחת לחופה?

הגיעו אלינו להפקת קליפ במתנה לחתונה – מתנה מקורית וייחודית לחתונה אשר יכולה להיות מכל בני המשפחה, מכל החברים, מכל החברות ומכל מי שרוצה להשקיע ולתת מתנה מקורית במיוחד לחתן או לכלה, או לשניהם!

נגן וידאו
נגן וידאו

אז איך זה מתבצע? מס' שלבים פשוטים!

נגן וידאו
נגן וידאו

א. בחירת שיר בהפתעה לחתונה – אתם צריכים לבחור שיר אשר איתו אתם רוצים להפתיע את החתן והכלה. שיר זה יכול לסמל משהו מיוחד עבורם, או שיר שאתם חושבים שיהיה מתאים לשיר איתו עם כל המשפחה והחברים. רוב האנשים משנים גם את המילים של השיר ועושים מילים מקוריות וכך עוד יותר השיר מסמל משהו, ולרוב גם מצחיק יותר.

ב. לאחר בחירת השיר שאיתו תרצו להפתיע את החתן והכלה בחתונה אתם צריכים להגיע לאולפן הקלטות. במידה ותהיו קבוצה גדולה אז באולפן תתחלקו לקבוצות של 3-4 אנשים בכל קבוצה. כל קבוצה תכנס בתור שלה לאולפן ההקלטות בכדי להקליט את הקטע שלה. לבסוף המפיק המוזיקלי אשר יעבוד איתכם באולפן יערוך את כל הטייקים של כל הקבוצות ויגבש אותם ליחידה אחת והרמונית עד כמה שניתן. (ניתן גם להגיע לבד בכדי להפתיע את החתן והכלה)

ג. כאשר כל הקבוצות סיימו להקליט את השיר, תגיע צלמת מקצועית לאולפן עם ציוד צילום ותאורה מתקדם. בשלב זה כולם יקבלו אביזרים ואקססוריז שהם יוכלו להיות איתם כדי להעשיר את החוויה, הצחוקים, הכיף וכמובן שהקליפ לא יהיה משעמם. אתם תוכלו לרקוד ולהצטלם עם גיטרות, דרבוקות, כלי נגינה, כובעים, משקפי שמש, פאות, מיקרופונים, אוזניות ועוד..
ד. בשלב העריכה אנו נבקש ממכם להעביר לנו תמונות שלכם עם החתן או הכלה או תמונות רק של החתן והכלה. את התמונות אנו משלבים במהלך הקליפ בצורה אינטראקטיבית ומיוחדת. כמו כן, אנו נערוך את הקליפ מהצילומים ומההקלטה אשר התבצעה באולפן.
ה. לפני שאנו סוגרים את הפרויקט אתם מקבלים הצצה לקליפ. תקבלו קישור פרטי לסרטון ביוטיוב, לאחר שתצפו בו ותאשרו לנו אתם תקבלו קובץ מקורי של הקליפ ישירות למייל ללא צורך להגיע שוב לאולפן.

נגן וידאו
נגן וידאו

איך זה נראה בפועל? צפו בחוויה באולפן - חומר גלם לא ערוך:

נגן וידאו

מעוניינים להפתיע את החתן והכלה בקליפ חתונה מרגש ומהמם מכל בני המשפחה, החברות והחברים? צרו קשר עם אולפני לי-רון!

נגן וידאו
נגן וידאו

לחזור למשהו ספציפי?

סגור