חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצגת תמונות לבת מצווה בהפתעה כולל וידאו קליפ במתנה מכל החברות , החברים והמשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

המשפחה רצתה להכין מצגת תמונות לבת מצווה כולל סרטון וידאו שבו החברות והחברים של כלת בת המצווה ישירו וישתתפו ביחד עם בני המשפחה הקרובה. צפו בתוצאה של קליפ בהפתעה בשילוב מצגת לאירוע!
תחילה, כאשר דיברנו איתם הסברנו להם על התהליך ועל בחירת השיר. הם רצו ללכת על השיר המיוחד והמקורי בשמלה אדומה. אך היו צריכים את הסיוע שלנו בכתיבת המילים.
לכן, שלחנו להם שאלון מיוחד שבו הם צריכים לתאר ולספר לנו על כלת בת המצווה רומי, מה היא אוהבת לעשות, מה מאפיין אותה, אילו דברים מצחיקים יש להם לספר לנו, מה הקשר שלה עם החברים והחברות ומה היא אוהבת לעשות איתם, מה היא עושה בשעות הפנאי וכו'..לאחר שקיבלנו את כל התשובות הללו על רומי למעשה הכרנו אותה קצת יותר טוב ובעקבות כך יכלנו לכתוב עליה שיר.
אז לקחנו את הפלייבק של השיר בשמלה אדומה והתחלנו בתהליך, ישבנו מול התשובות שלהם ומול הלחן והמלודיה של השיר ובנינו את הטקסט. לאחר שהטקסט היה מוכן העברנו אותו למשפחה..הם מאוד התלהבו מהתוצאה!
לאחר מכן דרשנו מהם ומהחברות והחברים של כלת בת המצווה לעשות חזרות בבית או בבית הספר (כמובן בלי שהיא תדע) כדי להתאמן על המילים ולהגיע מוכנים להקלטת השיר ולצילומים.
ביום שקבענו הם אכן הגיעו מאוד מוכנים.
תחילה הקלטנו את החברות שלה, הכנסנו כל פעם 4 ילדות להקלטה..ולאחר מכן עוד 4 ילדות ואז קבוצה של בנים..עשינו זאת כדי שנוכל לערוך את הקול שלהם טוב יותר ו"לשלוט" בתהליך ההקלטה כמה שיותר טוב בצורה אפקטיבית..לאחר מכן הכנסנו את המשפחה (אבא, אמא, אח, אחות) להקלטת קטעי סולו מיוחדים שרצינו שהם יבצעו..
השילוב בין המשפחה לחברים והחברות פשוט מושלם!
לאחר שסיימנו להקליט לקחנו מס' דקות כדי לבצע עריכה סופית ולחבר את כל הקולות של כולם למקשה אחת, לסדר את הסאונד ולהוסיף מגוון אפקטים מיוחדים לשיפור הקולות.
בזמן הזה הגיע הצלמת לאולפן ההקלטות, פתחה את ציוד הצילום שלה והדליקה את התאורה המיוחדת לצילומים.
גם לשלב זה הכנסנו כל פעם קבוצות קטנות לחדר הצילום כדי שנצליח לתת לכל אחד את הזמן והמקום שלו בוידאו ושזה לא יראה המוני מידיי ללא התמקדות באנשים ספציפיים..
בצילומים הבאנו להם מגוון אביזרים שהם יוכלו להצטלם כפי שתוכלו לראות: שרשראות, כובעים, גיטרות, דרבוקות, חצוצרה, בלונים מתנפחים במגוון צורות ועוד..
אחרי הצילומים המשפחה רצתה גם שנערוך לה מצגת בהפתעה לבת מצווה שבסופה ישולב הקליפ.
לצורך כך הם העבירו לנו כ-150 תמונות שמעבירות את סיפור חייה של רומי..
אנו ערכנו את המצגת בצורה שתחילה המצגת תופיעה ולאחר מכן ישתלב הקליפ שהכנו עם השיר באולפן בצורה של הפתעה..
מוזמנים לצפות בהפקת מצגת לבת מצווה בהפתעה כולל שילוב של סרטון וידאו קליפ במתנה לכלת בת המצווה מכל החברים , החברות והמשפחה!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור