חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפקת קליפים באולפן הקלטות לזמרים מתחילים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לרבים מאתנו יש חלום להפוך להיות זמרים גדולים, לקדם מוזיקה ייחודית ולהוביל בז'אנר מוזיקה מסוים. לחלק מאתנו יש גם כישרון גדול וסיכוי להצליח, לשם הצלחה בתעשיית המוזיקה חייבים לבנות בסיס איכותי ומקצועי המתאים לזמרים מתחילים ובינוניים. כדי לבנות מסלול קריירה מוזיקאלית אמיתית, עליכם לבחור בהקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי והפקת קליפ באולפן לשיתוף ברשתות החברתיות.

יש לכם שיר? צריכים הפקת קליפ באולפן הקלטות לשיר שלכם בכדי שתוכלו להעלות סרטון מקצועי-חובבני בכדי להשמיע ולהראות לאנשים את השיר והקליפ שלכם? יחד איתנו תוכלו לעשות וידאו קליפ מושלם שיביא לכם צפיות וימתג את התדמית שלכם בצורה חיובית ומקצועית! אז בין אם אתם רוצים לעשות קליפ לסינגל או לשיר קאבר, הפקת קליפ בסטודיו הקלטות עם ספוגים, מיקרופון מקצועי וציוד איכותי יעשו זאת בצורה הטובה ביותר! הפקת קליפים לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד!

בונים בסיס להצלחה: מזמרים מתחילים לזמרים הגדולים בישראל

לפני צילום קליפ לשיר באולפן ההקלטות חייבים לקחת צעד אחד אחורה, כדי לבנות קריירה, על זמרים מתחילים להשקיע כבר בהתחלה כדי למצב עצמם כרציניים ומצליחים.
זמרים מתחילים המעוניינים להקליט קאבר לשיר, חייבים לבחור באולפן הקלטות איכותי וצילום קליפ מקצועי באולפן ההקלטות, בניית קריירה מוזיקאלית חייבת להתחיל ברמה המקצועית ביותר הכוללת איכות סאונד ברמה גבוהה מאוד ולווי צמוד של מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון בתחום הקלטות קאברים, עבודה עם זמרים מתחילים וגם זמרים גדולים.



להבדיל מבעבר, כדי להקליט קאבר איכותי ולצלם קליפ באולפן הקלטות, לא צריך לשבור תכנית חיסכון – שיר וקליפ איכותי באולפן הקלטות לזמרים מתחילים, יכולים להתאפשר במחיר נוח לכל כיס.
כצעד ראשון בדרך לתהילה, עליכם להחליט איזה שיר אתם רוצים להקליט לו קאבר (בחירת שיר טובה משפיעה באופן משמעותי על הביצוע הסופי), לאחר מכן קובעים יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון".
בזמן קביעת יום הקלטת השיר חשוב לציין אם בחרתם שיר להקלטה והאם אתם מעוניינים להפוך את השיר לקליפ מקצועי באולפן הקלטות.
אם אתם עדיין מתלבטים על השיר, תוכלו להתייעץ גם עם משרדי "אולפני לי-רון" בנוגע להתלבטות בין שירים.
לאחר שאתם סגורים על השיר ותיאמתם את צילום הקליפ לזמרים באולפן הקלטות, אתם מוכנים להקלטת הקאבר לשיר.

מקליטים קאבר באולפן הקלטות מקצועי בלווי מפיק מוזיקאלי

הצעד הבא לביסוס קריירה מוזיקאלית מצליחה יגיע דרך המקצועיות ביום הקלטת השיר, "אולפני לי-רון" מאובזרים בציוד סאונד והקלטה מתקדמים ובידוד אקוסטי איכותי.
הציוד האיכותי והמתקדם הם האמצעי שלכם להשיג איכות סאונד גבוהה במיוחד, איכות הסאונד הגבוהה תעניק לכם את האפשרות למקסם את היכולות שלכם ולהציג תוצאות זהות לזמרים הגדולים בישראל ובעולם.

יחד עם הציוד המתקדם באולפן ההקלטות האישי שלכם, יסייע לכם מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בתחום הקלטות קאברים ועבודה עם זמרים בכל הרמות.
המפיק המוזיקאלי ידאג לבצע סבבי חזרות במקומות המתאימים, להעניק לכם תחושת ביטחון ושחרור בכל מהלך הקלטת השיר, לכוון אתכם להקלטת השיר הטובה ביותר עבורכם ולמצות את הפוטנציאל הגלום בכם.
כל הזמרים בישראל ובעולם (בכל הרמות) מפחדים להקליט שיר ולגלות שקולם אינו מספיק מדויק ועוצמתי, לצורך שיפור קולכם, המפיק המוזיקאלי יערוך את קולכם ויוסיף אפקטים כדי להגיע לקאבר האיכותי ביותר שתוכלו להקליט.
בסיום עריכת השיר תוכלו לקבל את קובץ השיר באמצעים שונים וחושב מכך, תוכלו לנצל את השיר שהקלטתם לכל סיבה שתרצו.
זמרים המעוניינים להתקדם רמה אחת מעל כולם, מחפשים אחר קליפ לצורך חיזוק ההיבט הוויזואלי – לשם כך, ניתן לצלם קליפ באולפן הקלטות, קליפ בצילום ועריכה מקצועיים המתבסס על השיר אותו הקלטתם.

מצלמים קליפ באולפן הקלטות

הצעד האחרון לפני הפריצה לקהל הרחב הוא צילום הקליפ, בעידן הדיגיטלי, רבים מהמקליטים שיר בוחרים גם בצילום קליפ לצורך קידום שיווקי ברשתות החברתיות יוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק.
לאחר סיום העבודה על השיר ובמידה ובחרתם בצילום קליפ באולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון", אתם תצלמו את הקליפ כשאתם שרים בתנועות השפתיים ולבסוף השיר ישתלב יחד עם הקליפ, בעריכה מקצועית ומותאמת אישית לכל שיר וזמר.

בגמר העבודה על הקליפ, יועבר אליכם קובץ הקליפ הערוך ואותו תוכלו לקדם את הקליפ ברשתות החברתיות, הקליפ האיכותי עתיד לעלות אתכם בכמה רמות מעל כל זמר או זמרת שאינם בחרו להשקיע מספיק בקריירה המוזיקאלית.
אם אתם עדיין לא הזמרים הגדולים במדינה ואינכם מעוניינים להשקיע כספים רבים בקניית צפיות ביוטיוב והפייסבוק, עליכם לזכור שקליפ ויזואלי גורף הרבה יותר לייקים, שיתופים ותגובות – בכל רשת חברתית.
זמרים המעוניינים להצליח בגדול חייבים לבנות בסיס קריירה איכותי, בניית קריירה מוזיקאלית איכותית ומקצועית עשויה למנוע מכם להשתתף בתוכניות ריאליטי שונות או לחלופין לספק לכם יתרון בולט על מתמודדים אחרים.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור