חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד קליפ במתנה הפך להיות הדבר הלוהט בעולם האירועים?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

החברה הכי קרובה אליכם התארסה? כל החבר'ה חיכו לזה המון זמן. הזוג המאורס ביחד עם כל חבריו נרגשים ביותר. נקבע כבר מועד ליום החופה והקידושין והנכם בוודאי יודעים, כי מתוקף הקרבה שלכם לבני הזוג, אף לכם קיימת התחייבות לדאוג לכך כי האירוע יהיה מרגש ביותר בשביל בני הזוג שאותו גם הם וגם המוזמנים יזכרו עוד הרבה שנים. אך כיצד תוכלו להיות מקוריים בתחום זה? סרטון וידאו קליפ במתנה לאירוע הוא ההפתעה המושלמת!

קליפ במתנה מאת אולפן הקלטות אולפני לי-רון 

אולפני לי-רון יוכלו לעזור לכם להעניק לקרובים שלכם את המתנה אשר עליה עוד ידברו רבות – סרטון וידאו קליפ במתנה עבור אירוע מרגש. סרטון לאירוע אשר יש בו קורטוב של הומור או שירגש עד דמעות, ביחד עם שיר שתבחרו מהרפרטואר של החברה או לחלופין שיר מקורי אשר רובו ככולו מתרכז בבעלי השמחה ואותו יקרינו ביום המסיבה לפני כל המוזמנים.

קליפ לאירוע – במה הכי גבוהה

על מנת להכין קליפ הפתעה לחתונה, לבר מצווה, לבת מצווה, ליום הולדת, ליום נישואין, יום האהבה או לכל אירוע אחר הנכם עשויים לבחור שיר אשר כבר חי ובועט, שעליו הנכם מעוניינים לבסס את קליפ בהפתעה, או לכתוב בעצמכם שיר חדש. חברת ההקלטות תעזור לכם אף בזאת והן תכתוב בשבילכם שיר שיהלום באופן ספציפי את הדרישה שלכם. את השיר הזה ביכולתכם להקליט בצורה עכשווית ונציג של החברה יעניק עבורכם הדרכה מקצועית בכל משך התהליך. 

קליפ מתנה משדרג עבורכם כל מסיבה – 

כאשר תסיימו לערוך את קליפ במתנה חברת ההפקות תיתן בידכם את הקליפ הסופי אשר יפתיע עד מאוד את היקרים שלכם. סרטון במתנה אשר הכנתם בשביל המסיבה הגדולה יהא מזכרת מיוחדת באופן ספציפי, בשבילכם ובעיקר עבור חוגג האירוע. אין עוררין על כך כי סרטון לאירוע מהווה שי נפלא למסיבה, כזה שכולם יזכרו בטווח הארוך.

השלבים של קליפ לאירוע – 

שלב א' – ביצוע של סיעור מוחות – 

משוחחים, מתוודעים זה לזה ומתחילים להציג רעיונות אורגינליים ביותר בשביל קליפ הפתעה המרגש. מלקטים את המוטיבים ההתחלתיים, רושמים את מלות השיר ואף הלחן ומתכננים את התסריט של קליפ בהפתעה.

שלב ב' – הקלטת השיר והן צילום של קליפ מתנה – 

הנכם תיפגשו עם נציג החברה באולפן הקלטות, בסטודיו או בכל מקום שר עולה על רוחכם. כעת מצלמים, מקליטים ואף מבצעים כל זאת ביחד עם צוות עובדים איכותי, אשר יעזור לכם להנדס את השיר והן את הקליפ לאופן הכי אידיאלי.

שלב ג' – תום הפרויקט והקרנה מרטיטת לב – 

הנכם, ביחד עם איש צוות של חברת הפקות, עוברים על הממצאים, מבצעים סינרגיה של הוספות אחרונות וכל מיני אפקטים, עד אשר תהיו לגמרי שבעי רצון. בסיום כל זאת, מה שנותר לכם הינו להתמוגג על עת ההקרנה של קליפ מתנה בעת החגיגה ולעיני כל המוזמנים, כאשר הינם מקשיבים לשיר בחדווה רבה.

רעיונות עבור קליפ במתנה – 

  • סרטון במתנה עלילה – השיר שלכם הופך להיות עלילה שלמה, אשר מצרפת צד של מחשבה מחוץ לקופסה לממצא בתום התהליך.
  • סרטון לאירוע במסך ירוק – מצלמים קליפ לאירוע בהפתעה מכל פאתי רחבי תבל, תוך כדי רינון על רקע נופים מרהיבים – על ידי טכנולוגיית המסך הירוק.
  • קליפ הפתעה ריבוע – כולכם תוצגו על גבי מסך אחד, תוך כדי חלוקה יצירתית לריבוע ולכל מיני חלונות.

מה היתרונות של קליפ בהפתעה?

אחד מן היתרונות מני רבים של קליפ מתנה בא לידי ביטוי כי הוא פשוט תוצר של קרבה והן של חיבה רבה וכן ניתן להבחין בכך בקלות. תנסו לשים את עצמכם בתור של רגלי מי שחוגג את האירוע העכשווי – בין אם מדובר בחברים קרובים שלכם ובין אם מדובר בקרובי משפחה שלכם, או שהם ביחד החליטו לסייע לכם בכתיבה של שיר מקורי, בהלחנה שלו, בהקלטה שלו וכן בצילום עבור הקליפ, אשר היעד שלו הינו לשמח אתכם, לרגש או לגרום לכם לשחוק. לא קיים שי יותר מרגש מזה. ההשקעה הרבה אשר תשקיעו הודות סרטון במתנה הינה באה לידי ביטוי וזאת דרך נפלאה לרגש את חוגג האירוע. עוד מעלה של סרטון לאירוע הינה שהוא מוסיף אלמנט פרטי והן ספציפי למסיבה של הקרובים לכם.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור