חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סרטון וידאו קליפ חברים לחתונה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אחד האירועים המשמחים עבור כולנו זה שחבר או חברה קרובה שלנו מתחתנים, אפשר להרגיש את ההתרגשות אצל כל החברים, דרך מצוינת לעשות את זה היא לעשות קליפ במתנה לחתן ולכלה. 

אחד הרעיונות הכי טובים שאפשר לעשות בשבילם, כאשר שמים את הקליפ באירוע זהו ללא ספק אחד הרגעים הכי מרימים שיש תוסיפו לזה שהחתן כלה בכלל לא מודעים להפתעה כך שבשבילם באותו הרגע ההתרגשות תהיה כפולה ומכופלת. אם כבר מעוניינים לעשות קליפ מכל החברים שווה לעשות את ה באולפן הקלטות.

היום זה ממש פשוט לעשות קליפ חברים לחתונה בעידן שאנו חיים בו אפשר אפילו לצלם בטלפון באיכות טובה ולשלב יחד את הצילומים של כולם, חשוב לדאוג גם לסאונד ובדרך כלל בוחרים שיר מוכר ומשנים לו את המילים ומשלבים שירת ליפסינק (ליפסינק: כאשר מתאימים את תנועות השפתיים לשיר או דיבור).

הדרך הטובה ביותר עבור מי שרוצה לעשות קליפ חברים לחתונה היא באולפן הקלטות, כך תוכלו להגיע לתוצאה ממש טובה בעיקר בשל העובדה שבאולפן יכולים לצלם ולערוך עבורכם את הקליפ ברמה גבוהה תוך שילוב של שיר או קטעי דיבור והכל בצורה מקצועית כך שברגע שהקליפ ישודר באירוע הוא יעשה את העבודה, ירגש, יצחיק, ואולי אפילו יגרום לחתן והכלה להזיל דמעה או שתיים.

דוגמאות של סרטוני וידאו קליפ לחתונה במתנה מכל החברים

אז איך עושים קליפ מכל החברים לחתונה

דבר ראשון נאספים כמה חברים המעוניינים להשתתף בקליפ, לאחר מכן בוחרים את השיר שאתם הכי אוהבים וחושבים שהוא מתאים לאירוע. לאחר שבוחרים את השיר זה הזמן שצריך לשנות לו את המילים כדי שיתאימו לחתן ולכלה. 

בדרך כלל יהיה מישהו או שניים שידעו לכתוב את המילים אך אם עדיין זה לא מצליח אתם תמיד יכולים להיעזר במפיק המוזיקלי של אולפן ההקלטות. 

טיפ חשוב שיכול לעזור לכם כשעושים קליפ במתנה לחתן כלה, זה לעשות קבוצה של כל המשתתפים כך שתוכלו לתאם חזרות ואת ימי הצילומים וההקלטות, זה יעזור גם לכם להגיע לתוצאה טובה יותר וגם לאולפן ההקלטות להתארגן בהתאם לכמות האנשים שמתכוונים להגיע ולהקליט ביום שנבחר. 

בשלב זה חשוב להיות מאורגנים לדעת באופן סופי כמה אנשים משתתפים בקליפ ואיזה תפקיד כל אחד מקבל, כמובן המפיק המוזיקלי עוזר לכם לאורך כל התהליך וכשאתם באולפן הוא מסדר אתכם ומכווין אתכם מה לעשות מתי, אף אחד לא מצפה מכם להיות זמרים או שחקני קולנוע זה אפילו חלק מהעניין שאתם לא וזה בעצם מה שהופך אותנטי ומצחיק יותר.

בכל מקרה לאולפן ההקלטות יש אפשרות לערוך את הקול שלכם להוסיף אפקטים ולשפר אותו כך שלפעמים לא תאמינו שזה אתם אלה ששרים. 

התהליך עצמו הוא לא ארוך במיוחד אבל הוא כן מהנה בצורה יוצאת דופן, רוב ההקלטות של קליפ חברים לחתונה עוברות בצחוקים בלתי נגמרים אך חשוב ברגע האמת לנסות להיות ממוקדים אחרת הצחוקים יכולים לבזבז זמן מיותר.

בסופו של דבר אתם מקבלים את הקליפ שהכנתם וזהו, נשאר לכם רק לבחור את הרגע הנכון ביותר להקרין אותו באירוע כמובן שחשוב להשמיע אותו ברגע הנכון ולתאם זאת עם התקליטן של האירוע מראש.

שאלות נפוצות בנושא קליפ חברים לחתונה

בוודאי, זוהי הדרך הטובה ביותר להכין קליפ במתנה לחתן כלה, כך תוכלו להגיע לתוצאה הטובה ביותר הן מבחינת איכות הקליפ ועריכתו והן מבחינת ההפקה של הקליפ.

יש משמעות גדולה למתי כדאי להקרין קליפ מכל החברים לחתונה בדרך כלל שמים את הקליפ בשיא האירוע כך שחשוב לתאם זאת עם ה די ג'יי מראש כדי שהכל יעבוד כמו שצריך שההפתעה תהיה הצלחה כבירה.

כיום המחירים מאוד סבירים, בטח ביחס לתוצאה שאתם מקבלים, אל תשכחו שאתם גם קבוצה גדולה כך שהמחיר הסופי מתחלק בין כמה חברים זוהי ללא ספק מתנה עם יחס אדיר לטובת התמורה שאתם מקבלים והכיף שאתם עושים לחברים שלכם.

בהחלט כן בשלב העריכה ניתן לשלב גם צילומים מהטלפון כמובן שחשוב לתאם זאת מראש עם אולפן ההקלטות

לחזור למשהו ספציפי?