חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ משפחה לחתונה: הפתעה מקורית לחתן כלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

המשפחה חוגגת באירוע חתונה מיוחד? זה הזמן לקליפ במתנה בהפתעה לחתן כלה, קליפ שיעשה שמח בכל חתונה! מלבד הצ'ק לאירוע, משפחה וחברים קרובים מחפשים הפתעה מקורית לחתן והכלה – הלהיט המבוקש ביותר כבר מספר רב של שנים הוא צילום קליפ קבוצתי עם שיר קאבר המוקלטים באולפן ההקלטות. אם אתם רוצים להפתיע את החתן, הכלה או את שניהם או אם אתם החברים המבקשים להקליט שיר ולצלם קליפ לחתונה או למסיבת הרווקים/רווקות, "אולפני לי-רון" ילוו אתכם כל הדרך הפשוטה והמהנה להקלטת שיר וצילום קליפ לחתונה.

אין הפתעה מקורית יותר לחתונה מקליפ משפחה וחברים

כשמדובר על משפחה או חברים קרובים מלבד הסכום הגדול של הצ'ק ביום החתונה, פעמים רבות נהוג להפתיע את החתן והכלה עם קליפ מרגש מטעם המשפחה, החברים או כמתנה משולבת מטעם המשפחה והחברים הקרובים.
צילום קליפ משפחה לחתונה לנצח יהיה תחת קטגורית "הפתעה מקורית לחתונה", בקליפ מופיעים האנשים הכי קרובים לחתן והכלה, בשיר מרגש או מצחיק, לפעמים בשינוי המילים המקוריות של השיר, עם אביזרים, חולצות מיוחדות ועוד.

את הקליפ הפתעה לחתונה ניתן יהיה להקרין באולם עצמו ולהפתיע את החתן והכלה, לבדר את האורחים ולהוסיף קטע מעניין ליום האירוע (ישנם זוגות המעלים את הקליפ לרשתות החברתיות).
במידה ומדובר בזוג המעדיף הפתעות רק במסגרת המעגל הקרוב, ניתן לבצע הקרנה פרטית טרם החתונה למשפחה והחברים בלבד.

מקליטים את הקליפ הקבוצתי באולפן ההקלטות המקצועי

לפני שנהנים להקליט את השיר הפתעה לאירוע החתונה עבור החתן והכלה, עליכם להיות סגורים על מספר נקודות טרם סגירת יום ושעת הקלטה ב"אולפני לי-רון": כמה אנשים מגיעים להקליט? איזה שיר קאבר אתם בוחרים לשיר? האם אתם משנים את מילות השיר או משאירים את המילים המקוריות? והאם אתם מעוניינים בצילום קליפ משפחה לחתונה (חשוב לתאם מראש לצורך הגעת הצלם).

יום ההקלטה הגיע ויחד עם ההנאה בהקלטת שיר קאבר וצילום קליפ הפתעה לחתן כלה, אתם תלוו לכל אורך ההקלטה על-ידי מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון בהקלטות לאירועים.
המפיק המוזיקאלי יכין אתכם טרם ההקלטה, יסדר אתכם בהתאם לצורכי ההקלטה ויבצע אתכם סבבי הקלטות למשפטים שונים בשיר כדי להוציא מכם את הפוטנציאל הטוב ביותר.
זכרו, מרבית המגיעים להקלטת שיר וצילום קליפ לאירוע אינם זמרים כלל וחלק מהמקליטים עתיד לזייף, "אולפני לי-רון" כאן כדי להרגיע, לאחר הקלטת השיר באולפן ההקלטות המקצועי המאובזר בבידוד אקוסטי איכותי וציוד הקלטה מתקדם, המפיק המוזיקאלי יערוך את קולכם בתוכנות מתקדמות, יוסיף אפקטים ויתקן זיופים במידת הצורך.
בסוף העריכה יתקבל שיר קאבר המוקלט באיכות גבוהה ונערך בעריכה מקצועית, השלב הבא? צילום הקליפ!

מה צריך לעשות עבור קליפ משפחה לחתונה?

קליפ משפחה וחברים לחתונה הוא פשוט יותר ממה שנדמה לכם, כאשר הקליפ מבוסס על תנועות שפתיים (ליפסינג) למצלמה.
לאחר שהמפיק המוזיקאלי יסיים לערוך את השיר שהקלטתם, הקליפ יצולם באולפן ההקלטות (ניתן לברר גם על צילום חוץ) ואתם תוכלו לשיר בלווי אביזרים הקיימים באולפן או כל אביזר וצורת לבוש שתרצו להביא ליום ההקלטה, אם מדובר באביזרים גדולים חשוב לתאם מראש.

שיר הקאבר שלכם יחובר לקליפ בעריכה מקצועית ואת התוצאה תוכלו להקרין ביום החתונה כהפתעה משפחתית, ביום מסיבת הרווקות/רווקים כהפתעה מהחברים או אפילו להפתיע באמצעות שליחת הקליפ בוואצפ או בלינק בSMS  מטעם "אולפני לי-רון".

לחזור למשהו ספציפי?

סגור