חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיר עם קליפ למנהל\ת שעוזב\ת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

המנהל או המנהלת במקום העבודה שלכם עוזבים את מקום העבודה? זה הזמן להכין לו מתנת פרידה מכל המשרד שיר עם קליפ למנהל\ת שעוזב\ת. מדובר על מתנה ייחודית ומרגשת שמסכמת את תקופת העבודה ומשאירה זיכרון נעים למזכרת מכל עובדי המשרד. עם שיר למנהל או המנהלת שעוזבת בשילוב קליפ תוכלו להיפרד בצורה הטובה מהעובד שפורש מהעבודה או מחפש את העבודה הבאה שלו. מסיבת ההפרידה בשילוב המתנה מכל עובדי החברה היא הדרך הטוב ביותר להיפרד מהעובד ועל הדרך לרגש אותו ולהצחיק אותו בו זמנית.

קליפ פרידה – המתנה המושלמת למנהל\ת שעוזבים

מעבר לתפקיד אחר או פרישה לגמלאות הם שלבים בחיים שכל אחד עובר במקום עבודתו, בין שמדובר על מנהל או מנהלת או עובד פשוט. כדי לציין ולחגוג את המאורע בצורה הטובה ביותר עם כל עובדי המשרד ועל הדרך להעניק מתנת פרידה, יש צורך בארגון ותכנון מראש של האירוע. לכן אם יש לכם מנהל או מנהלת שעוזבים את החברה עקב מעבר לתפקיד בכיר יותר או עקב פרישה, זה הזמן שלכם להעניק להם מתנה מרגשת וייחודית שלא ישכחו שנים רבות. באמצעות שיר למנהל\ת שעוזבת בשילוב קליפ למנהל\ת שעוזב\ת תוכלו לתת את המתנה המושלמת ביותר מכל עובדי המשרד כולל מסיבת הפרידה שכוללת לא מעט משקאות ומאכלים טעימים. עם קליפה במתנה ירגיש העובד עד כמה אתם חשובים לו לא רק כעובד אלא כחברים לחיים. הערך הרגשי של שיר עם קליפ הוא הרבה יותר גבוה מאשר סתם עוד בגד, שובר קנייה או עיסוי בספא והיא מראה עד כמה העובד היה חשוב וחלק בלתי נפרד מהחברה עצמה.

איך מתאימים את המילים ללחן?

באמצעות תכונות אופי של העובד וכן אישיותו לאורך השנים והתאמה לאירוע עצמו אפשר להתאים את המילים המתאימות בין זה באמצעות סיפור, חרוזים ועוד.

האם המתנה מתאימה לכל עובד בחברה?

שיר עם קליפ מתאימה לעובדים אשר פורשים עקב גיל הגימלאות או לעובדים שעוזבים לטובת תפקיד אחר, וכך אפשר להתאים אותה לכל עובד בהתאם לנסיבות.

איך עובד שיר עם קליפ למנהל\ת שעוזב\ת?

כדי להבין איך נוצר התוצר הסופי שכולל קליפ למנהל\ת שעוזבת כדאי להבין את השלבים בדרך לעשיית הקליפ. רגע לפני שאתם נכנסים לאולפן הקלטות כדי להקליט את השיר, חשוב לבחור שיר שהמנהל\ת מתחברים אליו או לעשות שיר מקורי שיש לכם. לאחר שבחרתם את השיר שנבחר לקליפ, עליכם למצוא את המילים המתאימות שיביאו את פועלות של המנהל או המנהלת לאורך השנים ובין היתר יציין את האופי שלו או שלה. תוכלו להיעזר במפיקים המקצועיים אשר נמצאים באולפן ההקלטות או אפילו לכתוב לבד בעצמכם. לאחר שיש לכם את המילים והלחן המתאים בין שזה שיר מקורי או שיר מוכר ופופולארי הגיע הזמן לכנס את כל העובדים להקלטה באולפן ההקלטות.

באולפן ההקלטות לאחר שתיאמתם יום ושעת הקלטה תשירו יחדיו וכל אחד לחוד בהתאם לבתים שבשיר. את הפיזמון תשירו כולכם יחד בהתאם למילות השיר. לאחר שתושג ההקלטה המושלמת של ביצוע השיר עוברים לקבוע יום לצילום הקליפ. בקליפ עצמו אשר יצולם בחוץ או באולפן בהתאם למה שתבחרו תוכל ולעשות ליפסינג עם השפתיים למילות השיר, לרקוד או סתם לשיר וליהנות. בסיום הקליפ מתבצעת עריכה מקצועית על ידי אנשי ההפקה והעריכה באולפן והקליפ מותאם לשיר. לאורך כל התהליך מלווה אתכם מפיק מוזיקאלי אשר מנחה אתכם בכל שלב ושלב בהקלטה וכן מבצע תיקונים שונים בשיר עד לתוצר הסופי. הוא עורך את השיר, מוסיף אפקטים ומתקן את קולכם כדי שישמע מושלם וישתלב עם השיר בצורה הטובה ביותר ללא זיופים.

יתרונות שיר עם קליפ למנהל\ת שעוזבת

שיר עם קליפ למנהלת שעוזבת או למנהל שעוזב, היא דרך נהדרת להראות לאותו עובד עד כמה הוא חשוב לכל המשרד לא בתור עובד אלא בתור בן אדם. באמצעות שיר עם קליפ למנהל\ת שעוזבת תוכלו ליהנות מיתרונות רבים על פני מתנה רגילה ומשעממת. בנוסף לכך תוכלו להעניק מתנה מכל העובדים יחדיו.

מתנה מרגשת ומיוחדת – באמצעות שיר עם קליפ תוכלו להעניק למנהל או המנהלת שעוזבים בין שזה לעבודה אחרת או גימלאות, מתנה מרגשת ומיוחדת שלא תשאיר עין יבשה.

מתנה מכל הלב – שיר עם קליפ למנהל או המנהלת שעוזבת היא מתנה שמראה לעובד עד כמה הוא חשוב וחלק בלתי נפרד מהמשרד.

מתנה מכל עובדי המשרד – באמצעות שיר עם קליפ למנהל שעוזב תוכלו להעניק מתנה מכל עובדי המשרד ולרגש עד מאוד את המנהל או המנהלת שעוזבים.

מתנה לשנים רבות – המתנה נשארת לאורך שנים רבות ותמיד מזכירה את האנשים החשובים שעבדנו איתכם לאורך שנים רבות.

לחזור למשהו ספציפי?