חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ חברה לאירוע חברתי או עסקי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בעלי חברות המעסיקים עובדים יודעים כמה זה קשה לשמור אותם רעננים בעבודה ולתת להם מוטיבציה שהם יגיעו בבוקר לעבודה עם חיוך.

וכדי לעשות זאת עליהם לבצע כמה פעולות מדי פעם כמו למשל יום גיבוש שכל העובדים משתתפים בו או טיול משותף, מה שבטוח זה שאם העובדים יגיעו ממורמרים לעבודה כך גם היעילות שלהם בעבודה תרד.

אחד הדברים שממש יכולים להפוך את ערב הגיבוש שתתכננו הוא קליפ חברה, או קליפ גיבוש חברה, זהו ללא ספק יצור עניין רב אצל העובדים הקלטה של קליפ צוות החברה תעורר אותם ותגרום להם לחכות כבר לצילום הקלים והקלטת השיר.

איפה מקליטים ומצלמים קליפ חברה

את הקלטת השיר אתם מבצעים באולפן ובדרך כלל אתם גם יכולים לצלם שם את הקליפ עצמו, אך כיום כאשר הטכנולוגיה כל כך מתקדמת אתם יכולים לשלב בקליפ אפילו צילומים שצולמו בטלפון הסלולרי שלכם ולאחר מכן לערוך אותם בקליפ עצמו.

הקלטת השיר נערכת באולפן ובדרך כלל בעיקר אם זאת חברה ממש גדולה כמובן שהחברה תבחר כמה נציגים שיודעים ואוהבים לשיר כדי לבצע את השיר, לאחר שהשיר מוכן משלבים אותו יחד עם הצילומים שהכנתם, זה יכול להיות כל צילום שקשור לעבודה ולצוות העובדים במקום.

כמובן שצוות האולפן כבר ידאג לערוך את הצילומים ולשלב אותם יחד עם השיר שהוקלט ולהפוך את מה שעשיתם למזכרת מושלמת עבורכם ועבור החברה.

לאיזה עוד מטרות מקליטים שיר קליפ חברה

דיברנו על כך שבדרך כלל חברות מקליטות שיר חברה לאירוע גיבוש, זה באמת קורה המון וזה גם בהחלט הופך להיות הרגע הכי כייפי באירוע כאשר שמים את הקליפ כולם נהנים וצוחקים.

אך כמובן יש עוד מטרות להכנת קליפ חברה למשל אחד העובדים האהובים הגיע לגיל פרישה וכולם היו רוצים לומר לו כמה הם יתגעגעו אליו והוא יהיה חסר להם, במקרה כזה כדאי לעשות שיר פרישה המשולב יחד עם קליפ פרישה לעובד האוהב.

תחשבו שהשקעתם והקלטתם שיר מרגש וכל צוות העובדים מצולם שם אומר תודה לעובד ומראים את הקליפ המרגש במסיבת פרידה של אותו עובד, רוב הסיכויים שתצליחו לרגש אותו עד דמעות וגם שאר המשתתפים התרגשו מאוד. 

לעיתים עובד לא פורש אלא עוזב מרצונו אם כי מצא עבודה חדשה או אולי אפילו הוא בוחר להיות עצמאי, במקרה כזה של עובד אהוב שעוזב ניתן לעשות שיר פרידה המלווה יחד עם קליפ פרידה ולהכין מזכרת מושלמת לאותו עובד, וגם לכם תישאר מזכרת נחמדה מאוד.

צילום של קליפ חברה יכול להיות להרבה מטרות כמו למשל: קליפ גיבוש חברה, קליפ עובדים, קליפ צוות, קליפ פרישה או קליפ פרידה כמובן שאתם יכולים להיות יצירתיים ולהוסיף שיר פרידה מרגש או שיר פרישה לחבר אהוב שסיים את תפקידו בחברה.

קליפ חברה עסקי

אחת הדרכים לשווק עסק בעיקר אם הוא עסק עם כמה עובדים ומעלה היא על ידי הכנת קליפ חברה עסקי, זוהי דרך מצוינת להראות את העסק שלכם בצורה קצת אחרת ולהבליט אתכם מעל שאר העסקים בתחום שלכם.

בעצם אתם בתור בעלי עסקים המעוניינים להכין קליפ חברה עסקי תופסים שתי ציפורים בבת אחת אתם גם מעניקים לעובדים שלכם גיבוש של הצוות כך שהם מאוד שמחים ומרוצים ואתם גם מצלמים קליפ אשר יציג את החברה ואת העובדים ממתג אותה וישאר אתכם שנים רבות קדימה.

היתרון עבור אותה חברה המכינה קליפ חברה עסקי הוא אדיר תחשבו למשל שאותה חברה שיווקה את עצמה רק על ידי תמונות ופתאום היא יכולה להעביר מסר רב הרבה יותר על ידי הקליפ שצילמה.

שאלות ותשובות בנוגע לקליפ חברה לאירוע חברתי או עסקי

לא רק שאתם יכולים למצוא היום קליפ חברה לאירוע או קליפ חברה עסקי במחירים לא רעים בכלל אתם גם תופתעו כמה מהר אתם מקבלים את הקליפ שהכנתם

חשוב מאוד שמילות השיר יהיו מקוריות וקשורות באופן ישיר לאותו עובד או עובדת שפורשים, בדרך כלל תוכלו למצוא מישהו בחברה אשר ידע לכתוב את מילות השיר אך גם במקרה ואין אדם כזה תוכלו להיעזר באולפן ההקלטות בו את מצלמים ומקליטים את השיר.

בוודאי שלא, אתם יכולים לשלב בקליפ צילומים שהכנת במקום העבודה אם זה המקום עצמו או העובדים החרוצים בזמן עבודתם, כמובן שאתם יכולים וזה גם מומלץ לשלב גם צילומים מהאולפן עצמו ומיום ההקלטות עצמם.

כמובן שכן, וזה גם מומלץ ביותר צילומי הקליפ מתחלקים לשניים, הצילומים עצמם שהם חוויה כיפית ובלתי נשכחת, ושידור הקליפ באירוע עצמו, אם עדיין לא חוויתם רגע כזה אז אתם לא מודעים כמה כיף וגיבוש זה מעניק לעובדים וזו פשוט תהיה עבורם מזכרת מושלמת.

דוגמאות של קליפים שעשינו לאירוע חברה:

קליפ פרידה עיריית רמת גן

קליפ הוקרה לעובדים – חברת "טבע"

קליפ למנהלת שעוזבת – ורדינון

קליפ פרידה מרכז רפואי רבין

קליפ פרידה חברת רום גבס

קליפ פרידה ממנהלת – לאומי קארד

לחזור למשהו ספציפי?

סגור