חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך קליפ נולד, נוצר ונערך לאירועי חתונה וימי הולדת? הצצה אל מאחורי הקלעים!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ישראלים רבים נהנים משירים וקליפים לאירועים מדי שנה, איך קליפ נולד ונערך בחדר העריכה? הצצה אל מאחורי הקלעים של עריכת שיר וקליפ לאירועי חתונה, ימי הולדת ואירועים משמחים נוספים.
זה הזמן שלכם לקרוא קצת יותר על קליפ בהפתעה לאירוע, החל מבחירת השיר שלכם, הקלטת השיר באולפן הקלטות מקצועי וצילום קליפ מהנה ומבדר.

איך קליפ נולד, נערך ונוצר בחדר העריכה? הכל מתחיל מאירוע משמח!

מקליטות ומקליטים רבים בישראל אהבו את השיר והקליפ שצילמו עבור האירועים שלהם, חלק מהמשתתפים יכלו לקרוא על התהליך באתר של "אולפני לי-רון" ולמרות זאת, זה הזמן להסביר לכם גם לפני ההקלטה כיצד קליפ נולד ונערך בתוכנת עריכת וידאו מתקדמת, בעריכת קליפ מקצועית יחד עם שילוב שיר לאירוע שהוקלט באולפן הקלטות מקצועי.

בישראל מאות ואלפי ישראלים מתעניינים מדי שנה בהקלטת שיר וצילום קליפ לאירוע, הסיבות למסיבות אינן חסרות: קליפ לחתונה, צילום קליפ ליום הולדת, בר/בת מצווה, צילום קליפ פרידה מעובד וכל סיבה מרגשת אחרת שעבורה אתם מחפשים מתנה מקורית ומרגשת.
צילום שיר וקליפ יכולים להתבצע בכיכובו של אדם אחד, זוג מקליטים וקבוצות בגדלים משתנים.

מתחילים בבחירת השיר, בדיקת המילים, המשתתפים ושליחת תמונות וסרטונים

רגע לפני שאתם יוצרים קשר עם משרדי "אולפני לי-רון" לקבלת הפרטים ותיאום יום ושעת הקלטת השיר וצילום קליפ לאירוע, עברו על הנקודות החשובות:

  • בדקו כמה משתתפים מגיעים להקלטה והצילומים.
  • החליטו על שיר קאבר אותו תרצו לשיר, זכרו שכמעט כל המקליטים שירים לאירועים אינם זמרים או בעלי יכולות שירה, המטרה היא ליהנות ולהפתיע לקראת אירוע משמח.
  • בדקו האם אתם משנים את מילות השיר המקוריות או מבצעים בהן שינוי בהתאם ללחן.
  • הכינו כ- 50 תמונות וסרטונים באיכות גבוהה אותם תוכלו לשלוח אלינו לצורך שילוב בקליפ.
    אם תרצו שנשלב את התמונות והסרטונים לפי סדר כרונולוגי תוכלו למספר את הקבצים ואם תרצו להוסיף הערות נוספות או בקשות לכיתוב לצד התמונות/סרטונים צרפו קובץ  Word עם הנחיות ברורות.
    בקובץ ה- Word  כתבו לנו משפט פתיחה ומשפט סיום אישיים.
  • בקליפ תוכלו ללבוש מה שתרצו ולהשתמש באבזרים שהבאתם מהבית או אלו הקיימים באולפן.


לאחר שתיאמתם את כל הפרטים עם המשתתפים, יוצרים קשר עם נציגי האולפן, מוסרים ומקבלים את כל הפרטים שתרצו ומבקשים לשדרג את השיר לאירוע גם לצילום קליפ שדורש הערכות מיוחדת.

מקליטים שיר לאירוע ומצלמים קליפ לאירוע באולפן הקלטות מקצועי

הקלטת השיר מבוצעת באולפן הקלטות המאובזר בציוד הקלטה מתקדם המאפשר לנו לספר לכם איכות סאונד ברמה גבוהה מאוד, יחד עם יכולות הסאונד הגבוהות ילווה אתכם מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון בתחום הקלטות לאירועים ותפקידו לכוון, לסדר ולתת לכם את הדגשים לכל אורך ההקלטה.
במידה ואתם קבוצה שמקליטה שיר, המפיק יבחן את מספר המשתתפים ובמידת הצורך יחלק אתכם בהתאם, בסיום התהליך הקולות יאוחדו לשיר אחד.
כאמור לא צריכים להיות זמרים ולא צריך לדעת לשיר, בסיום ההקלטה באולפן המפיק המוזיקלי יערוך את קולכם בתוכנות עריכת סאונד מתקדמות לשיפור התוצאה הסופית.

לאחר שסיימנו את עריכת הסאונד על השיר שהקלטתם הגיע תורו של השלב הוויזואלי, עריכת קליפ מקצועית לאירוע ושילוב השיר בסרטון.
בזמן הקלטת השיר לא צריכים לזכור את המילים בעל פה מכוון והם יופיעו לכם מול העיניים, בזמן צילום הסרטון תצטרכו לשיר בתנועות שפתיים ולמרות שניתן למצוא פתרונות שונים רצוי לזכור לפחות 60%-70% מהמילים בעל-פה (ככה הקליפ יראה טוב ומקצועי יותר).
מכוון והקלטת השיר וצילום הקליפ לוקחים זמן ודורשים לעיתים עצירות ודגשים, חשוב להגיע בזמן שנקבע ותואם מראש, איחור להקלטה והצילומים יהיה על חשבון זמני ההקלטה או הצילום.

אז איך קליפ נולד ונערך?

עריכת הקליפ מבוצעת בתוכנת פרמייר שמאפשרת לנו יכולות מתקדמות לעריכת סרטונים, בין היתר נוכל לבצע חיתוכי וידאו בהתאם לשיר, להוסיף אפקטים, לעבוד על כתוביות אישיות אותן אתם תבחרו, שילוב תמונות וסרטונים ולמרות שאנחנו לא משתמשים במסך ירוק באולפן נוכל להוסיף אפקטים ויזואליים שונים כדוגמת קונפטי, לבבות ועוד.
במהלך העריכה נוכל לשלב את התמונות והסרטונים וכן טקסט נלווה אם תרצו ובהתאם לקובץ ה- Word אותו העברתם טרם העריכה, הקובץ יאפשר לנו לעמוד בצפיות והדרישות שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?