חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם לעשות קליפ בת מצווה או רק הקלטה של שיר כניסה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בת מצווה זהו גיל מרגש במיוחד עבור הנערה המתבגרת וכמובן גם עבור ההורים הגאים, כיום נהוג לחגוג בת מצווה במסיבה גדולה עם כל החברים והמשפחה, הרגע המרגש ביותר באירוע הוא ללא ספק רגע הכניסה, זהו הרגע הגדול של הנערה והיא רוצה לעשות כניסה מרשימה.

דרך מעולה לעשות כניסה שהקהל לא ישכח ויתרגש היא באמצעות שיר כניסה שהילדה עצמה מקליטה באולפן הקלטות מקצועי, זוהי דרך מקורית שבטוח תעשה את העבודה ותרגש את האורחים וכמובן גם את הנערה וההורים במיוחד.

כאשר מקליטים שיר באולפן ניתן לשלב זאת יחד עם קליפ בת מצווה אך נשאלת השאלה האם הקליפ מתאים לאירוע הכניסה או שאפשר לשלב אותו בשלב מאוחר יותר!

שיר כניסה ללא קליפ בת מצווה

שיר כניסה לאירוע בת מצווה הוא אחד הדרכים המקוריות ביותר להפתיע את קהל האורחים, את השיר הנערה מקליטה באולפן בתהליך כיפי ומהנה, הנערה בוחרת את השיר שהיא אוהבת והיא מבצעת אותו בעזרתו של המפיק המוזיקלי שמלווה אותה ומכוון אותה לכל אורך התהליך.

באותה הזדמנות שהנערה מקליטה את השיר ניתן גם לצלם קליפ מקצועי המתעד את ההקלטות בצורה מהנה ומבדרת, השילוב של הקליפ בזמן שיר הכניסה לעיתים יכול מעט לגנוב את ההצגה כך שיש כאלה שבוחרים לשדר את הקליפ בשלב מאוחר יותר של האירוע.

שיר הכניסה של הנערה הוא הרגע המרגש ביותר באירוע ויש כאלה שמסתפקים רק בו ולא בוחרים לשלב גם קליפ, חשוב להתחשב ברצונות של הנערה ואם היא בוחרת להיכנס ללא קליפ יש לכבד את הבחירה שלה.

שיר כניסה עם קליפ בת מצווה

כאשר מקליטים שיר כניסה לבת מצווה ניתן לשלב זאת עם קליפ, זוהי דרך מעולה להפתיע את האורחים ולהפוך את הרגע אפילו למרגש יותר, מבחינת ההליך והעלויות כמובן שילוב של קליפ יעלה לכם מעט יותר אך כיום אתם יכולים למצוא חבילות במחירים מעולים כך שזה לא ממש מהווה בעיה.

המון אנשים בוחרים לשלב קליפ בת מצווה יחד עם שיר כניסה, חשוב שהנערה תהיה דומיננטית וכמו שאומרים תדפוק כניסה יחד עם השיר והקליפ כדי שהקליפ לא יגנוב לה את ההצגה. בשורה התחתונה זה לגמרי בחירה שלכם ושל הנערה אם לשלב את שיר הכניסה יחד עם קליפ.

אין ספק שהשילוב של קליפ בת מצווה יחד עם שיר כניסה הוא שילוב מנצח אך בכל מקרה אם אתם מעדיפים שהילדה תיכנס ללא קליפ אפשר לשלב את הקליפ בשלב אחר של האירוע ועדיין להנות גם משיר וגם מקליפ בת מצווה.

אז מה כדאי לבחור?

ההמלצה שלנו היא להקליט את השיר ובכל מקרה לעשות גם קליפ, כאמור לא חובה להראות את הקליפ בשלב של הכניסה ואפשר לשלב אותו בכל שלב אחר שתבחרו של האירוע, אחד היתרונות של שילוב בין השניים הוא שתוכלו למצוא חבילות במחירים טובים יותר, וגם ישאר לכם זיכרון מתוק מאולפן ההקלטות.

שאלות ותשובות בנוגע להאם לעשות קליפ בת מצווה או רק הקלטה של שיר כניסה

אם אתם עושים שיר כניסה, כדאי כבר לעשות גם קליפ, אתם לא חייבים לשים את הקליפ בזמן הכניסה של הנערה ויכולים לשלב אותו בכל שלב באירוע.



שיר כניסה לבת מצווה זוהי אחת הדרכים הטובות והמקוריות להפתיע ולרגש את האורחים שהגיעו לאירוע בעליות לא גבוהות אתם מקבלים תמורה בהחלט שווה.



את הקליפ מצלמים באולפן ההקלטות כאשר הילדה שרה, בזמן הכניסה והקרנת הקליפ הנערה נכנסת לאולם כשהיא שרה את השיר יחד עם הקליפ זהו רגע מרגש במיוחד.

כיום אפשר למצוא חבילות במחירים מצוינים, אין ספק שהיחס בין ההשקעה לתמורה הוא פשוט משתלם ביותר ואתם נשארים עם זכרונות שיהיו אתכם לעד.

לחזור למשהו ספציפי?