חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לחתונה | שיר בהפתעה לחתן כלה מכל החברים והמשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קליפ במתנה ערוך ומושקע לחתונה. בני הזוג מתחתנים ואתם רוצים להפתיע אותם בוידאו קליפ מרגש? לפניכם שיר במתנה שהוקלט באולפני לי-רון ובו כל בני המשפחה הקרובה שרים לחתן ולכלה. כמו כן, כפי שתוכלו לראות בתחילת הסרטון צירפנו לוידאו קליפ גם ברכות של בני המשפחה שלא יכלו להגיע (חו"ל) וכן, בסוף הוידאו קליפ צירפנו גם תמונות של חברים ומשפחה שלא הגיעו להקלטה אבל עדיין רצו לברך.

אז בואו נדבר רגע על קליפ במתנה:

הם הגיעו אלינו לאולפן ההקלטות בכדי להקליט את שיר לאחר שהם התאמנו רבות על הביצוע עוד מראש בבית. חשוב להתאמן לפני כי רק כך התוצאה באולפן והעבודה תצא טובה ואיכותית יותר.
לאחר שהם הגיעו לאולפן הקלטנו אותם בקבוצות של 3-4 אנשים בכל קבוצה. בצורה זו אנו נוכל לעבוד באופן מדויק וקפדני יותר על הביצוע ולדאוג שכולם מבצעים זאת באופן אחיד, בהרמוניה ובאנרגיה זהה.
לאחר מכן הקלטנו את הקבוצות הנוספות וחיברנו אותם במיקס שישמעו את כולם יחדיו.
לבסוף ערכנו וליטשנו את הקולות שלהם והוספנו מגוון אפקטים לשיפור הקול.
אחרי הקלטת השיר ועריכתו הגיעה לאולפן צלמת מקצועית אשר צילמה אותם רוקדים, שרים וקופצים. כפי שתוכלו לראות היו להם שלל אביזרים שהם קיבלו באולפן וגם את חלקם הביאו מהבית בכדי לייצר משמעות נוספת לטקסט שהם שרים. כמו כן, בצילום צילמנו אותם גם בקבוצות וגם חילקנו את השיר בצורה שכולם יקבלו מקום וזמן מסך זהה כדי שכולם יהיו שווים ומרוצים מהתוצאה.
לבסוף ערכנו את הוידאו קליפ בשילוב השיר והצילומים יחד עם הסרטון ברכות ושלל תמונות שקיבלנו מהלקוחות.
התוצאה? מרגשת, מיוחדת, מקורית ומפתיעה..קליפ כזה יפה לא היה לנו הרבה זמן! זה הזמן לצפות, להתרגש וליהנות – צפייה מהנה!

לחזור למשהו ספציפי?