חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לחתונה בהפתעה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

זוג חברים שלכם מתחתן ואתם רוצים להפתיע אותם? קרוב/ת משפחה שלכם עומדים להיות מתחת לחופה ואתם רוצים להעניק להם מתנה? יש לנו את האפשרות הטובה ביותר למתנת חתונה – הקלטת שיר בהפתעה עם צילומי וידאו קליפ לחתן כלה!

מה זה אומר להקליט עבורם שיר עם קליפ? אנו נסביר!

אתם בוחרים איזה שיר תרצו להפתיע אותם, מגיעים לאולפן הקלטות בכדי להקליט אותו, מצטלמים בצילומי וידאו עם כל מיני אביזרים ולבסוף מקבלים מאיתנו סרטון וידאו באורך השיר שהקלטתם בכדי שתוכלו להקרין באירוע החתונה או להופיע איתו במקביל!

היום יש לכם אפשרות להפתיע כל חתן וכל כלה עם קליפ במתנה!

בחירת השיר – אתם צריכים לבחור שיר שאתם חושבים שהם אוהבים או שיר שהם יופתעו ממנו. למשל אם החתן שונא שיר מסוים יכול להיות קטע מצחיק שכל החברים ישירו את השיר הזה בחתונה או לדוגמא שהכלה אוהבת שיר מסוים אז שכל החברים ישירו אותו. תחשבו על איזה שיר מקורי שאתם רוצים, כל עוד הסיבה קשורה לחתן וכלה זה מצוין!

כתיבת השיר – אחרי שבחרתם שיר הגיעה השעה לכתיבת המילים. מחליפים את כל מילות השיר המקורי במילים חדשות אשר יספרו את הסיפור של החתן והכלה, סיפור אהבה בשיר אחד בלבד! אנו יכולים לעזור לכם בכתיבת המילים אם אתם מסתבכים. פשוט תצטרכו לספר לנו את החתן והכלה ולספר לנו עליהם ואנו נכתוב מילים מקוריות והומוריסטיות עליהם.

הקלטת השיר- אתם מגיעים לאולפן ההקלטות בכדי להקליט יחדיו את השיר אשר איתו תפתיעו את החתן והכלה. אנו נספק לכם את המוזיקה ואת המילים ואתם מספקים את הביצוע. מפיק מוזיקלי מנוסה יעבוד איתכם לאורך כל ההקלטה וידריך אתכם איך לשיר נכון וטוב יותר, כיצד למזער זיופים וכמובן יערוך ויתקן את הקול שלכם וישפר את הסאונד.

צילומי וידאו – אחרי ההקלטה תפגשו את צלמת הבית שלנו, צלמת וידאו מקצועית ומנוסה. אנו נחלק לכם מספר אביזרים ואקססוריז שאיתם תוכלו להצטלם ולהרגיש בנוח בצילומים. נחלק אתכם לקבוצות צילום וכל אחד יחזיק משהו ביד..לדוגמא גיטרה, חצוצרה, דרבוקה, תוף וכו'..כאן חשוב שתהיו כמה שיותר אנרגטיים ושמחים!

עריכת וידאו – לאחר הצילומים אנו עורכים את הסרטון בשילוב השיר ותמונות שתעבירו לנו של החתן והכלה. אנו משלבים גם כתוביות רצות עם המילים (בדיוק כפי שמופיעות למטה המילים בקריוקי)

לאחר העריכה אתם תקבלו ישירות למייל קובץ וידאו שאותו תתנו בהפתעה לחתן ולכלה ותשמיעו להם במהלך החתונה או אחת מהחגיגות של החתונה (מסיבת רווקים / מסיבת רווקות / מקווה / הפרשת חלה וכו')

צפו במילים מיוחדות שנכתבו במיוחד לחתן ולכלה על בסיס השיר מהפכה של שמחה!

אוריאלי והראלי מתחתנים כאן היום

ואנחנו פה ההתרגשות מאוד גדולה

הוא מצחיק, שנון, חכם ומרובע

היא יפה, יצירתית, כובשת וטובה

הי! יש כאן זוג נהדר ונדיר

לא התאפקנו וכתבנו שיר

תפסנו אותם פה לרגע עם כולם

לפני שהם טסים שוב לכבוש את העולם

הי! חיוך על הפנים

שמחה ואהבה

כולנו פה שרים

פזמון:

חתונה של שמחה

עכשיו כולנו משפחה

החתן מהמם

והכלה כל כך יפה

הם עכשיו נשבעים לאהוב לעולמים

ותלמד להתפשר כי אוריאל עורכת דין

בנים זכרים, בנים זכרים

זה מה שכולם רוצים

כי לעשר אחייניות במשפחה

הם יהיו צעצועים

היא מורה מעולה והצניחה בנשמתה

הוא בונה בניינים

ומבשל לה מטעמים

הראל, תקשיב לאוריאל!

ת'יד עכשיו תרים

כולנו פה רוקדים

פזמון:

חתונה של שמחה

עכשיו כולנו משפחה

החתן מהמם

והכלה כל כך יפה

הם עכשיו נשבעים לאהוב לעולמים

ותלמד להתפשר כי אוריאל עורכת דין

בובי דורש טיול חצי שעה

בובי דורש שקט לשינה

בובי דורש בית עם גינה

בובי דורש בנדנה חדשה

כל זה מתובל בציניות שלו

לצד רגישות ועדינות שלה

לחזור למשהו ספציפי?