חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמא חוגגת יום הולדת? תפתיעו בקליפ במתנה מקורי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

המשפחה רצתה להפתיע את אמא ביום הולדת שלה השנה במתנה מקורית. אז הם פנו לאולפני לי-רון בכדי שנוכל להפיק להם שיר בהפתעה ושנצלם אותם בשיטת הוידאו קליפ וכמובן נערוך להם מצגת מגניבה ומיוחדת המשלבת צילום מהאולפן, את השיר ומס' תמונות. צפו בהסבר על חבילת קליפ במתנה ליום הולדת:

תחילה, הם רצו את השיר של אביב גפן כולך בת 40. השיר לא היה קיים אצלנו במאגר ולכן הכנו במיוחד עבורם את הפלייבק. ממש ניגנו אותו עם פסנתר וגיטרה וביצענו מיקס לסאונד בכדי שיתאים בצורה מושלמת לשיר שהם בחרו לבצע במתנה לאמא.

לאחר הכנת הפלייבק שלחנו להם בכדי שהם יוכלו להתאמן עם השיר ועם המילים שהם כתבו לפי הפלייבק.

כאשר הם הגיעו לאולפן חילקנו אותם ל-2 קבוצות (ילדים / מבוגרים). הילדים הקליטו ראשונים לפי קטעי הסולו שלהם. עבדנו עם כל ילד בנפרד וניסינו להוציא ממנו את הביצוע הכי טוב שהוא יכול..ממש עצרנו, תיקנו, הוספנו אפקטים והסברנו מה הוא עושה טוב בביצוע ומה פחות טוב בביצוע וכך הצלחנו לשפר בצורה מדהימה את הרמה הוואקלית של כל אחד מהם.
לאחר סשן ההקלטה ערכנו את הקולות של כולם וגיבשנו אותם למקשה אחידה אחת בעלת סאונד איכותי..כמובן הוספנו עוד מספר אפקטים שיתנו לשיר הכולל את העוצמה הדרושה.
בדיוק בתזמון מושלם שסיימנו את ההקלטה הצלמת שלנו הגיעה ופתחה את התאורה ואת ציוד הצילום איתו הגיעה לאולפן. הילדים והמשפחה נכנסו כל אחד בתורו וצילמנו אותם שרים, רוקדים, שמחים עם כל מיני אביזרים ואקססוריז מגניבים!

לאחר מכן האבא של המשפחה העביר לנו מספר תמונות של האמא בכדי שנוכל לשלב בקליפ שהם מכינים לה בהפתעה.

התוצאה? מרגשת ומיוחדת במינה..כל המשפחה משתתפת ושרה לאמא / לאישה של הבית את השיר כולך בת 40 של אביב גפן..הקליפ הוענק לאמא במתנה מכל בני המשפחה..ואת האמת שגם אנחנו התרגשנו מהתוצאה של הקליפ במתנה ליום הולדת של האמא. מזל טוב!!

לחזור למשהו ספציפי?