חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בהפתעה לסבא – קליפ במתנה ליום הולדת 70 של סבא

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רוצים להפתיע את סבא ביום הולדת 70 עם מתנה מקורית ואישית מכל בני המשפחה? אולפני לי-רון (אולפן הקלטות לאירועים ברמת גן) מציע לכם להגיע עם כל בני המשפחה להקלטת שיר במתנה לסבא כולל צילומי וידאו מקצועיים ולבסוף להעניק לסבא היקר שלכם מתנה שהוא לא ישכח : קליפ בהפתעה ליום הולדת 70.

אז מה עושים ואיך זה מתבצע?

אתם בוחרים שיר שאתם רוצים להקדיש לסבא שלכם לרגל יום הולדת 70. זה יכול להיות שיר שמסמל אותו, שיר שהוא אוהב כל כך, שיר שאתם אוהבים, שיר שהוא שמע בילדותו, או כל שיר שרק תרצו לבצע ולהקדיש לו.

לאחר בחירה של שיר, אתם תצטרכו להחליט האם תשנו את המילים של השיר או שמא תשירו את השיר המקורי עם המילים המקוריות. יש הרבה שירים שיכולים להתאים לכל מיני סוגים של אירועים אבל רוב המשפחות מעדיפות לשנות את המילים של השיר שיתאימו לאדם החוגג ויהיו יותר אישיות ומקוריות וכמובן הומוריסטיות. גם כאן יש לכם אפשרות לבחור: אתם יכולים לכתוב בעצמכם את השיר על סבא שלכם או שאנחנו נכתוב אותו עבורכם (נשלח לכם שאלון שבו תספרו לנו עליו ולאחר מכן נכתוב שיר מקורי לפי התיאור שלכם).
אחרי בחירת השיר וכתיבת המילים אתם מגיעים אלינו לאולפן ההקלטות לסשן הקלטות וצילומים באולפן.

בהתחלה, רק מקליטים את השיר. אנו עובדים אתכם על הביצוע ומנסים להוציא את הטייקים הכי טובים מכולם..גם מהגדולים וגם מהקטנים..אנו רוצים שכולם ישתתפו באופן שווה ויקבלו את הבמה שמגיעה להם..אם יש קטעי סולו מקליטים אותם בנפרד ואם יש קטעים שכמה אנשים שרים אז מקליטים את הקבוצות בנפרד.

לאחר ההקלטה המפיק המוזיקלי עורך את הסאונד והקולות שלכם ומשפר את הביצועים שלכם. בשלב זה, תגיע לאולפן צלמת מקצועית עם ציוד תאורה וצילום מתקדם. לאחר הקמת התאורה וסידור האולפן לכבוד הצילומים כל קבוצה תכנס בתורה להצטלם ולעשות שמח בחדר ההקלטה. הרקע של הספוגים, ביחד עם המיקרופון וכל האביזרים המיוחדים שתקבלו מאיתנו לרגל הצילומים יעשו את החוויה לכיפית, מצחיקה, ומיוחדת במינה לכל בני המשפחה..וכן גם לסבא שלכם שבסופו של דבר יקבל את הקליפ ויצפה בו לראשונה.
אחרי הצילומים וההקלטות אתם תצטרכו להעביר לנו תמונות דיגיטליות איכותיות שלכם ושל סבא שלכם כדי שנוכל לשלב אותם במהלך הקליפ.

התוצאה של הקליפ בהפתעה לסבא שלכם הינה וידאו קליפ מושלם שבו רואים את כל המשפחה שרים ורוקדים, ועושים שמח על המסך, וכמובן שרים שיר שמוקדש רק לאדם אחד ויחיד..אין אדם שלא יתרגש מכך! רוצים לצפות בקליפ במתנה ליום הולדת שבעים של סבא? צפו!

לחזור למשהו ספציפי?