חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בת מצווה בהשתתפות כל המשפחה – סרטון מצגת הפתעה לבת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קליפ בת מצווה מקורי, מצחיק ומיוחד אשר נערך בהשתתפות כל בני המשפחה לכבוד בת המצווה של הילדה הקטנה אשר הופכת לנערה וחוגגת את גיל 12.
המשפחה פנתה לאולפני לי-רון בבקשה להקליט שיר בת מצווה עם צילום ועריכת וידאו. הם בחרו את השיר המגניב היא רק רוצה לרקוד של עומר אדם ומשה פרץ ואנו העברנו להם הנחיות כיצד להתכונן להקלטה ולצילומים.
כאשר הם הגיעו תחילה הקלטנו רק את השיר, עבדנו איתם על הביצוע, על ההגשה של הטקסט, על הזיופים, על כיצד שרים נכון באולפן הקלטות..כמו כן, בגלל שהם הגיעו כקבוצה גדולה של משפחה (כ-20 אנשים) חילקנו אותם למספר קבוצות. כל קבוצה הקליטה את הקטע שלה ואנו בסופו של דבר ערכנו את הקולות של כולם ליחידה אחת שנשמעת כקבוצה הרמונית.
לאחר ההקלטה ביצענו עוד שיפור לסאונד ולקולות שלהם והוספנו מגוון אפקטים חשובים.
כאשר סיימנו לאחר הגיעה הצלמת שלנו לאולפן. סידרנו את חדר ההקלטה לצילומים עם תאורה ומיקרופון מיוחד והצלמת חילקה גם היא את המשתתפים לקבוצות קטנות. כמו כן, העברנו למשתתפי הקליפ שלל אביזרים מיוחדים שאיתם הם יוכלו להצטלם. בצילום כפי שתוכלו לראות כולם היו באנרגיות מעולות..רקדו, שרו, קיפצו, ועשו המון המון שמח מול המצלמה.
לאחר מכן, יצאנו איתם לגינה הקרובה לאולפן וצילמנו אותם גם שם שרים את הפזמון של השיר יחדיו.
לבסוף, קיבלנו מהם מגוון תמונות לשילוב במהלך הקליפ בכל מיני קטעי מעבר.
התוצאה? מקסימה, מרגשת, מצחיקה ומקורית..אין לנו פשוט מילים! אחד הקליפים היותר מגניבים שביצענו..מוזמנים לצפות בסרטון הוידאו שערכנו, הקלטנו וצילמנו באולפני לי-רון:

לחזור למשהו ספציפי?

סגור