חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ לאירוע חברה – צוות מנהלים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מעוניינים להפתיע את צוות ההנהלה שלכם? רוצים להקליט שיר קאבר מקורי לאירוע חברה שלכם? יש לכם טיול בעבודה ואתם מעוניינים להקליט שיר לכבוד זה ולעשות מצגת או סרטון מיוחד? זה הזמן!

אתם יכולים לצפות בקליפ שבו 2 נציגים מצוות הנהלה של חברת פספורטכארד הגיעו לאולפני לי-רון בכדי להקליט שיר עבור טיול הנהלה, טיול של צוות מנהלים, שהנושא שלו הוא פסק זמן. משמע טיול שבו הם לוקחים פסק זמן מהעבודה ויוצאים למנוחה ולטיול עם הרבה כיף ואוכל.
בהתחלה, הם פנו אלינו כדי שנכתוב להם את השיר..אך לבסוף, הם החליטו לשנות בעצמם את המילים ולכתוב את השיר מכיוון שהם מכירים טוב יותר את צוות ההנהלה ויודעים לכתוב פאנצים מצחיקים על כך. הם בחרו את השיר פסק זמן של אריק איינשטיין אשר מתאים כמו כפפה ליד למטרה שלהם – לקחת פסק זמן מהעבודה ולצאת לטייל וליהנות.
כאשר הם בחרו את השיר אנו שלחנו להם את הפלייבק בכדי שיוכלו להתאמן ולהגיע מוכנים להקלטה.
באולפן ההקלטות הקלטנו את קטעי השירה שלהם בנפרד כאשר היה מדובר בסולו וביחד כאשר היה מדובר בקטע ששניהם היו צריכים לשיר. כמובן, כל אחד הקליט בתורו ולבסוף חיברנו את הקולות שלהם שישמעו באופן רציף מבחינת ווליום, עוצמה, אנרגיה והגשת טקסט. כמו כן, עבדנו עם כל אחד בנפרד על הביצוע וניסינו להוציא מכל אחד ששר את המיטב..ערכנו, תיקנו זיופים, הוספנו מספר אפקטים ולבסוף קיבלנו את השיר ערוך בצורה נפלאה.
לאחר ההקלטה הגיעה לאולפן צלמת, הם החליפו בגדים ושמו חולצה של פספורטכארד שתייצג אותם, הבאנו להם מספר אביזרים שהם יוכלו להצטלם איתם ולעשות את הקליפ למצחיק עוד יותר, ובנוסף הם הביאו את החטיף פסק זמן כדי להמחיש לצוות ההנהלה שהם לוקחים "פסק זמן" מהעבודה.

בסוף ההקלטה והצילומים קיבלנו מהם תמונות של אנשי ההנהלה ואת התמונות הללו הוספנו במהלך הקליפ בקטע שבו הם רצו לדבר ולהודות לצוות ההנהלה והעובדים על שנה מוצלחת.

לאחר מכן, גם שלחנו להם טיזר קטן שהם יוכלו לשלוח לאנשים לפני שהם רואים את הקליפ המלא..דבר אשר ישאיר בהם סקרנות לדעת מה הם מכינים עבורם.

צפו בקליפ המיוחד, המקורי והמצחיק שהקלטנו וערכנו לצוות הנהלת פספורטכארד:

לחזור למשהו ספציפי?