חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המתנה המושלמת לסבא וסבתא: קליפ במתנה לחתונת הזהב וימי הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם מחפשים מתנה מקורית המתאימה לסבא או מתנה מיוחדת לסבתא – בחרו בקליפ במתנה לכל אירוע עבור סבא וסבתא.
מחתונת הזהב ועד ימי הולדת, קליפ לסבא, קליפ לסבתא או קליפ משותף לשניהם שיכבד וירגש את היקרים לכם.

מתנה לסבתא ולסבא: קליפ מרגש לכל אירוע

רבים מאיתנו לא משקיעים מספיק בהפתעה לסבא וסבתא, הדבר גורם פעמים רבות אכזבה בקרב מי שדואג לנו ולהורים שלנו – אם טרם השקעתם במתנה לסבא וסבתא, זה הזמן להתעורר!
גם אלו הנוהגים באופן תדיר יותר להשקיע בימי הולדת ואירועים הקשורים לסבא וסבתא כדוגמת חתונת הזהב, מחפשים מדי שנה מתנה מכובדת ואולי החשוב מכל, מתנה מקורית וייחודית.


הפתעה שתהווה מתנה מושלמת ומוכבדת לסבים והסבתות שלנו היא קליפ במתנה, קליפ מוזיקאלי ומרגש הנעשה על-ידי יחידים, זוגות ופעמים רבות בביצוע של קבוצה שלמה.
אם ברצונכם להעניק מתנה לסבא או מתנה לסבתא ליום ההולדת, מתנה לרגל אירוע הקשור לאחד מהם או מתנה משותפת עבור שניהם כדוגמת חתונת הזהב – קליפ במתנה יספק עבורכם הפתעה מרגשת לסבא וסבתא, מתנה ייחודית ומקורית כל פעם מחדש ובמיוחד הפתעה שתישאר בזיכרונכם של סבא וסבתא לאורך שנים רבות.

נכנסים לאולפן ההקלטות ושרים לסבא וסבתא  

אם בחרתם במתנה המקורית של קליפ במתנה לסבתא וסבתא, אתם בדרך לחוויה מוזיקאלית, משחררת ומצחיקה המתחרשת באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון".
טרם בחירת השיר, המילים, החפצים הנלווים – מהרו לקבוע את היום והשעה הנוחים ביותר עבורכם, "אולפני לי-רון" מקליטים הקלטות לאירועים שונים כדוגמת חתונת הזהב, יום הולדת לסבא או סבתא, חתונות, בר/בת מצווה, ברכת כלה, אירועי חברה ועוד.
עקב ריבוי הקלטות לאירועים רבים, אנו ממליצים למהר לשריין את מועד ההקלטה ובמיוחד בהקלטה לקבוצה הדורשת תיאום קבוצתי מורכב יותר.

לאחר קביעת יום ההקלטה וההחלטה איזה שיר תבצעו, תוכלו לחבר מילים משלכם או לשיר את מילות השיר המקוריות ובהתאם לנוחיות שלכם.
"אולפני לי-רון" מספקים עבור כל הקלטה מפיק מוזיקאלי המומחה רב שנים בהקלטות לאירועים מסוגים שונים, המפיק המוזיקאלי יכוון אתכם בהקלטה, יבצע כמה חזרות שצריך כדי להפיק שיר ברמה גבוהה ויספק לכם כתף תומכת מקצועית שהופכת כל אחד לזמר.
האולפן מאובזר בציוד הקלטה וסאונד ברמה גבוהה, בידוד אקוסטי איכותי, תוכנות עריכה מתקדמות ושנים של ניסיון בהפקות שירים לאירועים כדוגמת חתונת זהב ויום הולדת לסבתא או סבא.
כל מקליט המגיע לאולפן לא צריך להיות זמר, כל אחד ואחת יכולים ישירו בהתאם לרמה והיכולת שלהם, המפיק המוזיקאלי ידאג לערוך, לתקן ולהוסיף את האפקטים הנכונים כדי ליצור שיר ברמה הגבוהה ביותר שניתן להפיק.

מצלמים את ההפתעה: קליפ במתנה לסבא וסבתא

כפי שכבר הבנתם לא רק שיר במתנה מתוכנן לסבא וסבתא, בהגעה ל"אולפני לי-רון" נצלם עבורכם קליפ קליל ומהנה בעריכה מקצועית – הקליפ יספק תוספת ויזואלית משמעותית לשיר המוקלט, קליפ שיספק את המתנה המושלמת עבור סבא, סבתא או שניהם.

באולפן ההקלטות ימתינו לכם כלי נגינה, כובעים וחפצים נוספים המשדרגים את ביצוע הקליפ ומאפשרים להעביר קליפ מצחיק ומהנה לכל הצופים.


אם ברצונכם להביא חפצי עזר נוספים, תרגישו חופשי ותביאו עמכם חפצים שלדעתכם יוכלו לסייע לכם להעביר את הקליפ בצורה הטובה ביותר.
הקלטת הקליפ במתנה היא כפית ולא מלחיצה כלל, את הקליפ תשירו בתנועות ליפסינק (תנועות שפתיים), כל מה שצריך הוא ליהנות, לרקוד ולחייך.
בגמר הצילום, נשלב את השיר במתנה יחד עם הקליפ במתנה וניצור עבורכם הפתעה מושלמת לסבא וסבתא.
למרות שהדבר אינו נפוץ, אם ברצונכם להקליט את השיר בצילום חוץ תוכלו לתאם איתנו את הצרכים שלכם ונעדכן אתכם בפרטים המלאים עבור צילום קליפ במתנה בצילומי חוץ.
הגיע הזמן לעשות כבוד לסבתא וסבתא, לגבש את המתנה המושלמת עבור יום ההולדת, חתונת הזהב או כל אירוע אחר.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור