חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סרטון וידאו קליפ במתנה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יש לכם אירוע משפחתי? רוצים להפתיע במתנה מיוחדת ומרגשת? למה שלא תעניקו לבעל השמחה קליפ במתנה?

עם קליפ ליום הולדת, חתונה, בת מצווה, בר מצווה ועוד. תוכלו להעניק מתנה מיוחדת ומרגשת לאנשים הכי קרובים אליכם והכי חשוב להפתיע אותו או אותה עד כדי דמעות שמחה. כל מה שאתם צריכים זה לבחור שיר מתאים, אביזרים מתאימים לקליפ ולהיכנס לאולפן לצלם קליפ לאירוע, אז למה אתם מחכים?

מהו קליפ במתנה?

קליפ במתנה הוא קליפ שנעשה באולפן הקלטות בדומה לקליפ של זמר. הזמר שמבצע את השיר נכנס לאולפן הקלטות ומקליט את השיר עם מילים הומוריסטיות שמתאימות לאירוע עצמו ולבעל האירוע. כאשר לאחר ההקלטות מצלמים את הקליפ עצמו בשילוב אקססוריז ואביזרים שונים שמוסיפים רבות לקליפ.

נגן וידאו
נגן וידאו

למי מתאים קליפ במתנה?

קליפ במתנה מתאים לכל מי שאנו רוצים להפתיע בצורה מקורית ושונה. זה יכול להיות קליפ לאירוע יום הולדת, קליפ לאירוע חתונה, קליפ לאירוע בת מצווה, קליפ לאירוע בר מצווה, קליפ לאירוע מסיבת שחרור ועוד.

השלבים בהכנת קליפ במתנה

על מנת להפיק קליפ לאירוע חשוב לעבור כמה שלבים משמעותיים בדרך לקבלת הקליפ המוגמר. מהם השלבים השונים בעת הכנת קליפ במתנה, וכיצד הם מתנהלים? התשובה בשורות הבאות.

בחירת שיר- הדבר הראשון הוא לבחור את קליפ לאירוע. זה יכול להיות קליפ ליום הולדת, קליפ לחתונה, קליפ ליום נישואים ועוד. השיר שאתם בוחרים חייב להיות מרגש ואישי כלומר קליפ בהפתעה. תוכלו לשנות את מילות השיר או להשאיר אותן ולספר את החוויה בצורה מצחיקה והומוריסטית. כמו כן תוכלו לשלב אביזרים שונים אשר יוסיפו לקליפ ולרקוד בנוסף לשירה. השיר יכול להיות מקפיץ וכיפי או פחות קופצני, תלוי בסגנון השיר עצמו.

בחירת מבצע השיר- לאחר שבחרתם שיר לקליפ האירוע, מגיע תור בחירת מבצע השיר. האם אתם שרים את שיר לבד או עם המשפחה המורחבת או הקרובה, האם עם החברים הטובים או אולי קולגות מהעובדה? חשוב שתחליטו לאחר בחירת השיר מי מבצע על מנת שתוכלו להיכנס לאולפן ולהקליט את השיר. אם החלטתם להקליט עם עוד אנשים את הקליפ בהפתעה, קחו בחשבון את אופי הקליפ  שינוהל ע"י האשים שמשתתפים בקליפ.

הקלטת השיר באולפן- לאחר בחירת השיר והמבצעים נכנסים לאולפן ומקליטים את השיר. באולפן ההקלטות יעבוד אתכם המפיק המוזיקלי בצורה צמודה על הביצוע שלכם. המפיק יעזור לכם להוציא את הזמר שבכם עד לקבלת הביצוע הטוב ביותר. כך שתרגישו ליום אחד איך זה להיות זמרים. במידה ויהיו זיופים הם יערכו אותם ולא ישימו לב אליהם.

צילום הקליפ באולפן- לאחר הקלטת הקליפ מגיע צילום קליפ לאירוע באמצעות ציוד צילום מקצועי, מתקדם ומשוכלל. בין שלל האבזרים ואקססוריז המיוחדים שכוללים בין היתר דרבוקה, חצוצרה, גיטרה ועוד לצד כובעים צבעוניים וזוהרים, תוכלו ליצור קליפ הומוריסטי ומשעשע שכל המוזמנים באירוע יאהבו ועוד יותר בעל השמחה. כמובן, שבמהלך הקליפ תעשו ליפסינג עם שפתיים בזמן שהקול שלכם מתנגן ברקע.

העברת חומרי הגלם- לאחר צילום הקליפ יושבים על הקליפ ומעבירים דגשים שונים שקשורים לקליפ כמו: מה יופיע בפתיח הקליפ, מה יופיע בסוף הקליפ, האם יש הקדשה במהלך הקליפ ועוד. כמו כן, מועברות תמונות אשר משולבות במהלך הקליפ עצמו, אותם תמונות יופיעו במהלך הקליפ על מסך גדול וישודרו לבעל האירוע עצמו וכמובן למוזמנים עצמם באירוע.

עריכת הקליפ- לאחר קבלת חומרי הגלם והדגשים עורכים את הקליפ בשילוב תמונות, צילומים וכמובן השיר שהוקלט עם הכתוביות בהתאם למילות השיר. הקליפ כולל תמונות במעברים שונים וכן את הקולות של הזמרים אשר נערכו.

הקליפ עצמו- לאחר 5-7 ימים אתם מקבלים את הקליפ למייל. הקליפ מועבר באמצעות לינק לצפייה ביוטיוב ואם יש צורך להוסיף או לשנות יש להגיד להחברה בטרם אישור הקליפ. לאחר אישור הקליפ הוא מגיע בקובץ להורדה וניתן להגיע לאולפן לקחת אותו כדיסק די וי די.

הקרנת הקליפ באירוע- לאחר שהקליפ מוכן הוא מוקרן באירוע באמצעות מקרן וניתן לחבר אותו ל- USB או ל-HDMI או להקרין אותו דרך המחשב או דיסק קון קי.

נגן וידאו
נגן וידאו

לאחר שלבים אלה אתם מקבלים קליפ מקורי, הומוריסטי ומהנה שהוא מתנה מיוחדת ומרגשת לבעל השמחה ולכם חוויה לכל החיים.
עם קליפ הפתעה לחבר טוב, בן משפחה, בן זוג או בת זוג ועוד תוכלו להראות לאדם הקרוב לכם עד כמה הוא חשוב וחיוני בחייכם.
דבר זה ירגש אותו עד דמעות והוא יזכור אתכם ואת המתנה שלכם לאורך שנים רבות.

לחזור למשהו ספציפי?