חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לאמא ליום הולדת 50 כולל ברכות מצולמות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מעוניינים להעניק לאמא שלכם מתנה ליום הולדת 50? כל אחד מבני המשפחה רוצה לברך את אמא עם ברכה מרגשת? אנו מציעים לכם להפיק קליפ במתנה לאמא כולל ברכות מצולמות ועריכה של סרטון מושקע.
מה עושים?
תחילה, אתם צריכים לבחור שיר אשר אותו תרצו להקדיש לאמא שלכם במתנה. שיר שיספר את סיפור חייה, שיר שירגש אותה, שיר שיפתיע אותה.
לאחר שבחרתם שיר, אתם צריכים להחליט לגבי מילות השיר, האם אתם משנים אותם למשהו מקורי יותר שיתאר את המאפיינים של אמא בצורה הומוריסטית ומצחיקה או שמא אתם תשירו את השיר עם המילים המקוריות שלו.
בחירה זו היא קריטית אך לאחר שתיסגרו על שיר ועל מילים נוכל להתקדם לשלב הבא.
השלב הבא הוא כמובן הגעה לאולפן הקלטות מקצועי לצורך הקלטה וצילומים.
תחילה, רק נקליט את השיר. אתם תעבדו מול מפיק מוזיקלי מנוסה שיכוון אתכם לביצוע הטוב ביותר שתוכלו..אם תגיעו יותר מ-4 אנשים להקלטה אז נחלק אתכם למספר קבוצות ובשלב העריכה נחבר את כל הקולות של כל המקליטים..כך שבסופו של דבר תקבלו שיר אחיד עם הרמוניה של כלל המשתתפים.
לאחר שהקלטנו אתכם וערכנו את הקולות שלכם נגיע לשלב הצילומים.. נחלק לכל המשתתפים אביזרים כמו כובעים, גיטרות, דרבוקות, מיקרופונים, חצוצרות, תלבושות ועוד שלל אקססוריז מגניבים. בצילומים אתם תצטרכו לשיר את השיר "בכאילו", מכיוון שהוא כבר הוקלט..אתם רק תזיזו את השפתיים ולא תצטרכו לדאוג כעת לזיופים, מכיוון שאתם רק מצטלמים וכל הסאונד כבר הוקלט ממקודם. בשלב זה חשוב להראות כמה שיותר אנרגיות חיוביות ולעשות שמח מול המצלמה..לרקוד ולחייך זה חובה!
בנוסף, אם תרצו להוסיף ברכות מצולמות אתם יכולים לכתוב או להמציא "פריסטייל" את טקסט הברכה שלכם..אנו נקליט אתכם וגם נצלם אתכם במקביל..כדי לתפוס את הסאונד וגם את הצילום באותה שנייה, באותו פריים.
אחרי ההקלטה והצילומים אנו נצטרך ממכם תמונות שתעבירו לנו בכדי שנוכל לשלב אותם במהלך הקליפ בכל מיני קטעי מעבר רלוונטים.
לבסוף, נערוך את הצילומים של הברכות וגם צילומי השיר והשיר עצמו בשילוב תמונות וכתוביות רצות עם מילות השיר בנוסף לטקסט עם הקדשה אישית לאמא בתחילת הקליפ..
התוצאה מרגשת ומיוחדת..אתם תקבלו וידאו קליפ שתוכלו להעניק ולהקרין לאמא בהפתעה ליום הולדת 50..מתנה מקורית מכל בני המשפחה – הגדולים והקטנים אשר שרו , השתתפו והצטלמו במיוחד לרגל יום הולדת ה-50 של אמא וגם בירכו אותה בפן האישי.

צפו:

לחזור למשהו ספציפי?

סגור