חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לסבא וסבתא

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

סבא או סבתא חוגגים יום הולדת?

סבא וסבתא חוגגים חתונת כסף או זהב?

יש מסיבה או אירוע מיוחד עבור סבא וסבתא שלכם?

זה הזמן להפתיע אותם ולעשות זאת בע-נ-ק!

נגן וידאו
נגן וידאו

אנו מציעים לכם לעשות במיוחד
קליפ במתנה לסבא וסבתא שבו כל בני המשפחה ישתתפו.

שלב א' : בחירת שיר

אתם צריכים לבחור איזה שיר תרצו להקדיש לסבא או לסבתא או לשניהם יחדיו. תצטרכו להחליט האם תרצו לבצע שיר שמסמל את הזוגיות שלהם או שמא דווקא מאפיין אותם, או למעשה להקליט שיר שהם אוהבים. בנוסף, קיימת אופציה של כתיבת מילים מקוריות לשיר, משמע, אתם תבחרו שיר שאתם או הם אוהבים ומכירים ואנו נכתוב עליו מילים חדשות אשר מאפיינות את החוגגים.

שלב ב' : הקלטת השיר

לאחר שבחרתם שיר שאתם תרצו לבצע באולפן הקלטות, אתם צריכים להתאמן עליו בבית, לעשות כמה שיותר חזרות, להתכונן היטב לקראת יום ההקלטה והצילומים באולפן.

במועד שקבעתם עם אולפן ההקלטות אתם תקליטו ותצלמו..לכן רצוי לדעת חלק מהמילים בעל פה (כדי לא להסתכל כל הזמן לדף כשמצלמים אתכם, כדי שהעניים שלכם יהיו למצלמה ולא על הדפים שלכם).

בהקלטת השיר באולפן אתם תעבדו מול מפיק מוזיקלי מנוסה אשר יוכל להוציא מהקול שלכם את המיטב – הוא יערוך, יתקן, יעצור אתכם כשצריך, יוסיף אפקטים מיוחדים, ויתקן זיופים במידת הצורך.

לאחר תהליך ההקלטה הטכנית, המפיק באולפן ילטש את רמת הגימור של השיר ויבצע "מיקס" – הבאת השירה (הווקאל) שלכם והפלייבק לרמת אחידות שלמה ומלאה.

שלב ג' : צילומים באולפן

לאחר שהקלטתם את השיר עבור סבא וסבתא שלכם הגיע השלב הכיפי ביותר. אתם מתלבשים, מתגנדרים, מתאפרים, לוקחים כל מיני אביזרים מגניבים ומתחילים בתהליך הצילומים.

במידה ואתם קבוצה גדולה אתם תתחלקו לקבוצות, כאשר כל קבוצה תצטלם בזמנה, ובשלב העריכה נחבר את כל הטייקים של כולם יחדיו בצורה יפה.

בצילומים חשוב להקפיד על אווירה חמה וכיפית, מצחיקה, משעשעת אשר תעביר מסר של כיף, אהבה, שמחה משפחתית והרגשה טובה עבור הצופים – אשר הינם סבא וסבתא שלכם!

שלב ד' : עריכת הקליפ

לאחר יום ההקלטות והצילומים מגיע שלב העריכה שבו אנו עורכים את הקליפ בשילוב תמונות שתעבירו לנו ובשילוב הצילומים והשיר מהאולפן. לבסוף אתם מקבלים קובץ וידאו מושקע ומהמם אשר אותו תעניקו לאהובי ליבכם – סבא וסבתא היקרים!

נגן וידאו
נגן וידאו

רוצים לשמוע פרטים נוספים על חבילת קליפ במתנה לסבא / סבתא ? צרו איתנו קשר!

לחזור למשהו ספציפי?