חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ הפתעה ליום הולדת 70 – קליפ במתנה לאבא / סבא מהמשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אבא שלכם או סבא שלכם הגיע לגיל 70 ואתם מחפשים רעיון מקורי במינו בכדי להפתיע ולשמח אותו ביום הולדת 70 שלו? מצאנו עבורכם את המתנה המושלמת לכל סבא או אבא בישראל – הפקת קליפ במתנה מכל בני המשפחה, החל מהקטן ועד לגדול. אתם מעניקים לסבא שלכם או לאבא שלכם סרטון וידאו שבו אתם הכוכבים אשר משתתפים בו..שרים, רוקדים, שמחים ונהנים מול המצלמה עם תמונות מתחלפות מכל תקופות חייו..מזכרת נפלאה מ-70 שנות ילדות.

אז איך עושים קליפ בהפתעה ליום הולדת 70 של סבא או אבא? להלן:

תחילה, אנו ממליצים לבחור שיר שהוא אוהב או מעריך..שיר זה ילווה את המילים שלכם, בקול שלכם..לכן חשוב לבחור שיר מתאים למאורע. אם סבא שלכם אהב בצעירותו שיר מסוים זו אופציה נפלאה, אם לאחרונה הוא לא מפסיק לשמוע שיר מסוים זו יכולה להיות אופציה נפלאה..אם סבא וסבתא נכנסו עם שיר מסוים לחופה זו יכולה להיות סגירת מעגל נפלאה..תחשבו בכיוון הזה..כמה שיותר מיוחד ואישי זה מסמל את הפנייה לרגש שלו.
אחרי בחירת השיר תצטרכו להחליט אם אתם משאירים את המילים של השיר המקורי או משנים אותן..אם תחליטו להשאיר זה צריך להיות קשור מבחינת המלל אליו, למשל השיר ילד של אבא יוכל להתאים לאירוע מסוג זה.. אם תחליטו לשנות את המילים ולהתאים אותם אליו אז תצטרכו לכתוב בעצמכם מילים חדשות או תצטרכו את שירותי כתיבת המילים המקוריות שלנו.
אחרי שגיבשתם שיר והחלטתם לגבי המילים ויש לכם טקסט כתוב ומוכן להקלטה אתם מגיעים אלינו לסשן ארוך של צילומים והקלטות.
תחילה רק נקליט את השיר, אנו נחלק אתכם לקבוצות הקלטה מגוונות ונקליט אתכם בצורה מקצועית..מפיק מוזיקלי יעבוד איתכם על הגשת הטקסט, התאמת טון לפלייבק ועל יכולות השירה שלכם..
לאחר מכן , תגיע צלמת מקצועית לאולפן ההקלטות שלנו, אנו נחלק לכם אביזרים שאיתם תוכלו להצטלם..החל מאוזניות, מיקרופונים, גיטרות, דרבוקה, חצוצרה, כלי תיפוף ורעשנים ועוד מלא כובעים ותכשיטים מיוחדים..בשלב זה תצטרכו לעשות המון שמח באולפן ולשיר בכיף..כדי שהמצלמה תקלוט את כל האנרגיות הללו ובעריכה נוכל להשתמש בהן.
אחרי שהקלטתם, שרתם ונהנתם באולפני לי-רון אנו נקבל ממכם את חומרי הגלם – את התמונות של סבא / אבא שלכם מתקופות שונות בחייו, כדי שנוכל לשלב אותם במהלך הקליפ.
בסופו של דבר אתם תוכלו להעניק לאבא או לסבא שלכם מתנה נפלאה לגיל 70, סרטון שבו אתם שרים עבורו, מקדישים לו שיר, שמחים ונהנים לרגל היום הולדת שלו..אין חוויה כיפית ומהנה יותר בשביל סבא מלראות את הילדים והנכדים שלו שמחים עבורו ומתאמצים בכדי לרגש אותו..
רוצים גם אתם להפתיע את סבא שלכם או אבא שלכם? זה הזמן להכין קליפ בהפתעה אישית!

לחזור למשהו ספציפי?