חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לאמא ליום הולדת | שיר בהפתעה לאמא

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אמא חוגגת יום הולדת ואתם מחפשים כיצד להפתיע אותה? אולפני לי-רון מציעים לכם להביא את הילדים, האחים, האחיות, המשפחה, החברים והחברות ולהקליט שיר במתנה לאמא. אז איך זה מתבצע ואיך מפיקים לאמא שיר?

תחילה, אתם צריכים להחליט מי ישיר את השיר, האם הילדים הקטנים של המשפחה, האם רק מי שיודע לשיר טוב? האם כולם ישירו יחדיו? האם מבוגרים ישירו? האם רק ילדים? לאחר ההחלטה מי ישיר אתם צריכים לבחור איזה שיר בהתאם לכך..אם זה שיר שילדים מכירים, שמבוגרים מכירים, או שמא כולם מכירים וזה שיר פופולארי. אתם תבחרו שיר שתוכלו לשיר ולהקדיש לאמא. כמו כן, שירים במגוון סגנונות מתאימים לאירועים שונים..למשל ליום הולדת צריך שיר כיפי וקצבי, אך אם הילדים מקדישים לאמא ייתכן ושיר רגוע ומרגש יתאים יותר..לכן הבחירה תלויה במי שר את השיר.

לאחר שבחרתם מי ישיר, ובחרתם גם איזה שיר מתוך מגוון ענק של שירים, אתם מוכנים להגיע אל האולפן.
באולפן ההקלטות תחילה רק נקליט אתכם. אנו נדריך אתכם באופן אישי וצמוד על הביצוע, נערוך את הקול שלכם, נוסיף מגוון אפקטים לשיפור ותיקון הקול שלכם, נקליט אתכם במספר טייקים וניקח את הקטעים הטובים ביותר שעשיתם ונשפר את הסאונד מבחינה טכנית. לאחר ההקלטה תקבלו כבר דיסק עם השיר שלכם ערוך ומוכן להשמעה.

בדיוק ברגעים אלו תיכנס לאולפן צלמת הבית שלנו אשר תגיע עם ציוד צילום ומצלמה מקצועית. ברגע שהיא תסיים להקים את התאורה המתקדמת ותכין את המצלמה אתם תיכנסו לחדר הצילומים שהוא החדר בו הקלטתם את השיר. בזמן הצילומים אתם צריכים "לדקלם" את השיר, למעשה, אתם יכולים לשיר אבל הקול שלכם לא ייכנס לקליפ, רק יראו אתכם שרים, וישמעו את מה שמוקלט כבר..בכך אין חשש לזייף כרצונכם..חשוב לציין שאם תטעו במילים, יראו זאת..לכן אנו ממליצים לזכור את השיר בעל פה, אם לא את כולו אז את רובו.

בצילומים כל אחד ייכנס בתורו או לפי הקבוצה שהקליטה בנפרד ובעריכה הסופית נשלב את הטייקים המצולמים של כולם ונשלב כאילו כולם הצטלמו ושרו יחד.
אחרי יום ההקלטות והצילומים אנו נצטרך לקבל מכם כ20-50 תמונות שנוכל לשלב במהלך הקליפ, וכן, טקסט לפתיחת הקליפ וטקסט לסיום הקליפ.
התוצאה של קליפ בהקדשה לאמא ליום הולדת הוא כל כך מרגש שאין עוד מתנה כמותו!

לפניכם, 2 ילדים, בנים של אמא, שהגיעו אלינו לאולפני לי-רון בכדי להקליט שיר "רק לאמא" ולהקדיש לאמא האהובה שלהם. הם הגיעו ובהתחלה קצת חששו לשיר, אך מהר מאוד עזרנו להם לקבל ביטחון ואנרגיה חיובית והם עשו ביצוע מעולה ביחד עם המפיק המוזיקלי שלנו שהצליח לערוך את הקול שלהם ולהביא אותם לרמה מקצועית ממש. מי היה מאמין שזאת הפעם הראשונה שלהם באולפן הקלטות? ביצוע מעלף!

מעוניינים להעניק קליפ במתנה לאמא ליום הולדת שלה? צרו קשר עם אולפני לי-רון וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית!

לחזור למשהו ספציפי?