חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיר עם קליפ דואט אמא ובת לבת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לילדה הקטנה שלך יש בת מצווה? החלום שלך זה לעשות דואט אמא ובת? אולפני לי-רון יכולים לעשות לכם את זה ברמה הגבוהה ביותר!

אז איך עושים שיר בת מצווה ביחד עם אמא של כלת בת המצווה? להלן כל מה שאתן צריכות לדעת!!
תהליך הכנת שיר עם קליפ לבת מצווה מתחלק ל-3 שלבים:

בשלב הראשון – בחירת שיר
בשלב זה אתן צריכות לבחור שיר. שיר שיסמל את הקשר שלכן, שיר שאתן תאהבו או כל שיר שתרצו להפוך לדואט..למעשה גם אם השיר הוא לא דואט אפשר לבצע כדואט. לדוגמא..הילדה תשיר בית 1, האמא בית 2 ופזמונים יבוצעו יחדיו. כך שהבחירה של השירים היא גדולה ואתן לא מוגבלות כלל. אבל כן יש חשיבות לאפיון ונושא השיר..צריך לבחור שיר שמתאים לאהבת אמא – בת, שיר שמסמל חגיגה ושמחה וכמובן לא עצב.

בשלב השני – הקלטת השיר והצילומים
בשלב זה אתם תגיעו לאולפן ההקלטות המקצועי שלנו ברמת גן ותצטרכו להקליט את השיר בקול שלכם וגם להצטלם באולפן עם כל מיני אביזרים מגניבים שיש לנו.
אנו תחילה רק נקליט את השיר (הצילומים מתבצעים בנפרד לאחר ההקלטה). אנו נעבוד איתכם באופן הדוק על הביצוע..נוסיף לקולות שלכן כל מיני אפקטים חשובים לשיפור הקול ותיקוני זיופים, נדריך אתכם איך לשיר יותר נכון ויותר טוב ונבצע עריכה של הסאונד הכללי. חשוב לציין כי אנו מקליטים את השיר מספר פעמים..וזה ממש לא להקליט פעם אחת מההתחלה עד הסוף..נדרשת עבודה רצינית בכדי שהשיר יישמע טוב בסופו של דבר.
לאחר שסיימנו את ההקלטה תפגשו את צלמת הבית שלנו, היא תהיה כמובן עם מצלמת וידאו מקצועית ותצלם אתכן שרות מול המיקרופון בחדר ההקלטה שלנו. נצלם אתכם לפעמים עם המיקרופון, לפעמים עם אוזניות ואם תרצו גם עם בגדים אחרים שתביאו מראש לאולפן. כמו כן, אם בא לכם תוכלו להצטלם גם עם גיטרה, דרבוקה, חצוצרה ועוד כל מיני כלי נגינה מגניבים.

בשלב השני – העריכה
בשלב זה אנו נאסוף את חומרי הגלם שצילמנו והקלטנו באולפן, ניקח את מילות השיר בכדי שנוסיף כתוביות רצות לפי מילות השיר, וגם נקבל ממכם מספר תמונות שנוכל לשלב במהלך הקליפ. אם תרצו אפשר להוסיף שקופית פתיחה או סיום עם הקדשה מסוימת.

צפו בדואט מרגש של אמא ובת אשר בחרו את השיר ילדה קטנה של משה פרץ ואגם בוחבוט ועשו אותו בצורה מושלמת גם מבחינת ההקלטה וגם הצילומים. רוצים גם דואט אמא ובת? צרו קשר עם אולפני לי-רון!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור