חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למרות הקורונה: לצלם קליפ בבידוד? אתם מצלמים – אנחנו עורכים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

צוות "קליפ במתנה" מטפל בפניות לבקשת עריכת קליפים לאירועים גם בימי הקורונה. כדי לשמור על הנחיות הקורונה ואם אתם בבידוד ביתי, עדיין תוכלו להפיק קליפ בעריכה מקצועית בעזרת צילום דרך הטלפון הנייד, מצלמת רשת או מצלמה וידאו מקצועית.
אם יום הולדת, חתונה, יום נישואין או כל אירוע משמח אחר מתקרב – אנחנו נוכל לערוך לכם את הקליפ על לחן שיר קיים שתבחרו.

קליפ בבידוד: ההפתעה המושלמת בדיוק בתקופה חריגה

בזמן נגיף הקורונה כולנו בבתים, משמעות הדבר היא שסף הגעגוע למשפחה והחברים הוא גבוה וכמעט כולנו רק מחכים לרגע בו נוכל לחזור לחיי שיגרה.
כדי להפתיע אדם או להעניק מתנה בלתי נשכחת לאירוע ניתן להעניק מתנות רבות, חלקן שגרתיות וחלקן יצירתיות ומקוריות.
הפתעה מקורית ובמיוחד בתקופת הקורונה היא צילום קליפ של המשפחה והחברים לכבוד אירוע מרגש כדוגמת יום הולדת, לפני חתונה (במקום מסיבת רווקים/רווקות), קליפ לחתונה, יום נישואין וכל סיבה מרגשת אחרת.
אפשרות נוספת היא להפתיע את סבא וסבתא בקליפ מקצועי בזמן הבידוד בקורונה, בתקופה רחוקה כל כך, צילום קליפ בבידוד היא ההפתעה המושלמת.

קליפ בהפתעה המצולם על-ידי משפחה וחברים יכול להיות הפתעה מרגשת במיוחד ביום רגיל, כזה המוקדש כולו לאדם מיוחד שישמח מקליפ בהפתעה שישלח אליו באמצעות לינק, הודעת SMS מרחוק מטעמנו או בכל דרך אחרת שאתם תבחרו מטעמכם.
כל מה שצריך לעשות הוא להחליט על שיר שאתם מעוניינים לשיר, האם אתם משנים את מילות השיר המקוריות או משאירים אותן כפי שהן וכמה אנשים עתידים להיות מצולמים בקליפ.

בעקבות הקורונה: איך יוצרים קליפ איכותי מבלי להקליט באולפן הקלטות?

לאחר שבחרתם את השיר או לחן קיים שאתם עומדים לשיר ובחרתם מה לעשות עם המילים, צרו קשר משרדי "קליפ במתנה" וציינו כמה משתתפים עתידים להיות בקליפ.
שימו לב, ביום רגיל קליפ במתנה כולל בתוכו הגעה לאולפן הקלטות מקצועי, מכוון ובתקופת הקורונה חלק מאיתנו בבידוד ומתקיים סגר זמני על אזורים רבים בארץ, פיתחנו עבורכם את האפשרות ליצור את הקליפ ללא הקלטה באולפן.

כל מה שצריך לעשות הוא להישאר בבית ולצלם את עצמכם שרים את שיר הקאבר באמצעות הקלטה בטלפון הנייד שלכם, מצלמת רשת או מצלמת וידאו מקצועית אם קיימת.
במהלך השיר תוכלו לשיר, לרקוד ולהוסיף כמה אביזרים ותלבושות שתרצו, מומלץ להשמיע לעצמכם את השיר ברקע, להניח את המילים מולכם (המקוריות או המילים החדשות שבחרתם בהתאם ללחן) ולשיר בקלות.
לאחר שסיימתם להקליט אתם תשלחו אלינו את קבצי הסרטונים ואנחנו נערוך את הקליפ על בסיס השיר או הלחן שבחרתם, באיחוד הסרטונים שישלחו אילנו ובעריכה מקצועית ומרגשת.
לאחר העריכה נוכל לשלוח לכם את הקליפ בכל אמצעי דיגיטלי שתבחרו, אפשרות נוספת היא לשלוח לאדם שתבחרו באמצעות SMS עם לינק או באמצעות הודעת וואטסאפ מטעמנו להגדלת אפקט ההפתעה.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור