חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ ליום הולדת 70 של סבא

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

סבא חוגג 70? זאת סיבה למסיבה! אך בלי מוזיקה טובה, אין ממש מסיבה טובה! אז זה הזמן להפתיע את סבא שלכם ביום הולדת העגול עם קליפ במתנה! קליפ מכל המשפחה והנכדים שאותו תתנו לו במתנה באירוע המיוחד וביום המיוחד הזה כל כך.

אז איך מכינים לסבא שלכם קליפ במתנה ליום הולדת 70?

הדבר הראשון שחשוב שתדעו הוא שאתם צריכים לבחור שיר שאותו תרצו להקדיש ולהעניק לו בהפתעה. אחרי שבחרתם שיר אנו נשלח לכם שאלון שאותו תצטרכו למלא ולספר לנו בו על סבא שלכם..מה הוא אוהב, מה הוא שונא, מה המאפיינים האישיים שלו, מהם התחביבים שלו וכו'..

אחרי שנקבל ממכם את כל המידע על סבא שלכם נוכל לכתוב עליו שיר מקורי והומוריסטי שיספר את סיפור חיוו מזווית קצת שונה ומיוחדת. אנו נכתוב את השיר בהתאמה אישית אליו ואנו לא נעזרים בתבניות קבועות כמו אולפני הקלטות אחרים. אנו בונים את השיר מאפס, וכותבים את המילים ספציפית שיהיו מותאמים בצורה רלוונטיות לסבא שלכם!!

אחרי שכתבנו את המילים ושלחנו לכם אתם נדרשים להתאמן עליהם ולעשות קצת חזרות, בצורה כזו תוכלו להגיע מוכנים יותר להקלטה ולצילומים.

יום ההקלטה והצילומים של הקליפ – מה עושים?

להלן ההסבר שלנו מה עושים ביום ההקלטה והצילומים ומה עושים לאחר מכן:

שלב 1: מקליטים

בשלב הראשון אנו עובדים איתכם על ההקלטה. נחלק אתכם לקבוצות שירה, כל קבוצה תקליט קטע מסוים בשיר לפי הצורך של המפיק המוזיקלי..אנו נקליט אתכם ברמה המקצועית ביותר, למרות שלא נולדתם זמרים אנו נגרום לכם להשמע כך. אנו נשכפל קולות, נוסיף מספר אפקטים וואקליים ונעבוד איתכם באופן אישי וצמוד על ההגשה של הטקסט והביצוע הסופי.

שלב 2: מצטלמים

בשלב זה אתם צריכים לשיר בכאילו, למעשה, לעשות פעולה שנקראת בשפה המקצועית "ליפסינק" – התאמת שפתיים למה שאתם שומעים..אתם לא באמת תשירו כי כבר השיר הוקלט אלא אתם תעשו בכאילו שאתם שרים רק למצלמה..

שלב 3: עריכה

בשלב העריכה אנו ניקח את כל הצילומים מהאולפן, נערוך אותם יחד עם השיר ונוסיף כתוביות ותמונות..ואם תרצו גם שקופית פתיחה וסיום.

שלב 4: הענקת המתנה – תלוי בכם

כאן אתם תעניקו לסבא שלכם ליום הולדת 70 את המתנה..תלוי בכם כיצד תרצו לעשות זאת..יש כאלו שמקרינים על מסך במסעדה או באולם, יש כאלו שמראים דרך טאבלט או דרך הטלפון ויש כאלו שמראים בסלון..איך שתחליטו זה מקובל..אך מה שבטוח סבא שלכם יתרגש מאוד מההשקעה, המאמץ והמחשבה שעומדת מאחורי הפקת הקליפ!

אתם מוזמנים לצפות בקליפ בהזמנה אישית ליום הולדת 70 של סבא שהוקלט, צולם ונערך באולפני לי-רון בהשתתפות כל הנכדים והמשפחה:

קליפ במתנה לסבא

לחזור למשהו ספציפי?