חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בת מצווה במתנה מכל החברים והחברות בכיתה – קליפ חברות בהפתעה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אתם צופים בקליפ בת מצווה במתנה מכל החברים והחברות בבית ספר, כל החברים והחברות הטובים והטובות רצו להפתיע את כלת בת המצווה והם בחרו באופציה הכי מקורית שיש : להקליט שיר לבת מצווה ולצלם וידאו קליפ במיוחד עבורה.
המשפחה של כלת בת המצווה פנתה אל אולפני לי-רון בבקשה להפקת קליפ במתנה שיוקדש מכל החברים והחברות של מאיה. כמו כן, הם היו צריכים את כתיבת המילים של השיר ושנחבר שיר מגניב עליה.
תחילה, שלחנו להם שאלון על מאיה שבו הם צריכים לספר לנו מה היא אוהבת, מה היא חולמת להיות, מה היא לא אוהבת, וכל מיני מאפיינים אישים של מאיה שרק המשפחה, החברים והחברות מכירים. כמו כן, המשפחה בחרה את הלחן שהשיר ייכתב עליו.
אנו קיבלנו את התשובות מהלקוחות שלנו והתחלנו בכתיבה של השיר, ממש בית אחר בית, פזמון אחר פזמון, כתבנו מילים מקוריות שאופייניות וייחודיות רק למאיה, כלת בת המצווה, הקטנה שהופכת לנערה.
לאחר כתיבת המילים שלחנו ללקוחות סקיצה להתאמן ולהבין כיצד יש לשיר את המילים על הלחן שהם בחרו (הם בחרו את השיר זהב). כמו כן, הם נדרשו להתאמן עד למועד ההקלטה שקבענו.
כאשר הם הגיעו לאולפן תחילה עבדנו רק על הביצוע וההקלטה של השיר. חילקנו אותם לקבוצות וכל אחד הקליט את הקטע שלו..עבדנו איתם בצורה אישית וצמודה על הביצוע ושיפרנו את הקולות שלהם כאשר הם שרו סולו וגם כאשר הם שרו יחדיו בקבוצה. לבסוף הוספנו מספר אפקטים נוספים לשיפור הסאונד ואיכותו.
לאחר הקלטת השיר הקבוצתי והעריכה המקצועית הגיעה הצלמת שלנו לאולפן עם ציוד צילום מתקדם ותאורה איכותית. גם כאן, חילקנו אותם לקבוצות צילום בכדי שבעריכה נוכל לשלב כל פעם קטעים אחרים, של אנשים אחרים וכך הקליפ יהיה מגוון יותר. בנוסף הבאנו להם לצורך הצילומים שלל אביזרים מגניבים ושמנו להם מיקרופון זהב נוצץ במיוחד לצילומים.
בסוף ההקלטה והצילומים לאחר שנגמרו לכל הילדים האנרגיות אנו ערכנו את הוידאו קליפ בשילוב כתוביות רצות המכילות את המילים המקוריות שכתבנו על מאיה, בשילוב תמונות של מאיה ובשילוב כמובן הצילומים מהאולפן והשיר שהוקלט..העריכה יצאה פשוט מקסימה ומאיה קיבלה במתנה קליפ לבת מצווה שהפתיע אותה עד מאוד! שיהיה המון המון מזל טוב, מאחלים, צוות אולפני לי-רון.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור