חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה ליום הולדת 12

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קבוצה יפה של בנות אשר הגיעו לסטודיו ההקלטות שלנו ברמת גן בכדי לעשות קליפ במתנה עבור סוזי, ילדת בת המצווה שחוגגת יום הולדת 12. הם הגיעו וישר החגיגה התחילה! כל אחת לקחה כלי נגינה שהיא אוהבת החל מסקסופון, חצוצרה, דרבוקה, גיטרה, מיקרופון וכלי הקשה..והתחילו לעשות שמח! כמה פעמים בחיים יש להם אפשרות להיות "להקה מוזיקלית"? זה הזמן ליהנות!

מארגנת השיר בחרה את השיר כוס של יין של משה פרץ, תחילה נהננו מלראות את הבנות שרות יחד כקבוצה ולאחר חזרה קטנה באולפן על מילות השיר התחלנו להקליט את השיר בצורה מקצועית.

כאשר הן החלו לשיר הן קצת התביישו וקצת התפדחו ולכן צחקו המון, אבל לאחר כמה רגעים הן הבינו את הרעיון – לשיר יחדיו כקבוצה אחידה ולמעשה הקולות שלהם מתאחדים בעריכה. הקלטנו אותם שוב ושוב ולקחנו את הטייקים הטובים ביותר שהן עשו.

לאחר שהקלטנו את כל הבנות בכל הקטעים בשיר צלמת הבית שלנו הגיעה לאולפן ההקלטות ואז הן התחילו להיות לחוצות..נתנו להם הפסקה מהקלטת השיר המתישה ולאחר כ-10 דקות מנוחה רצינו לצלם את המקהלה החדשה שנוצרה לנו באולפן.

 

הבנות לא ציפו לכזאת הצלחה מהקלטת השיר, הן לא ראו את עצמן כזמרות אלא ככאלו ששרות בצורה נוראית..הן בחרו שיר כל כך כיף לשיר ובהתחלה הפחדים שלהן לא היו מבוססים לחלוטין ובמהרה התברר שיש להן קול ממש נחמד. זו הפעם הראשונה שלכולן יש אופציה לשיר באולפן הקלטות מקצועי עם אוזניות, עם מיקרופון איכותי, עם בן אדם עם אוזן מוזיקלית שמקשיב ומתקן אותם בביצוע והתוצאה הגדולה הסתיימה עם תשואות רבות.

וכן עכשיו הגיע הזמן שהבנות יזכו להצטלם בקבוצות של 3, 4, ו-5 משתתפות בכל קבוצה..כמה פחדו מהצילומים אבל עד מהרה גילו כמה זה כיף לרקוד ולשיר.

כל הבנות היו במצב רוח טוב והרגישו שוב כמו ילדות קטנות שהפכו לכוכבות פופ ליום אחד.

זה כל כך כיף לעשות חוויה כזו כל החברות ..מזכרת שזוכרים לכל החיים!

ובכן לבסוף אחרי כל ההנאה וההפתעות והצילומים עם הפוזות עם גיטרה, כלי הקשה ומגוון אקססוריז הן עזבו את האולפן בחיוך גדול ואחזו בדיסק הראשון של הלהקה שלהן אשר ללא ספק התקבל עם צחוקים ואושר מכולם, כאשר הן יראו זאת למשפחה ולחברים במיוחד.

לאחר הצילומים וההקלטות אנו ערכנו את הוידאו קליפ בשילוב הצילום מהאולפן, השיר ותמונות סטילס נוספות שהן העבירו לנו אשר אותן שילבנו במהלך הקליפ.

התוצאה מרגשת ומיוחדת! הפתעה מושלמת ליום הולדת של סוזי!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור