חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה ליום הולדת 50 של אבא | קליפ ברכות מצולמות כולל עריכת מצגת תמונות-וידאו

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לאבא יש יום הולדת? אתם לא רוצים להעניק לו שיר במתנה כי אתם לא שרים טוב או מפחדים לזייף? יש לנו את הפתרון המושלם!
הפקת קליפ ברכות מצולמות כולל עריכת מצגת תמונות עם עריכת וידאו אינטראקטיבית! מושלם מושלם מושלם כמתנה ליום הולדת 50 לגבר!
איך זה קורה?
אתם כותבים ברכות שאתם רוצים להקדיש ולברך את אבא. כל אחד כותב בעצמו את הברכה שלו. לא יודעים לכתוב ברכות? אנו נוכל להפנות אתכם למאגרים של ברכות מוכנות מראש.
לאחר שכתבתם כולכם את הברכה לאבא שלכם ליום הולדת 50 אתם מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו.
באולפן תחכה לכם צלמת וידאו מקצועית ויחכה לכם מפיק מוזיקלי מנוסה. אנו נמקם את ציוד הצילום במקום ונצלם אתכם תוך כדי שאתם מברכים כדי שהתיאום בין השמע לויזואל יהיה מושלם בדיוק.
את הברכה נקליט מספר פעמים כדי שתגידו אותה הכי טוב, נערוך את הקול שלכם ונוסיף לו אפקטים מיוחדים שישפרו אותו ויתנו לו יותר עומק. אנו נלטש את הסאונד ונוסיף מוזיקת רקע מרגשת או מוזיקת רקע שאתם תבחרו (בדוגמא שלפניכם הם בחרו את המוזיקה של מלך העולם של שלמה ארצי).
כל אחד ייכנס לחדר ההקלטה בתורו ויקליט את הברכה שלו. כפי שציינו אנו נצלם אתכם תוך כדי הדיבור לכן חשוב לזכור חלק מהברכה בעל פה כדי שתסתכלו רוב הזמן אל המצלמה ולא רק אל הדף.
אחרי שצילמנו והקלטנו את כולם אתם מעבירים לנו את כל התמונות שתרצו שנשלב במהלך הוידאו קליפ – מצגת. אם יש חשיבות לסדר הכרונולוגי אנא תמספרו לנו את כל התמונות. למשל: תמונה מספר 1, תמונה מספר 2, תמונה מספר 3 וכן הלאה..בנוסף, אם תרצו שיופיעו כתוביות טקסט ליד התמונות הכינו מראש קובץ WORD שבו תרשמו לנו למשל: תמונה מספר 1 – היה כיף בטיול הראשון שלנו, תמונה מספר 2 – לא נשכח את הטיסה לזנזיבר, תמונה מספר 3 – הולדת הילד הראשון שלנו.. וכך האלה.
לאחר שנקבל ממכם את כל התמונות וההסברים הללו נערוך את המצגת – קליפ במתנה עבור אבא שלכם ליום הולדת 50.

לבסוף, אתם תקבלו קליפ שבו יש ברכות מצולמות שלכם כולל עריכת מצגת תמונות אינטראקטיבית שאותה תוכלו להעניק ולהקרין באירוע או בכל מקום שרק תבחרו..בסלון, במסעדה, בפארק, באוטו וכו'..את הקליפ אתם יכולים להוריד לטלפון, למחשב, לטאבלט ולצפות בו בכל מקום.

הפתעה מושלמת ליום הולדת 50 של אבא – קליפ במתנה כולל ברכות מצולמות עם מצגת תמונות מרגשת שמספרת סיפור חיים שלם של חמישים שנה.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור