חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לסבא | שיר בהפתעה ליום הולדת של סבא מכל המשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אתם צופים בקליפ במתנה ליום הולדת של סבא אשר הוכן באולפני לי-רון בהפתעה מכל המשפחה. להלן כל הפרטים על הקליפ המדהים שלפניכם:
המשפחה רצתה להפתיע את אב הבית, הלוא הוא אבנר, בקליפ עם שיר. הם פנו לאולפני לי-רון בכדי לבצע זאת. הם בחרו את השיר אוהב להיות בבית של אריק איינשטיין בגלל שהוא גם אכן אוהב להיות בבית וגם זה שיר שהם והוא מתחברים אליו מאוד. הם שינו מעט את המילים בכדי שהשיר יהיה מותאם במיוחד אליו.
כאשר הם הגיעו אלינו לאולפן ההקלטות אנו חילקנו אותם למספר קבוצות, כל קבוצה הקליטה קטעים מהשיר בנפרד ובעריכה חיברנו את הקולות של כולם לקטע אחיד. בזמן ההקלטה המפיק המוזיקלי שנמצא באולפן עבד איתם בצורה מקצועית הכוללת עריכה, תיקוני זיופים, הוספת אפקטים לקול שלהם ושיפור הסאונד הכללי של השיר.
אחרי ההקלטה והעריכה של השיר הגיעה הצלמת שלנו לאולפן עם מצלמה מקצועית וציוד תאורה מתקדם. בשלב זה חילקנו להם כל מיני אביזרים מיוחדים שהם יוכלו להצטלם איתם כמו חצוצרה, כובעים, שרשראות, דרבוקה, גיטרה, אקססוריז זוהרים שאפשר ללבוש כמו עניבה, קשתות ועוד..כל זאת בכדי שהמצלמה תתפוס את כל האנרגיה והשמחה שלהם באולפן ותעביר אותה ישירות אליו. כולם רקדו, שמחו והיו באווירה חמה ומיוחדת וזה אכן עבר והורגש בקליפ.
בשלב העריכה של הוידאו קליפ המשפחה העבירה לנו תמונות שאותן שילבנו בקליפ, בכל מיני קטעי מעבר שמתאימים.
כמו כן, בתחילת הסרטון הוספנו שקופית פתיחה שמזמינה את הצופה לעבר מה שהולך להיות בקליפ. כפי שתוכלו לראות גם הוספנו כתוביות רצות עם המילים של השיר.
בהחלט מתנה מקורית, אישית ומיוחדת מכל המשפחה ליום הולדת של סבא! רוצים גם אתם להפיק קליפ במתנה ליום הולדת של סבא מכל הילדים, הנכדים והמשפחה? צרו קשר עם אולפני לי-רון לגבי חבילות קליפים במתנה!

לחזור למשהו ספציפי?