חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לסבא מהנכדים והנכדות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לסבא שלכם יש יום הולדת? כל הנכדים רוצים להפתיע אותו ליום הולדת עם מתנה מקורית? הנכדות רוצות להעניק לסבא מתנה אישית? יש לכם אפשרות לעשות זאת עם קליפ במתנה לסבא לרגל יום הולדת בין אם זה יום הולדת 60, יום הולדת 70, יום הולדת 80 או 90..אתם יכולים להעניק מתנה מקורית לסבא שלכם ולרגש אותו עד מאוד.

איך עושים זאת?

אתם צריכים לבחור שיר שסבא מאוד אוהב ומכיר. לדוגמא השיר קרנבל של להקת הנחל. אחרי שבחרתם את השיר אתם צריכים להחליט לגבי המילים. רצוי לשנות את המילים בכדי שיתאימו לו באופן ספציפי..מה הכוונה? אתם צריכים לשנות את מילות השיר המקורי באופן כזה שכל מילות השיר יתאימו לסבא שלכם..אם לדוגמא בפזמון של השיר מהפכה של שמחה הם שרים "מהפכה של שמחה" על אותו בסיס לחן אתם תשנו את המילים ותשירי "לסבא מסיבה"..זו דוגמא קטנה כיצד ניתן לשנות מילות שיר שיתאימו לסוג האירוע…כמו כן, רצוי להכניס לתוך השיר שתעניקו לסבא כמה שיותר תיאורים וסיפורים עליו מכל השנים.. לדוגמא איפה הוא שירת, איך הכיר את סבתא, דברים שהוא עושה בדרך כלל, מה הוא שונא, מה הוא אוהב לעשות, מה תפקידו המקצועי, במה הוא מצטיין וכו'..כמו כן, רצוי בשיר גם לשלב איחולים למינהם כמו בריאות, הצלחה, נחת, אושר ועוד..

אחרי שכתבתם את המילים ויש לכם אותם על דף בגודל קריא אתם תגיעו לסשן הקלטות וצילומים באולפן. באולפן נעבוד איתכם על ההקלטה תחילה. נקליט את כל הנכדים בנפרד ונחבר בסופו של דבר את הקולות של כולם. אנו מחלקים אתכם לקבוצות שירה כדי להתאים סולמות ולערוך את זה בצורה טובה יותר. אחרי שנקליט אתכם אתם תצטלמו בחדר ההקלטה..נחלק לכם שלל אביזרים ודברים מגניבים רק לצרכי הצילומים..מה זה מגניבים? כל מיני כובעים, שרשראות, זוהרים, מיקרופונים מיוחדים, גיטרות, דרבוקות, חצוצרה ועוד..הכי חשוב זה שתעשו שמח ותראו למצלמה הרבה אנרגיה ואהבה שתוקרן לסבא שלכם.

אחרי שאנו מסיימים את סשן ההקלטות והצילומים אנו ניקח ממכם תמונות שנוכל לשלב במהלך הסרטון..תעבירו לנו תמונות של סבא, תמונות משפחתיות, תמונות של סבא וסבתא, תמונות מאירועים שונים וכו'.. את התמונות נשלב בצורה אינטראקטיבית ומיוחדת במהלך הקליפ.

לבסוף, אתם תוכלו להעניק לסבא שלכם מתנה מקורית ומיוחדת מכל הנכדים ומכל המשפחה..מתנה שתישאר לו כמזכרת מדהימה מהאירוע ומיום ההולדת המיוחד כל כך השנה.

רוצים גם אתם להקליט שיר, לצלם סרטון ולהעניק לסבא שלכם קליפ במתנה ליום הולדת שלו? צרו קשר עם אולפני לי-רון!!

צפו בדוגמא של שיר שנכתב לרגל יום הולדת 70 לסבא על בסיס הלחן קרנבל של להקת הנחל ..מקווים שזה יסביר לכם את רעיון כתיבת המילים!

פזמון:

סבא דריל חוגג היום שבעים,

פשוט קשה להאמין

מי שלא יבוא חבל!

בית א:

בכל שבת שמתארחים

סביב השולחן תמיד צוחקים

על מצחו מדביק פקקים

כוסות הופכות למגדלים

פתאום סבא זורק בדיחה

ואז כולנו על הרצפה

וכך נגמרת עוד ארוחה

באווירה ממש טובה

פזמון:

סבא דריל חוגג היום 70

לא קל להאמין

מרגיש ממש כמו בן 20

בית ב:

לסבא דריל יש תחביבים

לצפות בספורט עם הנכדים

לבנות מסלול רב מכשולים

מדלתות החדרים

הוא גם אלוף בסיפורים

על יענקלה במעשים רעים

והחידות בחדר בריחה

הן בשבילו כמו בדיחה!

פזמון:

כמו הקודם

בית ג:

גם בסרטים הוא מקצוען

בכל אחד מוצא עניין

לכל משפט מוצא חרוז

ומצטיין בקילוף תפוז

אז לסיום סבא היקר

מספר אחת בכל דבר

שתישאר כמו שאתה

הכי מצחיק במשפחה!

פזמון אחרון:

סבא דריל תהיה תמיד בריא

שתמשיך להיות בשיא

אוהבים הנכדים!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור