חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לסבא ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אתם מוזמנים לצפות בקליפ לסבא אשר בני המשפחה העניקו לו במתנה באירוע יום ההולדת הגדול שהם ערכו לו. הסבא מחליף קידומת וזו הסיבה המושלמת להשקיע השנה ביום הולדת ולתת לסבא מתנה מקורית ומושקעת.

אתם יכולים לראות מה בני המשפחה העניקו לסבא יוסי, קליפ במתנה שבו הם שרים שיר באולפן הקלטות, רוקדים ושמחים עם שלל אביזרים צבעוניים וכמובן עריכת וידאו עם תמונות.

אז איך עושים קליפ בהפתעה לסבא? להלן השלבים:

  1. המשפחה צריכה לבחור איזה שיר היא רוצה להפתיע את סבא. רצוי לבחור שיר שסבא אוהב ומכיר ולא שיר שאתם מכירים. אם תבחרו שיר שהוא לא מכיר הוא לא יבין את הקונספט ופחות יתחבר למוזיקה או לשיר.
  2. אתם צריכים להחליט אם אתם משנים את המילים או שרים את השיר כמו שהוא. יש לכם אפשרות לכתוב בעצמכם את המילים ולעשות מילים מקוריות שמדברות רק על סבא שלכם כפי שאתם מכירים אותו..אנו ממליצים תמיד לשנות את המילים כדי שהשיר יהפוך ליותר אישי ויותר מקורי.
  3. לאחר הבחירה של המוזיקה ומילות השיר אתם צריכים להתאמן קצת בבית ובכך להגיע מוכנים להקלטה באולפן.
  4. כאשר אתם מגיעים לאולפן ההקלטות יעבוד מולכם מפיק מוזיקלי מנוסה. באולפן, הוא יחלק אתכם לקבוצות הקלטה. כל קבוצה של משתתפים תכיל בין 3-4 משתתפים. בכך הוא יכול לנווט את הקולות שלכם ולארגן את מבנה השיר בצורה האידיאלית ביותר.
  5. לאחר חלוקת השיר לקבוצות ומבנה שירה, אתם תקליטו את השיר בצורה מקצועית הכוללת סשן של טייקים. כל פעם שתעשו טעות או תזייפו או לא תשירו טוב המפיק יעצור ויבקש ממכם לשיר שוב. בעריכה הוא יחבר את כל הטייקים והסשנים שביצעתם ויערוך את הקולות שלכם למקשה אחת שנשמעת מצוין.
  6. אחרי שהקלטתם המפיק יישב בחדר העריכה ויערוך את כל הסאונד ויביא לקול שלכם עוצמה ואנרגיה שלא דמיינתם שתוכלו להוציא מהקול שלכם..עוד קצת אפקטים ועוד קצת נגיעות בסאונד יהפכו את השיר לאיכותי יותר.
  7. סיימנו הקלטה ועריכה, מגיעה צלמת מקצועית לאולפן לצלם אתכם. אתם תקבלו מאיתנו מספר אביזרים ואקססוריז שניתן להצטלם איתם ולעשות צחוקים ושמח..דברים צבעוניים ומגניבים. אתם תתחלקו גם כאן לפי קבוצות השירה שלכם וכל קבוצה תשיר את הקטעים שהיא הקליטה.
  8. בשלב הבא אחרי הצילומים אנו נקבל ממכם תמונות שנוכל לשלב במהלך הקליפ בכל מיני קטעי מעבר מיוחדים.
  9. נשלח לכם קליפ הכולל את השיר שהקלטתם, הצילומים מהאולפן, תמונות מתחלפות ואם צריך גם כתוביות לפי המילים.

מעוניינים להעניק השנה מתנה מקורית לסבא הכי טוב בעולם? תוכיחו לו שזה סימן שהוא צעיר ותתנו לו את המתנה המושלמת: קליפ במתנה מכל המשפחה !

לחזור למשהו ספציפי?

סגור