חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לגיל 50 לאמא מכל המשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אתם יכולים להתרשם מאחד הקליפים הכי יפים שעשינו..המילים שכתבנו חדשניות ומקוריות, השיר הוקלט ברמה הגבוהה ביותר והצילומים יצאו מעולים..קליפ עם המון אנרגיה, שמחה ואהבה! ככה מעניקים שיר עם קליפ במתנה לאמא שלכם ליום הולדת 50!!

לפניכם קליפ של לקוחות שלנו שרצו להפתיע את אמא שלהם לרגל יום ההולדת העגול – חמישים. הם חשבו הרבה על איך להפתיע אותה והחליטו שהם רוצים להעניק לה שיר שייכתב עליה עם סרטון קליפ מיוחד.

שהם פנו אלינו הם ידעו איזה שיר הם רוצים Maroon5 , A girl like you. אך לא היו להם מילים ולא היה להם מושג איך לשנות את המילים של השיר בכדי שיתאימו לאמא שלהם.

הטריגר המורכב היה שהם היו צריכים את המילים כתובות תוך חצי יום ואת השיר מוכן למחרת בגלל שהם טסו לחו"ל למחרת בכדי להפתיע אותה.

אנו לקחנו את זה לידיים שלנו. מהר מאוד שלחנו ללקוח שאלון שבו יספר לנו קצת עליה ועל האופי שלה, מכך למדנו עליה המון והתיאור הזה עזר לנו בכתיבת המילים.

לאחר שכתבנו את המילים והתאמנו אותם ללחן של השיר שהם רצו, שלחנו את זה אליהם בכדי שיתאמנו ויוכלו להיות מוכנים לקראת ההקלטה..בנוסף צירפנו להם גם גייד שהקלטנו שבו הזמרת שלנו הקליטה את עצמה שרה את המילים שנכתבו.

אחרי שהם התאמנו במשך ערב שלם, למחרת הם הגיעו להקלטת השיר. היינו מאוד מופתעים שהם הספיקו ללמוד את השיר עם המילים החדשות שכתבנו כמעט בעל פה. הבנות והאבא שרו מקסים..והייתה אווירה ואנרגיה מחשמלת באולפן ההקלטות שלנו..

עבדנו איתם על הביצוע של השיר באופן מדוקדק וניסינו להוציא מכל אחד את הטייק המושלם, גם שהם הקליטו סולו (כולל קטע ראפ קשה) וגם שהם הקליטו יחדיו את הפיזמון.

לאחר שהקלטנו אותם המפיק המוזיקלי באולפן ערך את הקולות שלהם, שיפצר את הזיופים, הוסיף כל מיני אפקטים מיוחדים וגרם להם להשמע כמו להקה אמיתית!

בזמן הזה , הגיעה לאולפן צלמת הבית שלנו. היא פתחה את ציוד התאורה באולפן והתחילה לצלם אותם. צילמנו כל אחד מהם בנפרד כאשר הם שרים את הקטע סולו שלהם וגם צילמנו אותם בכמה שוטים יחדיו שבהם הם רוקדים ושרים להנאתם. כמו כן, חילקנו להם שלל אביזרים לצורך הצילומים כפי שתוכלו לראות המון גיטרות, דרבוקות, חצוצרות, כל מיני זוהרים, כובעים וקישוטים מיוחדים שאפשר ללבוש על הגוף או על הראש..כך מוסיפים הרבה צבע ועניין לקליפ והוא לא משעמם!

לבסוף אנו ערכנו את הקליפ בשילוב תמונות שהם העבירו לנו ושילבנו את זה יחד עם הצילומים מהאולפן ועם השיר..וכן הוספנו כתוביות רצות למטה עם מילות השיר (בדיוק כמו בקליפים מקצועיים או קריוקי).

אנו חושבים שיצא קליפ מושלם ואנו בטוחים שנירה הופתעה עד השמיים..זה הזמן שלכם להפתיע גם את אמא שלכם או את האישה שלכם ליום הולדת 50 עם קליפ במתנה מיוחד, מקורי ומרגש..מתנה שתישאר כהפתעה הכי מקורית שהיא קיבלה במהלך כל החיים! את המתנה הזו היא לא תשכח!

צפו:

לחזור למשהו ספציפי?