חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לאבא / סבא כולל מילים מקוריות + הקלטת שיר + מצגת תמונות + צילומי חוץ

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לסבא או אבא שלכם יש יום הולדת? מעוניינים להעניק לו הפתעה ייחודית במינה? קליפ במתנה לסבא שלכם זו ההפתעה המושלמת, במיוחד אם אתם מוסיפים מצגת תמונות מרגשת וצילומי וידאו מקצועיים!

אז איך עושים וידאו קליפ בהפתעה? להלן ההסבר:
תחילה, אתם צריכים לבחור שיר שאותו תהיו מעוניינים להקליט ולשיר לסבא שלכם, או לאבא שלכם כמובן צריך שיר שתהיה בו הקדשה אישית ממכם אליו.
רצוי לבחור שיר שמח עם מנגינה קצבית כדי שהשיר והקליפ יהיה כמה שיותר כיפי ומרענן ושסבא שלכם או אבא שלכם יראה הרבה אנרגיה ושמחה מול העניים כאשר הוא יצפה בקליפ.
כאשר בחרתם שיר, אנו נשלח לכם שאלון שאותו תצטרכו למלא לפרטי פרטים..למשל מה הוא אוהב לעשות, מה הוא אוהב לאכול, מה היה מצחיק בעבר, לתאר לנו קצת את האופי שלו וכו'..כל השאלות שנשלחו אליכם יעזרו לנו לדעת קצת יותר על סבא / אבא שלכם ובכך נוכל להתאים את המילים של השיר אליו באופן מדויק שיעבירו את המסר שאתם רוצים להעביר בשיר המקורי שתכינו לו.
לאחר כתיבת המילים שלנו אנו שולחים לכם סקיצה שאיתה תוכלו להתאמן עד למועד ההקלטה שנקבע לכם.
ביום ההקלטה כאשר אתם מגיעים, נחלק אתכם לקבוצות (במידה ואתם יותר מ-4 אנשים). קבוצות הקלטה אלו יקליטו את כל השיר והמפיק המוזיקלי באולפן יערוך את הקולות של כל הקבוצות לקבוצה אחת גדולה שבה שומעים הרבה אנשים. כמובן, כל קבוצה תקבל הדרכה וליווי אישי ומקצועי ליצירת שיר עם מינימום זיופים ומקסימום דיוקים. אנו נעשה הכל בכדי שהשיר שלכם יישמע מעולה!
אחרי שהקלטתם את השיר והמפיק המוזיקלי ערך את הקולות שלכם, אתם תצאו מחדר ההקלטה להתלבש ולקבל מאיתנו ארגז מלא ציוד ואביזרים לצילומים. תשימו עליכם אוזניות, תחזיקו גיטרה או מיקרופון, שימו שרשרת, שימו כובע, תחזיקו גיטרה..מה שתרצו יש אצלנו 🙂
אחרי הצילומים והכיף שהיה לכם באולפן אנו נשב אתכם לפגישה קצרה שבה תעבירו לנו חומרי גלם לשלב בקליפ..אנו נצטרך תמונות / סרטונים קצרים שאותם נשלב במהלך הקליפ. במידה ותרצו ניתן גם להוסיף מצגת ארוכה באורך של שיר נוסף ולהוסיף כ-100-150 תמונות. משתלב מעולה במתנה לאירוע המיוחד של סבא / אבא שלכם.
אחרי שאנו סיימנו את הפגישה נשלח את כל חומרי הגלם לעריכת הוידאו המקצועית שלנו.
לבסוף, אתם תקבלו מאיתנו קובץ דיגיטלי של הקליפ שאותו תעניקו בהפתעה לסבא / אבא שלכם ליום הולדת. תוכלו להקרין לו באירוע, במסעדה, להראות לו בטלוויזיה בבית, להראות לו בסלולר או בכל דרך אחרת שתבחרו!

זה הזמן שלכם להפתיע את סבא או אבא שלכם עם מצגת תמונות מרגשת, עם הקלטת שיר מקורי, עם צילומי וידאו צבעוניים וכמובן עם חבילת קליפ במתנה של אולפני לי-רון – המקום הנכון!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור