חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בהפתעה ליום הולדת 80 של סבתא + סרטון ברכות וידאו מצולמות ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קליפ הפתעה ליום הולדת 80 של סבתא – מתנה לאישה מבוגרת מהמשפחה כולל סרטוני ברכות וידאו מצולמות מכל המשפחה המורחבת שלא יכלה להגיע להקלטות ולצילומים.

אז איך עושים קליפ בהפתעה לסבתא? מאוד פשוט!

קליפ במתנה ליום הולדת
קליפ במתנה ליום הולדת

תחילה, אתם בוחרים איזה שיר תרצו לעשות ולהקדיש לה..יש מבחר מאוד גדול והאופציות פתוחות בפניכם..אנו ממליצים לעשות שיר שמח וכיפי, שיר מקפיץ שלכולם יהיה כיף לשיר ולרקוד אותו..כמו כן, לקחת שיר שסביר להניח שגם סבתא מכירה ואוהבת..ואם יש הרבה ילדים קטנים אז שגם הם מכירים כדי שהם יוכלו להשתתף ולשיר.
אחרי בחירת השיר אנו שולחים לכם שאלון, שאלון ובו מספר שאלות הנוגעות לאפיון האדם החוגג..אנו נשאל אתכם מה הוא/היא אוהבים לעשות בזמן הפנוי,מה הדברים השנואים / מה הדברים האהובים,מקרה מצחיק שקרה בעבר, וכו'..אחרי שתספרו לנו את כל המידע אנו נכיר יותר טוב את הבן אדם שחוגג ונוכל לתאר ולכתוב עליו שיר מדויק וטוב יותר!
אחרי כתיבת השיר נשלח לכם את המילים המקוריות שכתבנו לאישור, אם לא אהבתם משהו נוכל לשנות ולתקן קצת כדי להתאים את הטקסט עוד יותר.
לאחר מכן, קיימת אופציה שזמרת מקצועית מטעמנו תקליט עבורכם גייד כדי שתוכלו לשמוע כיצד המילים נשמעות על הפלייבק וכך להתאמן טוב יותר עם השירה שלה עד להקלטה שנקבעה עבורכם.
ביום שאתם מגיעים אלינו אנו נתחיל להקליט קודם כל רק את השיר, בנפרד מהצילומים.
המפיק המוזיקלי שיעבוד אתכם ידריך אתכם לכל אורך ההקלטה, מההתחלה ועד הסוף, הוא יגבש את הקולות שלכם, ייקח סולואים שצריך, יעזור לכם להוציא ביצוע טוב יותר מהקול שלכם וכמובן יוסיף עוד קצת אפקטים וואקליים לתיקון זיופים.
אחרי ההקלטות מגיעה הצלמת שלנו לאולפן והיא פותחת את ציוד הצילום והתאורה שלה. נחלק לכם לשלב זה אביזרים ואקססוריז מגניבים שאיתם תוכלו להצטלם ולרקוד בזמן שאתם מצטלמים ושומעים את השיר ברקע..בשלב זה חשוב מאוד להראות שאתם אנרגטיים במיוחד, רוקדים, שרים, מזיזים את הגוף והידיים כדי שאחר כך בקליפ, האנרגיות הללו יעברו למסך העריכה..
אחרי שסיימנו להקליט ולהצטלם אתם מעבירים לנו את חומרי הגלם – תמונות של החוגג/ת וגם סרטוני ברכות אם יש.
אחרי שקיבלנו את כל החומרים אנו נערוך את השיר, הצילומים מהאולפן וחומרי הגלם לקליפ אחיד ומגובש שמושקע בו שעות רבות של מחשבה ועריכת וידאו מקצועית.
אתם תוכלו להעניק לסבתא שלכם קליפ בהפתעה ליום הולדת 80 הכולל סרטוני ברכות וידאו מצולמות מכל המשפחה ושיר בהפתעה מיוחד ומקורי שנכתב, הוקלט וצולם במיוחד עבורה..אין סבתא שלא תתרגש מההשקעה העצומה שלכם! זה הזמן שלכם לשמח את סבתא או אמא שלכם במתנה הכי מקורית שהיא קיבלה ותקבל בחייה! הפקת קליפ במתנה – רק באולפני לי-רון

לחזור למשהו ספציפי?

סגור