חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בהפתעה ליום הולדת של אמא מהבנות והבעל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קליפ במתנה אשר הוכן במיוחד ליום הולדת של אמא מכל ארבעת הבנות והבעל. קליפ אשר מציג את סיפור החיים של האמא ושל המשפחה בוידאו קליפ מצחיק, הומוריסטי ומיוחד בהשתתפות כל הנפשות במשפחה.
הם בחרו את השיר אני אתן לך הכל בכדי להקדיש לאמא. הגיעו לאולפן ההקלטות שלנו בכדי שנפיק להם סרטון מיוחד ליום הולדת.
שהן הגיעו לאולפני לי-רון תחילה עשינו חזרה גנרלית לפני שבכלל נכנסים לחדר ההקלטה..שמנו להם את השיר כמה פעמים ורצינו לראות איך הם שרים ואם כל אחד מכיר את המבנה של השיר והאורך שלו וכמובן את הקטע סולו שלו. לאחר החזרות הסברנו להם כיצד לעשות זאת יותר טוב ונתנו להם מספר דגשים חשובים לשיפור הביצוע.
בתהליך ההקלטה הקלטנו את קטעי הסולו של כולם מספר פעמים וערכנו את הקולות שלהם כדי שנהפוך אותם להישמע טיפה יותר טוב מהמציאות בעזרת אפקטים חשובים. בקטעים שכולם צריכים לשיר ביחד, הקלטנו את הבנות בנפרד ואת האבא בנפרד כדי שאחר כך נוכל לשלב את הקולות שלהם בצורה הרמונית מושלמת.
אחרי ההקלטה הגיעה צלמת הבית שלנו אירית לצלם אותם באולפן. תחילה הקמנו את עמדת הצילום המקצועית ואז התחלנו לצלם אותם באולפן..שרים, רוקדים, שמחים , כל אחד שר את הקטע סולו שלו וכמובן את הקטעים שכולם שרו ביחד הסרטנו אותם במקביל..חילקנו להם גם שלל אביזרים מגניבים שהם יוכלו להצטלם איתם כמו כובעים, כלי נגינה ועוד..וכפי שתוכלו לראות הם אהבו את הרעיון והצטלמו איתם בדרכים מקוריות (כמו האבא עם החצוצה)..
אחרי ההקלטה קיבלנו מהם מספר תמונות מכל מיני תקופות של האמא לשילוב במהלך הקליפ.
בזמן העריכה שמנו את התמונות בכל מיני מקומות בסרטון שמשתלבים יפה עם הצילומים שלהם מהאולפן. כמו כן, הוספנו כתוביות רצות עם המילים וגם שקופית פתיחה שבה הם רצו שנרשום טקסט מסוים לפתיחת הוידאו קליפ.
בהחלט קליפ במתנה כזה לא היה לנו הרבה זמן..המון אנרגיות, המון שמחה ואהבה לאמא והכי חשוב..יצא קליפ מקסים בהפתעה ליום הולדת של אמא מכל הבנות והגבר של המשפחה…שיהיה במזל טוב!

לחזור למשהו ספציפי?