חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיר וקליפ לאירוע חברה? מתנה מקורית במקום העבודה!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפני לי-רון במשך מספר שנים עובדים עם החברות והארגונים הגדולים בישראל ומבצעים הפקות שירים וקליפים למסיבות חברה, ימי צוות, מסיבת פרידה או פרישה ועוד..

מבין לקוחותינו תוכלו למצא את:

אם אתם מחפשים מתנה מקורית לעובדים, אירוע גיבוש לצוות במקום העבודה, פעילות אחרי שעות העבודה או מתנת פרידה מעובד או מנהל – קליפ עובדים לאירוע חברה הוא המתנה המקורית עבורכם.
מתחילים מהפקת מקצועית של שיר קבוצתי לאירוע ומסיימים עם קליפ מקצועי לאירוע חברה המתאים לצרכי פנאי ובידור רבים במקום העבודה.

קליפ במתנה:  אירועי חברה, גיבוש לעובדים או פרידה מעובד

מנהלי רווחה ומשאבי אנוש רבים מנסים להמציא את הגלגל בכל הנוגע להפתעות עובדים, העלאת המורל במקום העבודה, רעיון להפקת אירוע במקום העבודה והעלאת הערך של עובד החברה. במשך שנים האחראים על גיבוש עובדים, מילאו את החלל החסר באמצעות פעילויות בימי גיבוש ומתנות חומריות כדוגמת שוברים, מוצרי חשמל, כרטיס זוגי לסרט ועוד.
כשמנסים למצוא פתרונות וחידושים בתחום משאבי אנוש ורווחת העובד בארגון, לא פעם שוברים את הראש בשאלה: כיצד נוכל להפתיע ולגבש את העובדים בחברה?

הלהיט החדש בקרב ארגונים ומקומות עבודה רבים הוא שיר וקליפ לאירוע חברה, הלהיט שמאפשר למנהלי רווחה או לקבוצת עובדים בעצמה למצוא מתנה והפתעה מקורית בדמות שיר וקליפ מקורי עבור אירוע חברה/מחלקה או עובד/מנהל שפורש.

הפקת קליפ לאירוע חברה הינו למעשה קליפ גיבוש שבו צוות העובדים או ההנהלה מגיעים לאולפן הקלטות ומקליטים שיר ואחר כך מצטלמים יחדיו. זו חוויה מאוד כיפית ושונה משגרת היום יום והיא מאוד מגבשת!

קליפ במתנה כובש את שוק המתנות לאירועים


כבר מספר רב של שנים ש"אולפני לי-רון" פתחו את שערי אולפן ההקלטות המקצועי בעבור כלל אוכלוסיית ישראל המבקשת להעניק קליפ כמתנה מקורית וייחודית עבור כל אירוע ומטרה.
לצורך גיבוש תפיסה מחשבתית חדשה בתחום הקלטות השירים והקליפים, בנינו פורמט המאפשר לכל אחד מאתנו להקליט שיר ולהפוך אותו לקליפ.
נגלה לכם סוד, כדי להקליט שיר ולצלם קליפ לא צריכים להיות זמרים, רקדנים או דוגמנים, במהלך השנים האחרונות אלפי ישראליות וישראלים הקליטו שיר וצילמו קליפ במתנה עבור שלל אירועים: שיר וקליפ בהפתעה לחתונה, קליפ למסיבת רווקות/רווקים, יום נישואין, יום האהבה, קליפ בהפתעה לבר/בת מצווה ועוד שלל אירועים לבחירתכם.

חשוב לציין, צילום קליפ אינו מגביל אתכם בסוג השיר ואף לא במילות השיר אותן תוכלו לשנות בהתאם ללחן אם רק תרצו, אם ברצונכם להקליט בהקלטה אדם יחיד, זוגי או כמובן קבוצתי (בהקלטות הקשורות לעובדי חברה), הדבר אפשרי ללא הבדל בין רמות השירה ולא בגילאי המשתתפים.
כשהמתנה לעובדים או עבור אירוע חברה/מחלקה כל כך מקורית, ייחודית וללא מגבלות – חברות ועובדים רבים פונים לסגירת יום ושעת הקלטה וצילום הקליפ בהפתעה.

נכנסים להקלטה וצילום קליפ בפתעה לעובדים

לאחר שהחלטתם על קליפ בהפתעה כמתנה לעובדים והמנהלים, יש לתאם יום ושעת הקלטה עם הנציג ב"אולפני לי-רון", להסביר כמה משתתפים עתידים להגיע, האם אתם מעוניינים בצילום קליפ יחד עם השיר, איזה שיר אתם מעוניינים להקליט וכן האם אתם משאירים את מילות השיר המקוריות או משנים את מילות השיר בהתאם ללחן.
באם מדובר באירוע חברה/מחלקה קרוב או קליפ בהפתעה לעובד/מנהל שעוזב – לרוב מדובר בצילום קליפ קבוצתי ו"אולפני לי-רון" ערוכים לכך.

כמשתתפי השיר והקליפ הקבוצתי תוכלו להתרשם מאולפן הקלטות אישי, המאובזר בציוד הקלטה מתקדם ובידוד אקוסטי איכותי.
את יום ההקלטה ילווה מפיק מוזיקאלי מקצועי המומחה בהקלטות לאירועים כדוגמת אירועי חברה ופרידה מעובד או מנהל, המפיק המוזיקאלי ינחה אתכם כיצד להקליט נכון ויחזור על השורות המתאימות כד להגיע לרמת הקלטה גבוהה.
כפי שכבר אמרנו, אף משתתף קליפ אינו צריך להיות זמר ואפילו לא זמר חובב, מרבית המקליטים שיר וקליפ בהפתעה לאירועים – אינם זמרים כלל, הזיופים יתקבלו בברכה ולקולכם יתווספו אפקטים ועריכה מתקדמת.
באולפן ההקלטות יחכו לכם אביזרים שונים איתם תוכלו להצטלם: כובעים, כלי נגינה ועוד, בנוסף לאביזרים הקיימים תוכלו להביא אביזרים מהבית ולשלבם בקליפ.
את הקליפ תצלמו בתנועות שפתיים לשיר שכבר הקלטתם ולאחר גמר הצילומים לקליפ, נבצע עריכת קליפ מושקעת שבסופה תקבלו קליפ במתנה לאירוע החברה או עבור עובד/מנהל.

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לחזור למשהו ספציפי?