חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיר עם קליפ במתנה ליום הולדת של אבא – מתנה מקורית לגבר מהאישה והילד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים לתת מתנה מקורית לגבר של הבית? רוצים הפתעה מקורית ליום הולדת של אבא? אולפני לי-רון מציעים לכם שיר עם קליפ במתנה מהאישה והילדים בהפתעה לאבא. דואט של אמא והבן שלה בהפתעה לאבא.

אתם מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן לאחר שבחרתם שיר בהקדשה אישית אותו אתם רוצים לתת במתנה לאהוב ליבכם. אנו נעבוד איתכם באולפן ההקלטות על הביצוע. תחילה נבצע חזרה ונבדוק שהפלייבק והמנגינה אכן מתאימים לגוון קול שלכם. אם נראה שצריך לשנות מעט, נוכל להעלות או להוריד את הפלייבק בכדי שיתאים לסולם שלכם.
לאחר החזרה וההתאמה של הפלייבק אליכם באופן אישי, אנו נתחיל בהליך ההקלטה. מפיק מוזיקלי מקצועי ומנוסה ידריך ויכוון אתכם לכל אורך ההקלטה. אנו נקליט אתכם מספר פעמים וכל פעם נעצור ונתקן זיופים ונוסיף אפקטים דרושים. לא מקליטים את השיר בפעם אחת כי המטרה היא לקחת כל פעם את הקטעים הטובים שעשיתם ובסופו של דבר לחבר אותם למקשה אחת, שיר אחד שהוא ערוך מחלקים שהוקלטו בנפרד..בצורה הזו יש לנו אפשרות טובה יותר להוציא ממכם ביצוע ברמה גבוהה הרבה יותר. כאשר אנו נעבוד איתכם המפיק יסביר לכם כיצד להוציא את הקול שלכם בצורה איכותית יותר וינסה לגרום לכם להפיק תפוקה טובה יותר מהקול שלכם. אמנם לא עשיתם פיתוח קול, אך אנו סבורים כי לאחר כשעה של עבודה אינטנסיבית באולפן תרגישו שאתם ממש זמרים מקצועיים ליום אחד.
אחרי ההקלטה, מגיעה צלמת עם ציוד צילום איכותי לאולפן שלנו. היא תפתח תאורה ותתמקם עם המצלמה שלה בחדר הצילום. היא תקליט אתכם שרים, שמחים, מאושרים ושרים את השיר "בכאילו", מכיוון שכבר השיר הוקלט אתם מבצעים רק את פעולת הליפסינק.
בסוף סשן ההקלטות והצילומים אתם תעבירו לנו מספר תמונות שנוכל לשלב בקליפ. אנו נשלב אותם בצורה אינטראקטיבית ויפה במהלך הוידאו קליפ.
לבסוף אתם תקבלו מצגת משולבת עם צילומי וידאו מקצועיים ושיר שהוקלט באולפן ברמה גבוהה.
זה הזמן להעניק לאבא הפתעה מקורית מהאישה ומהילד הקטן ליום הולדת. השנה תוכלו לרגש את הגבר עם קליפ במתנה שתוכלו להקרין במסעדה, בסלון, באוטו, בפארק ולמעשה בכל מקום שרק תבחרו להשמיע את ה"שיר במתנה" כי ניתן להשמיע דרך הטלפון, המחשב, מערכת הגברה וכו'..

אתם מוזמנים לצפות בביצוע ובוידאו קליפ המהמם שלהם שאותו הם העניקו במתנה לאבא ליום הולדת.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור