חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנת פרידה מושלמת: קליפ במתנה למנהל/ת שעוזב/ת!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מנהל/ת או עובד/ת ותיק/ה במקום העבודה עוזבים את מקום העבודה? יציאה לגמלאות, מעבר למקום עבודה אחר או כל סיבת עזיבה אחרת – אתם ככל הנראה בחיפוש אחרת מתנה הפרידה המושלמת. קליפ במתנה, מתנת הפרידה המקורית והייחודית ביותר הקיימת כיום בשוק ומותאמת גם כמתנה קבוצתית.

המתנה המושלמת: קליפ במתנה למנהל/ת או עובד/ת שעוזבים

אם היינו אומרים לכם בעשור הקודם שכל משרד קטן ועד לתאגידים הגדולים, יוכלו להפיק קליפ פרידה מקצועי כמתנת פרידה מושלמת ומקורית – הייתם חושבים שאנחנו הוזים!
קליפ במתנה לעובד/ת ותיק/ה או מנהל/ת שעוזב/ת הפכו ללהיט חזק בשנים האחרונות בקרב מקומות העבודה בישראל.
קליפ במתנה מספק מימד מרגש, מקורי וכזה שלנצח יישאר ייחודי עקב ההתאמה המיוחדת של השיר ומילות השיר והקבוצה המגיעה לשיר את השיר.



קליפ במתנה הפך להיות המתנה המושלמת בעקבות המחסור הרב במתנה מקורית לאירועים רבים, באם מדובר ביום הולדת, חתונה, יום נישואין, יום אהבה וכאמור פרידה ממנהל/ת או עובד/ת במקום העבודה הדרישה הברורה היא מתנה כמה שיותר מקורית.

בגדים, שוברי קנייה, חפצים יקרי ערך ואפילו טיסה לחו"ל כמתנה הם בקטגוריה "מתנה רגילה" כזו שכבר אינה מרגשת ובוודאי אינה מקורית.
קליפ במתנה מאפשר להיות כתוסף למתנה הרגילה או לרוב כמתנה היחידה, המספקת רגש ברמה גבוהה ועונה על הצורך במתנה מקורית.
צורך חשוב ביותר במתנה הפרידה המושלמת הוא הצורך במתנה קבוצתית, מתנת פרידה ממקום העבודה לרוב תהיה כמתנה קבוצתית המגיעה מחברים רבים ממקום העבודה ולשם כך חייבים למצוא את המתנה המושלמת התאימה לקבוצה, קליפ במתנה מאפשר הקלטה קבוצתית באולפן הקלטות אישי, יחד עם הקלטה זוגית או הקלטת יחיד המתאימים כמתנה מקורית לכל אירוע.
הקלטת השיר לקליפ וצילום הקליפ במתנה מוצעים במחירים נוחים והופכים נוחים עוד יותר כתשלום קבוצתי.

בדרך למנת הפרידה עוצרים באולפן ההקלטות

אתם נמצאים רגע לפני חוויה מהנה של הקלטת קליפ קבוצתי כמתנה פרידה מהחברים בעבודה, טרם הקלטת הקליפ צרו קשר עם משרדי "אולפני לי-רון" כדי לתאם יום ושעת הקלטה.
בשיחה עם "אולפני לי-רון" הסבירו כי אתם מעוניינים בקליפ מתנה, איזה שיר בחרתם (או אם אתם עדיין מתלבטים על השיר הנבחר), האם אתם משאירים או משנים את מילות השיר המקוריות וחשוב במיוחד כמה אנשים מגיעים להקליט את הקליפ הקבוצתי במתנה.

טרם צילום הקליפ במתנה עליכם להקליט את השיר במתנה באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון", אולפן הקלטות אישי עבורכם המאובזר בציוד הסאונד וההקלטה המתקדם והאיכותי המספקים איכות סאונד ברמה גבוהה מאוד.
במהלך הקלטת השיר במתנה ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי שינחה אתכם בכל שלב ושלב בהקלטה והוא יהיה זה שגם יערוך את השיר, יוסיף אפקטים ויתקן את קולכם במידת הצורך.

לאחר שהוקלט השיר במתנה תצלמו את הקליפ במתנה באולפן ההקלטות (ניתן לברר על צילומי חוץ).
באולפן ההקלטות ימתינו לכם אביזרים שונים כדוגמת כלים מוזיקאליים, אם תרצו להביא חפצים משלכם תוכלו להרגיש חופשי להביא שלטים, חולצות וכל אביזר לבחירתכם (אם מדובר על אביזרים גדולים, חשוב לתאם טרם ההגעה בהתאם לגודל ולסוג האביזר).
את הקליפ תצלמו בתנועות שפתיים (ליפסינג), תוכלו לרקוד, לשיר וליהנות והחוויה הנוספת של צילום קליפ במתנה.
לבסוף תבוצע עריכת קליפ מקצועית והתאמת השיר לקליפ ליצירת קליפ במתנה, מקורית, ייחודית ומתאימה למתנת פרידה ממקום העבודה או לכל אירוע אחר.

לחזור למשהו ספציפי?