חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ למסיבת פרידה ממנהלת | קליפ פרידה מתנה מכל העובדים (לאומי קארד)

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לאה עוזבת את המשרד. כל אגף כספים וחשבות מחברת לאומי קארד הגיעה לאולפני לי-רון בכדי להפיק לה שיר במתנה למסיבת הפרידה ממנה. לא רק שיר הם ביצעו באולפן, אלא גם צילמנו אותם והפכנו את המתנה שלהם למיוחדת יותר על ידי קליפ במתנה ללאה.

אז איך זה קרה?

1. הם בחרו שיר – "עד המדבר". שינו את המילים והתאימו אותם ללחן.
2. הגעה לאולפן הקלטות – כולם הגיעו יחדיו לאולפן ההקלטות. באולפן עבדנו איתם על הביצוע בצורה מקצועית..ערכנו, תיקנו, הוספנו כל מיני אפקטים שיעזרו להם להשמע יותר טוב. כמו כן, היכן שהיו קטעי סולו בשיר או הבדלי קבוצות לפי מגדר – בנים / בנות, אז הקלטנו בנפרד בכדי לערוך טוב יותר את הקולות. חילקנו אותם לקבוצות של 3-4 אנשים בכל קבוצה ובכך יכלנו להוציא מכל אדם את המיטב.
3. הגעת צלמת לאולפן- אחרי ההקלטה הגיעה צלמת מקצועית לאולפן שצילמה את כל חלקי השיר לפי הקבוצות והאנשים שהקליטו. למעשה, קבוצה ראשונה הצטלמה בכל הקטעים שהיא שרה, וכן הלאה. לבסוף בעריכה נשלב את כל הצילומים בצורה שיראו את כולם באופן שווה ואחיד למניעת כאלו שיראו אותם יותר או פחות.
4. עריכת הוידאו קליפ – עריכת וידאו היא הדבר המורכב ביותר בחבילה. אנו צריכים לקבל מהלקוחות מגוון תמונות לשילוב במהלך הקליפ. כמו כן, צריך להתאים את השפתיים והדיבור לשיר שכבר הוקלט ושומעים ברקע. אבל זאת העבודה שלנו. כפי שתוכלו לראות יש תיאום מלא בין השיר, הליפסינק והויזואל.
5. קבלת הקליפ על דיסק – לאחר שהקליפ מוכן אנו נכין עבורכם את הוידאו קליפ על דיסק DVD כדי שתוכלו להקרין ולהציג אותו במסיבת הפרידה.

רוצים גם לתת במתנה וידאו קליפ ולהעניק בהפתעה חוויה לכל העובדים ומתנה מקורית לאדם אשר נפרד ממכם? קליפ במתנה למסיבת פרידה זאת המתנה הכי טובה שתוכלו לתת כמזכרת!

צפו בקליפ:

לחזור למשהו ספציפי?

סגור